خرید قسطی گوشي a11

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:57:36

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگی مدل a11 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي a11


گوشی a11 سامسونگ

خرید قسطی گوشي a11 می تواند یک انتخاب جذاب برای کسانی باشد که قصد خرید یک گوشی با قیمت متوسط را دارند. همان طور که می‌دانید گوشی‌های سامسونگ در بازه‌های قیمتی مختلفی عرضه می‌شوند. گوشی a11 سامسونگ را می‌توان یک گوشی با قیمت پایین دانست. علی رغم قیمت مناسب این گوشی، طراحی آن به گونه‌ای است که مسلما خرید آن می‌تواند انتظارات شما را بر آورده سازد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشي a11 را دارید در ادامه با بررسی این گوشی همراه ما باشید. 

آشنایی با مشخصات گوشی a11

قبل از خرید قسطی گوشي a11 لازم است تا با مشخصات این گوشی قدرتمند آشنا شوید. در بخش طراحی، گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ مشابه یکدیگر ساخته شده‌اند. به همین دلیل چیز منحصر به فردی در طراحی a11 نیز وجود ندارد. جنس بدنه گوشی از پلاستیک با روکش براق است. متاسفانه بدنه گوشی به لکه و کثیفی بسیار حساس است و نیاز است تا دائما آن را تمیز کنید. در قسمت پشت گوشی، حسگر اثر انگشت قرار دارد که به خوبی کار می‌کند. همچنین سه دوربین در این گوشی وجود دارد.

این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمیق 2 مگاپیکسلی می‌شود. فلاش نیز در سمت راست دوربین قرار گرفته شده است. صفحه نمایش گوشی a11 سامسونگ یک صفحه نمایش 4/6 اینچی است. این صفحه نمایش علی رغم اینکه فول اچ دی نیست ولی می‌تواند نیازهای شما را برای تماشای ویدیوهای یوتیوب و یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی تامین کند.

آشنایی با سایر مشخصات گوشی a11 سامسونگ

اگر به خرید اقساطی گوشي a11 علاقمند شده‌اید لازم است بدانید که در این گوشی از یک پردازنده اسنپ دراگون 450 همراه با 2 گیگابایت رم استفاده شده است. همچنین حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت است. طبیعتا نمی‌توان از این گوشی انتظار اجرای آخرین بازی‌های روز دنیا را داشت. با این وجود عملکرد گوشی راضی کننده به نظر می‌رسد. از سایر مشخصات گوشی a11 سامسونگ می‌توان به اندروید 10، باتری 4000 میلی آمپری و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری گوشی در صورت استفاده معمولی می‌تواند تا حداقل دو روز نیازهای شما را تامین کند که عدد قابل توجهی به شمار می‌رود.

آیا خرید قسطی گوشي a11 کار درستی است؟

اگر قصد خرید اقساطی گوشي a11 را دارید احتمالا نمی‌خواهید برای خرید گوشی هزینه زیادی کنید. بنابراین نباید انتظار زیادی از گوشی خریداری شده داشته باشید. به صورت کلی، سامسونگ a11 برنامه‌های موبایلی را با کمی تاخیر اجرا می‌کند و ممکن است کمی کندی در استفاده از گوشی را حس کنید. با این وجود با توجه به قیمتی که برای آن هزینه می‌کنید یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای خرید گوشی در این بازه قیمتی به شمار می‌رود.

خرید قسطی گوشی a11 از وب سایت قسطی کلاب

با توجه به بالا رفتن روزانه قیمت دلار و گوشی، خرید قسطی گوشی a11 از وب سایت قسطی کلاب یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی است که قصد خرید گوشی با کم ترین هزینه را دارند. وب سایت قسطی کلاب که در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال فعالیت می‌کند با شرایط فوق العاده‌ای که دارد می‌تواند تجربه یک خرید قسطی و نقدی بی نظیر را برای شما فراهم کند. بنابراین اگر قصد خرید گوشی سامسونگ a11 را دارید فرصت را از دست ندهید و هم اکنون سفارش خود را در وب سایت قسطی کلاب ثبت کرده و از یک خرید عالی لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي مانیتور ال جی

خرید قسطي مانیتور ال جی
برند ال جی یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده مانیتورهای پیشرفته در دنیا می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید اقساطي مانیتور ...

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ اچ پی victus

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ اچ پی victus
اگر شما به دنبال خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ اچ پی victus به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...