خرید اقساطی a11

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:01:20

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه برند سامسونگ مدل a11 می‌باشد که بسیار برای دوران تحصیل دانش آموزان که به صورت آنلاین است، مناسب می‌باشد. برای خرید اقساطی a11 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی a11


طراحی جذاب گوشی a11

در بین اسمارتفون‌های سامسونگ، سری میان رده A در حد یک پرچمدار باکیفیت و مناسب می‌باشد. کافی است یک گلکسی مدل A داشته باشید تا هرگز راضی نشوید برند دیگری را امتحان کنید! گلکسی A11 مقرون به صرفه ولی جذاب است و به کسانی پیشنهاد می‌شود که دنبال یک گوشی کارآمد هستند و نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند. قابلیت خرید قسطی a11 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

این مدل بدنه‌ای یک ‌رنگ از جنس پلاستیک دارد. در پنل پشتی یک ماژول عمودی وجود دارد که دوربین‌های سه‌گانه را در برگرفته است. درحالی که فلاش LED در سمت راست این دوربین‌ها واقع شده و در قسمت وسط هم حسگر اثرانگشت قرار دارد.  

مانند همیشه در پنل سمت راست با دکمه پاور و ولوم صدا مواجه هستید و در پنل سمت چپ هم شیار مخصوص جای‌گیری حافظه جانبی و سیم‌کارت وجود دارد. در پایین اسپیکر، میکروفون و درگاه میکرو USB دیده می‌شود. البته باید بدانید که امنیت این گوشی مناسب است، زیرا در پنل پشت حسگر اثر انگشت وجود دارد. با خرید اقساطی a11 حسی از رضایت را تجربه کنید.

صفحه نمایش

گوشی مدل a11 سامسونگ از یک صفحه 6.4 اینچی تشکیل شده که از فناوریTFT برخوردار است و رزولوشن برابر با 720×1560 پیکسل دارد. تراکم پیکسلی این نمایشگر برابر 268 پیکسل در هد اینچ است.

نسبت نمایشگر به بدنه در حدود 81.6 درصد است. این گوشی قادر به نمایش 16 میلیون رنگ زنده و واقعی می‌باشد. دوربین سلفی به ‌صورت حفره‌ای در بالا و سمت چپ نمایشگر جای دارد. این دوربین کار تشخیص چهره را برای شما انجام می‌دهد. با خرید قسطی a11 یک صفحه بی‌نظیر برای مشاهده تصاویر واقعی داشته باشید!

دوربین‌های سه گانه و سلفی

در ماژول خطی A11 با سه دوربین مختلف مواجه هستید. سنسور اصلی از نوع گسترده با ظرفیت 13 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم F/1.8 می‌باشد. سنسور دوم هم یک لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید است که با گشودگی دیافراگم F/2.2  می‌باشد.

در کنار این دو لنز با یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش میدان عمق با گشودگی دیافراگم F/2.4 رو به رو هستید. دوربین اصلی در این ماژول قادر است تا ویدیوهایی با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. دوربین سلفی A11 یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 می‌باشد که قادر است تا ویدیوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را ضبط کند.

سخت افزار

پردازنده هشت هسته‌ای گوشی گلگسی A11 اسنپدراگون 450 است که با فرکانس 1.8 گیگاهرتز عمل می‌کند. رم نیز در دو نسخه متفاوت 2 و 3 گیگابایت تولید ‌شده است. البته می‌توانید در صورت لزوم از یک کارت حافظه جانبی در این گوشی استفاده نمایید. با خرید اقساطی a11 دقت، سرعت و کارایی را با هم تجربه کنید!

حسگرها

در این اسمارتفون با حسگرهای اثر انگشت در پشت قاب، مجاورتی، تشخیص چهره و شتاب سنج برخوردار خواهید شد. با خرید اقساطی a11 یک گوشی مقرون به صرفه همراه با امکاناتی بی‌نظیر داشته باشید!

باتری قدرتمند

این گجت از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با یک شارژر پرسرعت 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. باید بگوییم که این گوشی در کمتر از 2 ساعت به شارژ صد درصد می‌رسد. همراه با این اسمارتفون از یک جعبه شامل شارژر و یک کابل مینی USB، ابزار بیرون کشیدن سیم‌کارت، یک راهنمای کاربری و یک کارت گارانتی برخوردار می‌شوید.

پیشنهاد ویژه خرید گوشی a11

برای تهیه یکی از بهترين اقتصادی‌ترین گوشی‌های اسمارت سامسونگ می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی این گوشی هوشمند برخوردار شويد. موبایل مورد علاقه خود را خریداری کنید و نسبت به پرداخت اقساط گوشی از دم قسط خود اقدام فرمایید. پيشنهاد ما به شما خرید قسطی a11 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی Apple watch7

خرید قسطی Apple watch7
برای خرید قسطی Apple watch7 با قیمتی عالی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را...

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ قسطی کلاب
در عصر حاضر تکنولوژی و پیشرفت به سمت راحتی و کارایی بیشتر در حال حرکت است. زمانی که اولین کامپیوتر را طراحی کردند، به قدری سیستم های پردازنده بزرگی