خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:38:38

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13



معرفی گوشی ردمی نوت 13

گوشی ردمی نوت 13 یکی از محصولات برجسته شرکت شیائومی است که به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار و با ویژگی‌های متنوع شناخته می‌شود. این گوشی با طراحی زیبا، صفحه نمایش بزرگ و کیفیت ساخت بالا، توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی بپردازیم و نکاتی را در رابطه با نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 بیان کنیم. 

بررسی مشخصات و ویژگی‌های گوشی ردمی نوت 13

گوشی ردمی نوت 13 همانند سایر گوشی‌های این سری، از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی amoled استفاده می‌کند. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن p1080 پشتیبانی می‌کند و نرخ تازه‌ سازی تصویر آن 120 هرتز است. همچنین بر روی این صفحه نمایش یک محافظ گوریلا گلس 3 نیز قرار داده شده است که از آن در برابر ضربه و گرد و غبار تا حدی محافظت کند. لازم به ذکر است که حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی، 1800 نیت می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ظاهری این کالای دیجیتال به این صورت است که کلیدهای پاور و ولوم در سمت راست گوشی قرار داده شده‌‍‌اند و سمت چپ گوشی هیچ دکمه‌ای وجود ندارد. در بخش پایینی گوشی یک پورت USB-C، بلندگو و ورودی سیم کارت قرار گرفته است. و در نهایت در بالای گوشی یک جک 3.5 میلی متری وجود دارد که می‌توانید از آن برای وصل کردن هدفون به گوشی خود استفاده کنید. 

شرکت شیائومی در ساخت این کالا دیجیتال از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و البته یک دوربین سلفی استفاده کرده است. از میان این دوربین‌ها دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عملکرد بهتری داشته و تصاویر فوق‌العاده‌ای را ثبت می کند. دوربین اصلی در شرایط نوری مختلف عملکرد بسیار رضایت بخشی دارد و حتی در شب نیز تصاویر ثبت شده با آن نسبتاً خوب به نظر می‌رسند. با این حال، تصاویر ثبت شده توسط دوربین فوق عریض این کالای دیجیتال، ممکن است مقداری نویز داشته باشند. البته این نویز‌ها در نور کم از بین می‌روند و جای نگرانی وجود ندارد. دوربین سلفی نیز عملکرد خوبی داشته و رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. 

از لحاظ سخت افزاری، گوشی ردمی نوت 13 همانند مدل قبلی خود، از تراشه Qualcomm Snapdragon 685 استفاده می‌کند. در ساختار این کالای دیجیتال از یک چیپست 6 نانومتری کم مصرف استفاده شده است و برای استفاده‌های روزمره عملکرد بسیار خوبی دارد. نسخه پایه این کالای دیجیتال با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. با وجود این که این مقدار حافظه ممکن است برای بسیاری از افراد قابل قبول باشد، شرکت شیائومی یک اسلات کارت microSD در ساختار این گوشی قرار داده است تا در صورت تمایل بتوانید فضای ذخیره سازی گوشی را افزایش دهید. 

نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13 

رابط کاربری این کالای دیجیتال همانند بسیاری دیگر از گوشی‌های این شرکت بر پایه MIUI 14  می‌باشد. زمانی که گوشی را تهیه می‌کنید، به طور پیش‌فرض از نسخه 13 اندروید بهره می‌برد که می‌توانید آن را بروزرسانی کنید. با وجود این که شرکت شیائومی اعلام نکرده است به طور دقیق تا چه مدت زمانی از سیستم عامل این گوشی پشتیبانی می‌شود، انتظار می‌رود که حداقل تا 4 یا 5 سال دیگر، بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی بر روی این گوشی قابل دریافت باشند. با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

این کالای دیجیتال از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. این باتری در سایر گوشی‌های هم رده ردمی نوت 13 نیز وجود دارد. در بررسی‌ها و تست‌ها، در زمان پخش ویدیو، باتری این گوشی تا 12 ساعت دوام آورده است که قطعا بسیار چشمگیر می‌باشد. علاوه بر آن، در انجام کار‌های سبک‌تر مانند گشت و گذار در سطح اینترنت، این باتری تا 14 ساعت می‌تواند دوام داشته باشد. همچنین خوب است بدانید که درون جعبه این گوشی، شارژر 33 واتی قرار داده شده است که در مدت زمان بسیار کوتاهی باتری گوشی را از 0 تا 100 درصد شارژ می‌کند. می‌توان گفت این مورد از نقاط قوت این گوشی می‌باشد. 

نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 13

خرید اقساطی، به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های تهیه یک کالا یا محصول جدید در نظر گرفته می‌شود. در این روش شما می‌توانید با پرداخت اقساط ماهیانه، کالای مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید. از آنجایی که کشور در وضعیت اقتصادی خوبی به‌ سر نمی‌برد، ممکن است خرید نقدی برای بسیاری از افراد امکان پذیر نباشد. از این رو، سایت قسطی کلاب با فروش قسطی انواع کالای دیجیتال، فرصتی را ایجاد کرده است که همه افراد بتوانند به کالا‌ها یا محصولات مورد نظر خودشان دسترسی پیدا کنند. در صورتی که قصد خرید گوشی ردمی نوت 13 را به صورت قسطی دارید، سایت قسطی کلاب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ اچ پی

خرید اقساطی لپ تاپ اچ پی
تقاضای خرید اقساطی لپ تاپ اچ پی به مفهوم فرصتی برای مصرف­ کننده است که مالکیت محصول مورد نیاز و با کیفیت را در شرایطی که میزان وجه نقد ...

خرید اقساطی گوشی p50 pocket

خرید اقساطی گوشی p50 pocket
اگر به دنبال خرید یک گوشی منحصر به فرد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی p50 pocket از بخش موبایل در دسته بندی کالای...