خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:02:53

یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ مدل s23 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با چک


گوشی s23 سامسونگ

یکی از تغییرات بزرگی که در نسل‌های اخیر زندگی بخش عمده‌ای از مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است، تلفن‌های همراه هستند. تلفن‌های همراه روز به روز در حال پیشرفت هستند و برندهای بیشتری در حال فعالیت در این عرصه هستند. همان طور که می‌دانید، تلفن‌های هوشمند بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان پرچم دار هر برند شناخته می‌شوند. یکی از تلفن‌های برتر و پرچمدار برند سامسونگ، گوشی s23 سامسونگ بوده که طرفداران بسیار زیادی را در مدت زمان کوتاه به دست آورده است.

در سال‌های اخیر مراکز و مجموعه‌های بسیار زیادی تاسیس شده‌اند که شرایط خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ را فراهم کرده‌اند. برخی از این مراکز در تلاش هستند تا با ایجاد شرایط خرید اقساطی، به کمک مردم بیایند. توجه داشته باشید که هر خریدار نیاز دارد تا قبل از انجام امور خرید خود، به بررسی این تلفن همراه بپردازد. قطعا این مسئله تاثیر مستقیمی را در کیفیت نهایی خرید فرد موردنظر نیز خواهد داشت. 

معرفی اولیه

گوشی s23 سامسونگ نسخه کوچکتر این سری از تلفن‌های همراه برند سامسونگ شناخته می‌شود. مشخصه‌های فنی این تلفن در مقایسه با نسخه پلاس تفاوت‌های چندان زیادی را نداشته و تفاوت بزرگ این تلفن‌ها، ابعاد آن‌ها می‌باشد. نیاز است که بدانید، این تلفن همراه برای اولین بار در 1 فوریه سال 2023 معرفی شده است. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با اطلاعات اصلی گوشی s23 سامسونگ آشنا شوید!

افرادی که به خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ می‌پردازند، نیاز دارند تا با اطلاعات اولیه مختلفی مانند ابعاد این گوشی آشنا شوند. ابعاد این تلفن 7.6×70.9×146.3 بوده که برای این تلفن همراه بسیار مناسب است. وزن این گوشی 168 گرم بوده که در مقایسه با تلفن‌های دیگر وزن مطلوبی دارد. قاب جلو و پشت این تلفن از جنس شیشه بوده و قابلیت مقامت تا 1.5 متر در عمق آب را دارد. همچنین فریم به کار رفته در اطراف این تلفن از جنس آلومینیوم می‌باشد. لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X در این نسخه از تلفن‌های خود استفاده کرده است.

تراشه و پردازنده گرافیکی گوشی s23 سامسونگ

اکثریت افرادی که به خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ می‌پردازند، توجه ویژه‌ای را به پردازنده و تراشه این تلفن دارند. شرکت سامسونگ در این تلفن همراه از تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کرده که فوق العاده است. این تراشه به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی به اجرای برنامه‌های سنگین مختلف بپردازید. همچنین پردازنده گرافیکی این تلفن همراه از نوع Adreno 740 GPU می‌باشد. 

باتری و دوربین

باتری و دوربین تلفن همراه نیز جزو نقاط قوت گوشی s23 سامسونگ به شمار می‌روند. شرکت سامسونگ از سه دوربین مجزا در پشت این گوشی با کیفیت‌های 50، 10 و 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین دوربین جلو این تلفن همراه از کیفیت 12 مگاپیکسلی بهره مند است. لازم به ذکر است که ظرفیت باتری گوشی سامسونگ s23، 3900 میلی آمپر می‌باشد. این باتری از نوع لیتیوم یونی است.

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ

در سال‌های گذشته مراکز زیادی شرایط خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ را برای مردم کشورمان فراهم کرده‌اند. یکی از این مراکز، مجموعه قسطی کلاب بوده که به دو شیوه نقدی و اقساط به فروش کالای دیجیتال می‌پردازند. شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی سامسونگ s23 را از طریق وب سایت قسطی کلاب به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهید. توجه داشته باشید که فروش قسطی مجموعه ما با بهترین شرایط برای تمامی مردم کشورمان در نظر گرفته شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک

خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي آیفون 14 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید تبلت قسطی سامسونگ

خرید تبلت قسطی سامسونگ
در شرایط اقتصادی کنونی خرید کالای دیجیتال مانند تبلت مخصوصا از برندهای معتبری چون سامسونگ برای عموم مردم سخت شده است. برای خرید اقساطی انواع تبلت...