خرید قسطی a71

تاریخ انتشار:
1403/2/14 12:12:59

گوشی گلکسی a71 یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه برند سامسونگ است که بسیار پرفروش بوده و در سراسر دنیا خواهان فراوانی دارد. برای خرید قسطی a71 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی a71


جذاب‌ترین گوشی سامسونگ

در این بلاگ قصد داریم تا یكی از قدرتمندترین میان‌رده‌های جدید سامسونگ را به شما معرفی کنیم. در معرفی گلکسی A71 با ما همراه باشید. این گجت دارای نمایشگری باکیفیت و بزرگ، دوربین‌های استثنایی و یک باتری فوق‌العاده می‌باشد. در کل باید گفت این گجت برای تمام کسانی که عاشق دیدن فیلم با گوشی هستند، بسیار مناسب است.

طراحی بدنه

این گوشی از روکشی پلاستیکی ساخته شده که در پنل پشتی جلوه‌ای درخشان دارد. ماژول دوربین یک مستطیل مسطح است. ماژول دوربین‌های A71 چهارگانه می‌باشد و مثل همیشه پنل سمت راست دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده به طوری که در پنل پایین پورت USB نوع C، پورت شارژ پرسرعت و جک هدفون قرار دارد. قابلیت خرید اقساطی a71 در قسطی كلاب فراهم شده است.

این گوشی ابعادی برابر با 7.7×76×163.6 میلی‌متر و وزنی معادل 179 گرم دارد. گوشی جذاب a71 در رنگ‌های زیبا و شیک نقره‌ای، مشکی، منشوری، صورتی و آبی تولید شده است. با خرید قسطی a71 رضایتمند باشید!

صفحه نمایش

این گجت دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی است و می‌توان به آن ویژگی فبلت بودن را نسبت داد. این صفحه دارای یک ناچ O شکل است که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. این صفحه از فناوری سوپر امولد پلاس استفاده می‌کند. 

حسگر اثر انگشت در صفحه قرار دارد. رزولوشن نمایشگر برابر 1080 در 2400 پیکسل است و قادر به نمایش تصاویر با کیفیت فول HD پلاس می‌باشد، همچننی تراكم پیكسلی در این گوشی برابر با 393 پیكسل در هر اینچ می‌باشد.

نمایشگر دارای فناوری روشن مطلق می‌باشد، همچنین مجهز به فیلتر نور آبی است. این گوشی لمسی خازنی قادر به نمایش 16 میلیون رنگ زنده و واقعی می‌باشد. البته بر روی صفحه یک لایه محافظ كورنینگ گوریلا گلس 3 قرار دارد. با خرید قسطی a71 یک تجربه دلپذیر در مشاهده فیلم داشته باشید!

دوربین‌های چهارگانه

اول از دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی این اسمارتفون شروع کنیم که قادر به عکاسی با کیفیتی فوق‌العاده است. در پنل پشتی با یک ماژول دوربین چهارگانه مواجه هستید که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی می‌باشد و از دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند. 

سنسور دوم این گوشی یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید است که زاویه دید 123 درجه‌ای ارائه می‌دهد تا با گستره بیشتری از مناظر پوشش داده شده، رو به رو شوید. دو لنز بعدی مربوط سنسورهای 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و عکاسی ماکرو می‌باشد.

نرم افزار مناسب

این اسمارتفون از سیستم عامل اندروید 10 و رابط كاربری One UI 2.5 استفاده می‌كند. با خرید اقساطی a71 آسان و راحت كار كنید!

سخت افزار بی‌نظیر

تراشه قدرتمند شرکت کوالکام یعنی SDM730 اسنپدراگون 730 در قلب این گوشی می‌تپد. این پردازنده محدوده عملکردی 2.2 گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیكی مدلAdreno 618 می‌باشد و رم موجود در این اسمارتفون در دو نسخه متفاوت 6 و 8 گیگابایت عرضه شده است.

حافظه داخلی گوشی a71 نیز 128 گیگابایت است، همچنین در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می‌توانید از یک حافظه جانبی تا سقف یک ترابایت در گوشی خود استفاده کنید.

باتری ماندگار

گلکسی A71 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی پرقدرت استفاده می‌كند كه با یک شارژر فست 25 واتی و شارژ معكوس به سرعت شارژ می‌شود. با خرید قسطی a71 همیشه شارژ بمانید!

حسگرهای استثنایی

در این گوشی از سنسورهای حسگر اثرانگشت، مجاورتی، ژیروسكوپ، شتاب سنج، تشخیص چهره و ANT+ برخوردار هستید.

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی a71

برای تهیه یکی از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی این گوشی هوشمند برخوردار شوید. گوشی مورد علاقه خود را با چک یا سفته خریداری کنید و نسبت به پرداخت اقساط گوشی از دم قسط خود اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی a71 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ

خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ
پرچمدار سامسونگ نیاز شما را از داشتن دوربین عکاسی حرفه‌ای برطرف کرده است. برای خرید قسطی گوشی s21 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در...

خرید قسطی ایر پاد پرو

خرید قسطی ایر پاد پرو
اگر به دنبال خرید قسطی ایر پاد پرو با قیمتی عالی هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...