خرید قسطی گوشي a02

تاریخ انتشار:
1403/2/24 19:46:58

اگر قصد خرید یک گوشی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي a02 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی گوشي a02


آشنایی با گوشی a02 سامسونگ 

خرید قسطی گوشي a02 سامسونگ برای افرادی که به دنبال خرید موبایل قسطی و خرید اقساطی گوشی ارزان قیمت سامسونگ هستند، گزینه مناسبی است. این روزها افزایش افسار گسیخته قیمت دلار و قیمت انواع مختلف کالای دیجیتال باعث شده هر کسی قصد خرید گوشی دارد، به خرید قسطی هم فکر کند. ابتدا شما را با گوشی a02 سامسونگ آشنا و سپس بهترین روش برای خرید قسطی آن را بیان می‌کنیم.

اگر قصد خرید اقساطی گوشي a02 سامسونگ را دارید، حتما می‌خواهید با ویژگی‌ها و مشخصات آن هم آشنا شوید. گوشی a02 سامسونگ یکی از گوشی‌های رده پایین و اقتصادی سامسونگ است. این گوشی ارزان قیمت دو سیم کارته سامسونگ دارای نمایشگر 6.5 اینچی 60 هرتزی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسل 270 پیکسل در هر اینچ است. این گوشی 2021 سامسونگ دارای پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی MediaTek MT6739W و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100 است.

گوشی a02 سامسونگ در انجام کارهای روزمره با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود؛ اما اگر به فکر اجرای بازی‌های سنگین یا انجام دادن سایر کارهای سنگین با گوشی هستید، خرید آن را به شما توصیه نمی‌کنیم. سامسونگ a02 را در سه نسخه عرضه کرده که شامل دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی با رم 2 و 3 گیگابایتی و یک نسخه 64 گیگابایتی با رم 3 گیگابایتی می‌شود. در ضمن این گوشی از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان حافظه داخلی آن را از این طریق تا یک ترابایت هم افزایش داد. 

آشنایی بیشتر با گوشی a02 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشي a02 را دارید، برای انجام این کار تردید نکنید؛ زیرا نیروی این گوشی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که با هر بار شارژ آن می‌توانید در صورت استفاده سبک تا متوسط، نزدیک به دو روز از گوشی استفاده کنید. متاسفانه گلکسی a02 برخلاف بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت بازار از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند و دارای پورت میکرو USB است. دوربین پشت این گوشی شامل یک لنز اصلی واید استاندارد 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی می‌شود. حداکثر رزولوشن و فریم ریت قابل فیلمبرداری با این دوربین، رزولوشن 1080p با فریم ریت 30 فریم در ثانیه است. دوربین سلفی A02 سامسونگ هم از یک لنز 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

برای ساخت بدنه a02 از پلاستیک و شیشه استفاده شده است. قاب پشتی و فریم گوشی پلاستیکی و قاب جلویی آن شیشه ای است که باعث می‌شود گوشی ارزان قیمت به نظر نرسد. گوشی a02 سامسونگ را می‌توانید در دو رنگ آبی و مشکی بخرید. مهم ترین ویژگی‌های نرم افزاری گوشی اقتصادی سامسونگ شامل برخورداری از اندروید 10 (قابل ارتقا به اندروید 11) 10 و رابط کاربری One UI 2.0 می‌شود. متاسفانه a02 سامسونگ 5G نیست و حداکثر از 4G پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشي a02 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چرا گوشی a02 سامسونگ گوشی خوبی است؟

اگر می‌خواهید موبایل قسطی بخرید، گوشی a02 سامسونگ انتخاب خوبی است. این گوشی با بدنه مقاوم و وزن کم برای افرادی که به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه سامسونگ هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. عمر باتری این گوشی نیز مناسب است و دوربین آن هم با توجه به کلاس گوشی، عملکرد قابل قبولی دارد. اندازه نمایشگر و رزولوشن نمایشگر a02 نیز برای کاربرانی که انتظار چندان زیادی از نمایشگر گوشی ندارند، کاملا مناسب است. 

خرید قسطی گوشي a02 سامسونگ

برای خرید اقساطی گوشي a02 سامسونگ می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب یکی از سایت‌های مناسب برای خرید نقدی و خرید اقساطی گوشی‌های مختلف از جمله این گوشی سامسونگ است. اگر قصد خرید موبایل قسطی یا یک کالای دیجیتال دیگر به صورت اقساطی را دارید، حتما سری به این سایت بزنید. قسطی کلاب عرضه کننده گوشی‌های سامسونگ، اپل، شیائومی (و برندهای زیرمجموعه آن) است. شما می‌توانید گوشی موردنظرتان را با شرایط مختلف از جمله خرید با چک، فیش حقوقی یا جواز کسب با اقساط 24 ماهه (ارائه چک به صورت دو ماه یا سه ماه یکبار) بخرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با سفته
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی موبایل A22

خرید اقساطی موبایل A22
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با کیفیت بالا مدل گلکسی a22 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل A22 به بخش موبایل در..