خرید قسطی خودرو پرشیا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:28:57

یکی از خودروهای پر طرفدار موجود در کشور بی شک مدل پژو پارس می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پرشیا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو پرشیا با چک


بررسی خودرو پرشیا

خرید قسطی خودرو پرشیا که یکی از محبوب‌ترین تولیدات شرکت ایران خودرو است، یکی از گزینه‌های مناسب برای تمامی افراد به حساب می‌آید. پژو پارس یا پژو پرشیا، بر اساس مدل‌‌های شرکت خودروسازی فرانسوی Peugeot طراحی شده و در واقع، نسخه فیس ‌لیفت شده پژو 405 است. طراحی این ماشین، شباهت‌هایی به مدل‌‌های پژو 406 و پژو 605 دارد. این محصول در سال 1379 با هدف تولید یک خودروی ملی و اقتصادی به بازار عرضه شده و به لطف طراحی زیبا و ویژگی‌‌های لوکس خود، در بازار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

از زمان تولید اولین نسخه این خودرو، تغییرات و بهبودهایی در آن اعمال شده تا با نیازهای بازار و سلیقه مشتریان هماهنگ شود. با توجه به مناسب بودن قیمت خودرو پرشیا و قطعات مختلفی که برای آن در دسترس است، این محصول همچنین در بازار خودروهای کاربردی دیگری مانند تاکسی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. برای خرید اقساطی خودرو پرشیا با قیمتی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات کامل خودرو پرشیا

خودرو پژو پرشیا با پیشرانه چهار سیلندر قدیمی هشت سوپاپ، با کد XU7 روانه بازار شده است. این موتور با حجم 1761 سی سی، حداکثر 100 اسب بخار قدرت و 153 نیوتن ‌متر گشتاور تولید می‌‌کند. با داشتن یک جعبه دنده 5 سرعته دستی، خودرو پژو پارس قادر است به راحتی حرکت کند. البته با وزن نسبتا سبک، این ماشین با قدرت متوسط، در مدت حدود 11 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سرعت شتاب گیری پژو پارس تا مرز سرعت 190 کیلومتر بر ساعت ادامه می‌‌یابد. برای خرید قسطی خودرو پرشیا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

این مدل قدیمی در مقایسه با پیشرانه TU5، گشتاور بالاتری داشته و نکته مهم آن نقطه اوج گشتاور را در دور موتور پایین‌تر از موتور TU5 قرار می‌دهد. از امکانات رفاهی و ایمنی که می‌توان به آن اشاره کرد: چراغ‌های مه شکن، آینه‌‌های جانبی برقی با راهنما، کلیدهای کنترلی روی فرمان، قفل میکروسوئیچی درب‌ها، تهویه مطبوع اتوماتیک، شیشه ‌بالابرهای برقی، ایموبلایزر، دماسنج، بازکن درب صندوق عقب از داخل، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD و دو کیسه هوا، اشاره کرد. با خرید اقساطی خودرو پرشیا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ارزش خرید خودرو پرشیا در بازار ایران

پژو پارس به عنوان یکی از محصولات برجسته گروه صنعتی ایران‌ خودرو محسوب می‌‌شود. این ماشین با داشتن شبکه نمایندگی‌های گسترده و امداد خودروی فعال در سراسر کشور، محبوبیت خود را همواره افزایش داده است. برای دارندگان پژو پرشیا، در دسترس بودن قطعات یدکی و تعمیرکاران پژو در سراسر کشور، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

آپشن‌های این خودرو شامل امکانات ایمنی، چراغ‌های داخل و بیرون خودرو، راحتی راننده و سرنشینان، سیستم صوتی، و آپشن‌های متفرقه است. با توجه به اینکه پژو پارس، یک فیس‌ لیفتی از خودروی دیگر به حساب می‌آید، قابلیت تغییر در آن بیشتر می‌شود. از این رو می‌توان این خودرو را مناسب برای جوانان در نظر گرفت. این عوامل سبب شده تا خرید اقساطی خودرو با قیمت کارخانه برای ماشین پژو پارس، با استقبال زیادی روبرو شود. 

شرایط خرید قسطی خودرو پرشیا در قسطی کلاب

با توجه به آنکه خرید نقدی خودرو در بازار ایران چندان به صرفه نیست، از این رو افراد تمایل دارند که به سراغ خرید اقساطی این محصولات بروند. در حال حاضر، قسطی کلاب توانسته با توجه به نیاز مشتریان، شرایط فروش اقساطی خودرو پرشیا را فراهم کند. در نتیجه همه افراد می‌توانند به خودروی دلخواه خود دست یابند.

از آنجایی که این ماشین، یکی از محصولات جوان پسند ایران خودرو می‌باشد، درنتیجه شرایط خرید ویژه‌ای در قسطی کلاب برای افراد در نظر گرفته شده است. برای این امر، شما می‌توانید با کمک طرح خرید اقساطی خودرو پرشیا از لیزینگ پارسیان، بایچک یا طرح پایا، خودرو لوکس و جذاب مورد نظر خود را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو پرشیا از قسطی کلاب

خرید قسطی خودرو پرشیا از قسطی کلاب
امروزه خرید خودرو نیازمند پرداخت هزینه بسیار بالایی است. اگر خرید قسطی خودرو پرشیا از قسطی کلاب دارید به بخش خودرو در دسته بندی...

خرید قسطی ماشین 405

خرید قسطی ماشین 405
یکی از جذاب‌ترین خودروهای پژو در سال‌های اخیر ماشین 405 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین 405 به بخش وسایل نقلیه در ...