خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 10:59:40

برند دوو یکی از بهترین برندهای دنیا در حوزه تولید لوازم خانگی است. برای خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ


ویژگی‌های تلویزیون دوو 55 اینچ

تلویزیون یکی از لوازم خانگی است که به عنوان وسیله سرگرمی، برای مشاهده فیلم و سریال و حتی بازی کردن، در اغلب خانه‌ها یافت می‌شود. بنابراین خرید اقساطی تلویزیون از گزینه‌های مناسب برای تهیه این وسیله پرکاربرد است. فروش قسطی تلویزیون هم برای فروشنده و هم خریدار، دارای مزایایی است. برای خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از انواع تلویزیون هوشمند باکیفیت که انواع فرمت‌های صوتی و تصویری را پشتیبانی کرده و تصاویر با کیفیت‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند تلویزیون دوو 55 اینچ است.

همچنین یکی از گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه برای خانواده ها با سطح درآمدهای متفاوت، خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ است که در انواع فروشگاه‌ها به صورت فروش حضوری و یا آنلاین موجود است. در ادامه این متن به ویژگی‌های این نوع تلویزیون اشاره شده است. 

این نوع تلویزیون، یک تلویزیون LED هوشمند است که تصاویر آن دارای کیفیت مناسبی هستند. از ویژگی‌های مهم این نوع تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•با استفاده از تکنولوژی LED ساخته شده که قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K را دارد.
•این تلویزیون دارای دو پورت USB برای اشتراک فایل‌ها و دارای سه پورت HDMI برای اتصال سایر لوازم صوتی و تصویری با کیفیت‌های متفاوت به تلویزیون است.
•کنترل از راه دور این تلویزیون از نوع هوشمند بوده و قابلیت تبدیل شدن به ماوس را نیز دارد.
•این تلویزیون، یک گیرنده دیجیتال داخلی نیز دارد. که قابلیت نمایش کانال‌های دیجیتال را به این نوع تلویزیون افزوده است.
•تکنولوژی محافظت از چشم نیز برای کاهش احتمال آسیب رساندن به چشم کاربران، در این تلویزیون گنجانده شده است.
•دارای دو بلندگو با توان 15 وات است که در پایین قاب تلویزیون گنجانده شده‌اند و دارای استانداردهای صوتی دالبی و دالبی دیجیتال است.
•اندازه صفحه آن 55 اینچ با رزولوشن 2160×3840 است.
•این تلویزیون دارای پردازنده چهار هسته‌ای و رابط هوشمند اندرویدی است.
•برای جلوگیری از دستکاری تلویزیون توسط کودکان نیز سیستم قفل کودک دارد.
•علاوه بر قابلیت اتصال به دیوار دارای پایه رومیزی نیز هست.
•امکانات دیگری شامل ارتباطات بی‌سیم، ماشین زمان، ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، خاموش شدن خودکار، جستجوی کانال‌ها به صورت خودکار و تلتکست هستند.

خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ به صورت آنلاین

امروزه با توجه به قیمت بسیار بالای لوازم خانگی، یکی از گزینه‌های مناسب برای تهیه لوازم خانگی، خرید اقساطی وسایل است. خرید اقساطی به این گونه است که خریدار، بخش کمی از هزینه کالا را به صورت نقدی پرداخت می‌کند و باقیمانده هزینه را در فواصل زمانی منظم می‌پردازد. که مجموع هزینه پرداخت شده به صورت قسطی بیشتر از هزینه‌ای است که افراد با خرید نقدی پرداخت می‌کنند. 

البته برخی فروشگاه‌ها اجناسشان را از دم قسط به فروش می‌رسانند به این معنی که خریدار، هیچ هزینه اولیه‌ای را به طور نقدی پرداخت نکرده و تمام هزینه به صورت قسطی پرداخت می‌شود. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه قسطی کلاب

به علاوه، خرید لوازم خانگی مورد نیاز می‌تواند به صورت حضوری و یا غیرحضوری و آنلاین انجام شود. که هر کدام دارای مزایا و معایبی است. از مزایای خرید حضوری این است که خریدار از نزدیک محصول را دیده و پس از چک کردن، آن را می‌خرد. اما در خرید آنلاین یا غیر حضوری خریدار پس از خرید محصول می‌تواند آن را چک کند. امروزه به دلیل مشغله بالای افراد و همچنین همه گیری بیماری کرونا، فروش آنلاین از محبوبیت بالایی برخوردار است. 

خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ نیز به عنوان یک دستگاه تلویزیون با کیفیت بالا دارای مزایایی برای خریداران این محصول است. یکی از سایت‌های مناسب برای خرید نقدی و قسطی لوازم خانگی از جمله خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ، سایت قسطی کلاب است که از طریق آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com در دسترس خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال اسنوا قسطی

یخچال اسنوا قسطی
برند اسنوا برندی شناخته شده و مشهور در ایران و خاورمیانه با محصولاتی استثنایی طرفداران بسیاری دارد. برای خرید یخچال اسنوا قسطی به بخش...

خرید اقساطی لباس شویی اسنوا

خرید اقساطی لباس شویی اسنوا
برند اسنوا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین برند ایرانی است که سبد محصولاتی کاملی دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی اسنوا به بخش ماشین...