خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 20:16:19

برند پارس برندی موفق و ایرانی در حوزه تولید یخچال فریزر می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس


یخچال پارس

شرایط خرید قسطی یخچال فریزر و پارس چیست؟ بهترین فروشگاه لوازم خانگی کجا است و شرایط خرید قسطی آن چگونه می‌باشد؟ خرید یخچال پارس چه مزیت و ویژگی‌هایی دارد؟ شاید شما هم هنگام تهیه جهیزیه یا خرید لوازم خانگی مورد نیاز منزل، نام شرکت پارس را شنیده باشید. این شرکت ایرانی یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم منزل می‌باشد که سابقه‌ای دیرینه و تاریخی دارد. 

وجود بیش از چهار دهه تجربه و توجه به کیفیت کالا، شرکت پارس را به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی تبدیل کرده است. از بهترین تولیدات شرکت پارس می‌توان به یخچال فریزر اشاره کرد که با قیمت و کیفیت مناسبی به فروش می‌رسد. در ادامه مزیت‌های یخچال پارس را بررسی می‌کنیم، سپس یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم خانگی را معرفی می‌کنیم. 

یخچال تک درب

چنانچه قصد خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس را دارید، به سراغ یخچال‌های تک درب بروید. یخچال‌های تک درب در چند مدل مختلف تولید می‌شوند و در لیست متداول ترین تولیدات شرکت پارس قرار می‌گیرند. این یخچال‌ها از نظر کیفیت حرف اول را می‌زنند و برای خانواده‌های کم جمعیت بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. از طرفی با توجه به ابعادی که دارند فضای کمتری را اشغال می‌کنند، مقرون به صرفه و اقتصادی هستند و کاربردی محسوب می‌شوند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های لوازم خانگی پارس، توجه به کیفیت کالا می‌باشد. فریزرهای پارس بدون برفک هستند و در رنگ‌های متنوعی مانند سفید، نقره‌ای تولید می‌شوند. وجود سایز استاندارد و بهره مندی از ضمانت کالا، از مهمترین مزیت‌های یخچال فریزر پارس می‌باشد که به خوبی در تولیدات این شرکت رعایت شده است. برای خرید قسطی یخچال فریزر و پارس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یخچال فریزر دوقلو پارس

این مدل از یخچال پارس، شامل یک یخچال و یک فریزر خواهد بود که با توجه به ابعاد و کارایی آن، گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌های پر جمعیت محسوب می‌شود. تفکیک فریزر و یخچال نیز از دیگر مزیت‌های خوب یخچال پارس است که استفاده و انتقال یخچال‌ها را نیز تسهیل می‌کند. یخچال فریزر دوقلو پارس در دسته بندی مصرف انرژی نیز در رده A قرار گرفته و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌نماید. 

وجود گارانتی

هنگام خرید لوازم خانگی وجود ضمانت کالا یکی از اساسی ترین دغدغه‌های خریداران است. بر همین اساس تمام محصولات شرکت پارس از گارانتی برخوردار هستند. شرکت پارس یخچال‌های خود را سی و شش ماه گارانتی می‌کند و در صورت بروز مشکل امکان استفاده از خدمات پس از فروش فراهم خواهد بود. برای خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های یخچال فریزر پارس

از مهمترین ویژگی‌های یخچال فریزر پارس می‌توان به عدم وجود برفک، وجود نمایشگر، سیستم سرمایشی قوی، مصرف بهینه انرژی، سیستم روشنایی خوب، مقاومت و طول عمر بالا، وجود فیلتر خوشبو کننده، وجود سیستم هشدار و قفل کودک اشاره کرد. علاوه بر این سیستم عیب یابی و محافظ داخلی نیز از دیگر مزیت‌های اختصاصی یخچال فریزر پارس می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر و پارس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی یخچال پارس از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم خانگی است که اقدام به فروش قسطی یخچال فریزر کرده است. این فروشگاه تلاش کرده است که بهترین لوازم را با بالاترین کیفیت به خریداران گرامی عرضه کند. در حال حاضر علاوه بر امکان خرید نقدی، شرایط خرید اقساطی نیز در سایت درج شده است. 

جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی یخچال می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با مطالعه کامل شرایط، سبد خرید خود را تکمیل کنید. فروشگاه قسطی کلاب تلاش کرده تا بهترین لوازم خانگی را با بالاترین کیفیت و ارسال فوری به دست مشتریان عزیز برساند. با خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویي اسنوا

ماشین لباسشویي اسنوا
برند اسنوا یکی از دوستاشتنی‌ترین برندهای ایرانی است که در شهر اصفهان تاسیس شده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویي اسنوا به ...

خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا

خرید قسطي لوازم خانگی اسنوا
برند اسنوا جر برترین شرکت‌های ایرانی است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا به بخش لوازم خانگی در...