خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/11 01:46:09

برای خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک


معرفی مک بوک 2021

یک کالای دیجیتال و پرطرفدار شرکت اپل، مک بوک پرو 2021 نام دارد که به صورت سفارشی شده طراحی شده است. این مک‌بوک‌های سبک و باریک، کامپیوترهای حرفه‌ای همراه شرکت اپل می‌باشند که به بازار عرضه شده‌اند. مک بوک پرو 2021 در اندازه 14 اینچی تولید شده و یک اندازه جدید برای لپ‌تاپ‌های پیشرفته اپل می‌باشد. طراحی و ظاهر بسیار زیبای این مک‌بوک، متفاوت از نسل‌های قبلی بوده و علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطي مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مهمترین تفاوت این مک‌بوک با نسل قبلی، کوچک شدن حاشیه‌های مک‌بوک است که اندازه‌های آنها کمی بیشتر از 1/0 اینچ می‌باشد. شرکت اپل این کالای دیجیتال را با صفحه کلیدی جادویی که تایپ سریع و راحتی را امکان پذیر می‌کند، طراحی کرده است. مک بوک 2021 دارای حافظه 16 گیگابایتی و قابل ارتقا تا 32 گیگابایت می‌باشد. این کالای دیجیتال قدرتمند دارای نمایشگرهای بزرگتر با قدرت پردازش بیشتر است. گرافیک جدید، پردازنده فوق سریع و ظرفیت باتری بی‌نظیر، از ویژگی‌های فوق العاده و برتر این مک‌بوک‌ها می‌باشد. با خرید اقساطي مک بوک 2021 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

سخت افزار قدرتمند و باورنکردنی این کالای دیجیتال

شرکت اپل در طراحی این کالای دیجیتال، از قدرتمندترین و بهترین سخت افزارها استفاده کرده است. پردازنده 8 هسته‌ای و رم 64 گیگابایتی، کارهای پردازشی سنگین را پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند نرم افزارهای متعددی را روی این لپ‌تاپ حرفه‌ای اجرا کنند. این لپ‌تاپ حرفه‌ای شرکت اپل دارای پردازنده گرافیکی قدرتمندی می‌باشد که کاربران حرفه‌ای از آن لذت می‌برند. شرکت اپل این کالای دیجیتال را به چهار پورت کاربردی و جدید مجهز کرده است. یک درگاه sd card پرسرعت روی بدنه نصب شده که نشان دهنده حرفه‌ای بودن این لپ‌تاپ می‌باشد. یک خروجی دیگر برای هدفون قرار گرفته که تمامی این پورت‌ها امتیاز بالایی برای مک بوک به حساب می‌آیند. برای خرید قسطي مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر بی‌نظیر کالای دیجیتال معروف شرکت اپل

این کالای دیجیتال دارای نمایشگر 16 اینچی بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. غلظت رنگ، کنتراست و روشنایی فوق العاده این نمایشگر، هیچ نکته منفی را درباره این نمایشگر به جای نخواهد گذاشت. طیف گسترده رنگ و روشنایی قابل قبول، تصاویر را با همان کیفیت واقعی نشان می‌دهند. برای خرید اقساطي مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

عملکرد باتری مک‌بوک 2021

باتری 100 وات ساعتی این کالای دیجیتال، از شارژر سریع پشتیبانی می‌کند. با کارهای روزمره و عملکرد عادی و استفاده مناسب، باتری عملکرد خوبی را نشان داده و به سرعت تخلیه نمی‌شود. زمانی که شارژ باتری خالی می‌شود، در مدت زمان کوتاه و معمولا حدود یک ساعت، باتری تا حدود 65 تا 85 درصد شارژ می‌شود.

اسپیکر پیشرفته

کالای دیجیتال بی‌نظیر شرکت اپل با اسپیکرهای شش گانه خود، یک ابزار کامل و قابل حمل برای کارهای استودیویی می‌باشد. کاربران برای انجام کارهای مربوط به میکس و صدا به استودیوهای بزرگ نیاز نداشته و با همین لپ‌تاپ حرفه‌ای می‌توانند کارهای خود را به راحتی انجام دهند. برای خرید قسطي مک بوک 2021 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطي مک بوک 2021

خرید قسطی مک بوک 2021 یک فرصت عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند برای کارهای تخصصی و حرفه‌ای خود می‌باشند. لپ‌تاپ مک‌بوک شرکت اپل یک لپ‌تاپ بی‌نظیر می‌باشد که ارزش خرید را دارد. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید بهترین کالاها، فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد. در این فروشگاه می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی خریداری کنید. فروش قسطی کالاها در قسطی کلاب دارای شرایط ویژه و آسانی هستند که امکان خرید اقساطی را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ se با چک

خرید قسطی اپل واچ se با چک
برای خرید قسطی اپل واچ se با چک یا سفته الکترونیکی به بخش ساعت هوشمند اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی گوشی ریلمی با چک

خرید قسطی گوشی ریلمی با چک
گوشی ریلمی یک برند چینی است که در بازار ایران نیز فعالیت دارد. در این مقاله، قصد داریم به بررسی گوشی ریلمی بپردازیم. برای خرید قسطی...