خرید قسطی آیفون S6

تاریخ انتشار:
1403/2/30 07:55:18

امروزه گوشی های تلفن همراه نقشی فراتر از تنها یک وسیله برای برقراری ارتباط به خود گرفته اند. شرکت های بزرگ زیادی نیز اقدام به تولید مدل های مختلفی از گوشی کرده اند. برای مشاهده انواع گوشی ها و قیمت آن ها می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آیفون S6

فروش قسطی گوشی آیفون با شرایط ویژه                                                              

زندگی امروز به گونه ای می باشد که بسیاری از افراد برای انجام کارهای مهم خود از گوشی های هوشمند مانند گوشی آیفون S6 استفاده می کنند. گوشی های هوشمند به یک وسیله ضروری در زندگی شخصی هر فردی تبدیل شده اند که حتی می توانند از آن برای کسب درآمد  استفاده کنند.

امروزه شبکه های اجتماعی بسیار پر رونق می باشند و بسیاری از افراد با ایجاد کانال تلگرامی و پیج های اینستاگرامی درآمدهای کلانی به دست می آورند. کمپانی اپل برترین شرکت سازنده گوشی های موبایل است که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد این شرکت سالانه گوشی های مختلفی با کیفیت بالا را روانه بازار می کند.

ما در اینجا قصد داریم به شما آیفون 6 اس را معرفی کنیم. اپل در این گوشی نوع صفحه لمسی را به کلی تغییر داد و آن را به گونه ای بازسازی کرد که در عین جذابیت کارآمد نیز باشد. این گوشی از نظر وزن و ابعاد بزرگتر از نسل های قبلی خود است. با این موبایل شما می توانید تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کنید.

همچنین می توانید از پردازنده ای سریع برای اجرای بازی استفاده کنید. قابلیت لمس فشاری که قبلا در نوت بوک ها و تاچ پدها وجود داشت نیز به این موبایل اضافه شده است. این فناوری که به لمس سه بعدی معروف است.

قادر است میزان فشار وارد روی نمایشگر را تشخیص دهد و مطابق با آن عملکردهای مختلفی انجام دهد. نمایشگر این موبایل 4.7 اینچی است. این گوشی نزدیک به 143 گرم وزن دارد. در این دستگاه از سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و از سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است. در این موبایل از تراشه A9 استفاده شده است که 64 بیتی است.

فروش قسطی گوشی آیفون در قسطی کلاب 

مشکل اساسی که می توان در رابطه با گوشی های آیفون S6 به آن اشاره کرد قیمت بالای این محصول است. معمولاً وقتی یک نسخه از گوشی آیفون وارد بازار می شود از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. البته پس از قدیمی تر شدن این نسخه نیز، همچنان قیمت آن نسبتاً بالا است.

از این رو فرصت خرید اقساطی گوشی آیفون S6 می تواند فرصت ویژه ای برای کسانی باشد که به این برند خاص و معتبر علاقه دارند. با فرصت خرید اقساطی کالای دیجیتال و گوشی آیفون کاربران می توانند از دست گرفتن این گوشی زیبا و خوش ساخت لذت ببرند.

با گوشی آیفون S6 اقساطی می توانید از داشتن یک گوشی با دوربین با کیفیت، حافظه بالا و صفحه نمایش با کیفیتی بالا لذت ببرید و با داشتن یک گوشی خوب نیاز های خود را برطرف کنید.

قسطی کلاب یکی از سایت های خوبی است که انواع کالاهای دیجیتال و در میان ان ها گوشی آیفون S6 را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه به فروش می رساند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

با قسطی کلاب با تحمل کمترین فشار اقتصادی تمام کاربران می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و از استفاده از ان لذت ببرند. به منظور خرید گوشی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی samsung

خرید نقدی گوشی samsung
انتخاب تلفن‌همراه از بین برندهای گوناگون کار بسیار سخت و دشواری است. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده تلفن‌همراه، کمپانی سامسونگ می‌باشد...

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51

خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51
پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در سال 2019 بی‌شک گوشی a51 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ a51 به بخش...