خرید قسطی گلکسی a52

تاریخ انتشار:
1403/2/25 20:19:12

گوشی گلکسی a52 جز جذاب‌ترین محصولات سامسونگ در سال 2021 می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی a52 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گلکسی a52


معرفی گوشی گلکسی a52 سامسونگ

گلکسی a52 سامسونگ به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط برند سامسونگ محسوب می‌گردد. در وضعیت فعلی خرید قسطی گلکسی a52 مناسب‌ترین راه برای تهیه این گوشی هوشمند است. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که نام برند سامسونگ را برای یک بار هم نشنیده باشد. 

به طور متوسط شمار زیادی از افراد جهان با محصولات این برند کره‌ای آشنا هستند و می‌دانند که این برند در هر زمینه حرفی برای گفتن دارد. ورود گوشی‌های همراه هوشمند به زندگی انسان سبب شد تا برند سامسونگ به فکر طراحی گوشی‌های جدید و بروز بیفتد. این برند با بهره گیری از علم روز دنیا توانسته محصولات فوق‌العاده‌ای را به بازارهای جهانی عرضه نماید. 

گلکسی a52 یکی از گوشی‌هایی بوده سامسونگ برای طراحی آن از سخت افزار قابل توجهی استفاده کرده است. گوشی a52 سامسونگ به عنوان یک گوشی میان رده، امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. همچنین تهیه این گوشی افراد را برای چندین سال بی نیاز از تعویض گوشی خواهد کرد. زیرا گوشی a52 سامسونگ دارای ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزار مطلوبی بوده که نیاز هر فرد را برآورده خواهد ساخت.

به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گلکسی a52 شانس استفاده از امکانات این گوشی قدرتمند را برای خود به ارمغان آورد. همچنین با خرید قسطی گلکسی a52 می‌توان بخشی از هزینه‌های آن را پس انداز نمود. 

گوشی گلکسی a52 سامسونگ دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شاید برای شما هم این سوال به وجود آید که محصول جدید سامسونگ دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟ قبل از پرداختن به ویژگی‌های این گوشی ارزشمند بهتر است بدانید که عرضه گوشی a52 سامسونگ در سال 2021 صورت گرفته است. سامسونگ برای طراحی این گوشی از یک نمایشگر با کیفیت Super AMOLED با ابعاد 6.5 اینچ استفاده کرده است. 

با استفاده از این نمایشگر شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای دلخواه خود را با رزولوشن 1080 در 2400 مشاهده نمایید. یکی از ویژگی‌های خوب گوشی a52 سامسونگ مقاومت در برابر آب تا عمق یک متری آن هم برای 30 دقیقه می‌باشد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای گوشی a52 اندروید 11 می‌باشد که پس از اتصال به اینترنت قابل ارتقا خواهد بود. 

اما مهم ترین قسمت گوشی a52 وجود تراشه قدرتمند Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G می‌باشد. همچنین این گوشی از یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 619 برخوردار می‌باشد. وجود این قطعات سخت افزاری گوشی a52 را به یک گزینه ایده آل برای انجام بازی‌های موبایل تبدیل کرده است. سامسونگ در قسمت دوربین گوشی a52 از 4 دوربین اصلی با کیفیت 64، 5، 12 و 5 مگاپیکسل بهره گرفته است. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای کیفیت 32 مگاپیکسل می‌باشد. 

شرایط خرید اقساطی گلکسی a52

با توضیحات ارائه شده اگر تصمیمتان برای تهیه این گوشی هوشمند قطعی است می‌توانید از خرید قسطی برای این منظور استفاده نمایید. زیرا با خرید قسطی گلکسی a52 امکان پرداخت هزینه خرید این گوشی در چندین قسط فراهم خواهد بود. علاوه بر آن، خرید قسطی گوشی فشار کمتری را به اقتصاد خانواده وارد خواهد کرد.

اما قبل از انجام هر اقدامی بهتر است با یکی از مناسب‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش قسطی موبایل بیشتر آشنا شوید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی موجود در داخل کشور به شمار می‌رود. این فروشگاه با ارائه انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی و اقساطی شرایط مناسبی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ فراهم کرده است.

اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی گلکسی a52 هستید تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در قسطی کلاب تماس حاصل نمایید. همچنین برای اطلاع از نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی mi 11 ultra

خرید اقساطی mi 11 ultra
برای خرید اقساطی mi 11 ultra که یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی شیائومی

خرید قسطی گوشی شیائومی
کسانی که به دنبال یک گوشی دارای قابلیت های بالا و قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی می باشند، می توانند خرید قسطی ...