خرید قسطی لباسشویی کندی 8 کیلویی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 14:23:15

برند کندی یکی از بهترین برندهای موفق در ایران است. برای خرید قسطی لباسشویی کندی 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباسشویی کندی 8 کیلویی


معرفی ماشین لباسشویی کندی

تاریخچه ورود لوازم خانگی با برند ایتالیایی کندی به کشور ما، به سال‌های قبل برمی‌گردد. امروزه نیز به علت کیفیت بالای قطعات به کار رفته در لوازم خانگی برند کندی و طول عمر زیاد آنها، در بازار داخلی کشور خریداران بسیاری دارد. این برند در سال 1945 میلادی توسط برادران فوماگالی تاسیس شد و هم اکنون زیر مجموعه گروه اروپایی Haier Europe است. 

بهتر است بدانید محصولات لوازم خانگی برند کندی با همکاری گروه پاکشوما در ایران تولید و به فروش می‌رسد. امروزه در بازار لوازم خانگی ایران جدیدترین و مدرنترین مدل‌های لباسشویی کندی 8 کیلویی به فروش می‌رود. اگرچه قیمت لباسشویی کندی 8 کیلویی نسبت به تولیدات داخلی گرانتراست، اما در مقایسه با رقبای خارجی قیمت منصفانه‌ای در بازار لوازم خانگی دارد.

محصولات لوازم خانگی شرکت کندی دارنده چندین گواهینامه بین المللی می‌باشند. همچنین این شرکت خدماتی مانند نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کندی را در شهرهای مختلف ایران ارائه می‌دهد. بنابراین امکان خرید قسطی لباسشویی کندی 8 کیلویی در تجهیز اقتصادی آشپرخانه شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. 

ویژگی‌های فنی لباسشویی کندی 8 کیلویی

امکانات کاربردی که تصمیم گیری برای خرید اقساطی لباسشویی کندی 8 کیلویی را آسان می‌کند عبارتند از:

طراحی شیک و مدرن بدنه در مدل‌های مختلف
رتبه مصرف انرژی +++A و صرفه جویی در مصرف آب و برق
دارای پنل پیشرفته
درب دارای کاور
دارای موتور اینورتر و کاهش محسوس لرزش و صدای دستگاه
موتور قدرتمند با طول عمر بالا
قفل کودک
سنسورهای پیشرفته جهت نمایش ارورهای دستگاه
مجهز به تکنولوژی پیشرفته NFC
خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور
قطعات یدکی اصلی

قیمت پایین تر نسبت به سایر برندهای خارجی مانند ال جی و سامسونگ

برنامه های متنوع لباسشویی کندی 8 کیلویی برای شستشوی انواع لباس‌های کتان و نخی، لباس‌های زیر و ظریف، الیاف پشمی، برنامه Mix برای شستشوی همزمان لباس‌هایی با الیاف و رنگ‌های مختلف، شستشوی دستی، شستشوی روزانه با دو برنامه مختلف 44 دقیقه و 32 دقیقه‌ای، برنامه Sport مخصوص شستشوی لباس‌ها و کفش ورزشی.
برنامه ECO برای شستشوی اقتصادی
امکان حذف و اضافه کردن لباس حین شستشو
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
صفحه نمایش LED
برنامه شستشوی سریع 14 دقیقه‌ای
قابلیت شستشوی با تاخیر
داشتن استاندارد CE اروپا
سیستم کنترل کف و جلوگیری از سرریز شدن آب
ایمنی سیستم با قفل Aqua
دو نوع موتور Universal و BLDC بسته به مدل ماشین
لوله ورودی آب سرد و گرم 

خرید قسطی لباسشویی کندی 8 کیلویی از قسطی کلاب

یکی از بهترین مجموعه‌ها برای خرید اقساطی لباسشویی کندی 8 کیلویی استفاده از سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت علاوه بر ارائه خدمات تضمینی، شرکتی فعال و شناخته شده در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی انواع لوازم خانگی است. سایت قسطی کلاب برای افزایش قدرت خرید هموطنان، خرید قسطی لباسشویی کندی 8 کیلویی را در دستور کار خود قرار داده است. خرید آنلاین از این سایت امکان مقایسه قیمت و کیفیت دستگاه مورد نظر را با دیگر برندهای مطرح کشور فراهم می‌کند. 

برای خرید اقساطی از این سایت پس از انتخاب کالای مورد نظر باید نوع خرید، میزان پیش پرداخت و تعداد ماه‌های بازپرداخت را مشخص کنید. پس از تعیین اقساط ماهیانه باید فرم اطلاعات مربوط به باز پرداخت اقساط از طریق چک کامل شود. به علاوه، در مجموعه قسطی کلاب تعیین باز پرداخت اقساط با توجه به بودجه شما انجام می‌گیرد. علاوه بر این، سلامت کالا و تحویل سریع آن نیز تضمین شده است. هر زمان که بخواهید می‌توانید از طریق مرورگر خود وارد سایت شده و خرید اقساطی لباسشویی کندی 8 کیلویی را به صورت آنلاین از قسطی کلاب تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي یخچال و فریزر هیمالیا

خرید قسطي یخچال و فریزر هیمالیا
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر هیمالیا به بخش یخچال فریزر در دسته...

خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک

خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک
اگر تمایل به خرید قسطي لوازم خانگي اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید...