خرید نقدی پلی استیشن 4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/19 10:08:38

کنسول های بازی شرکت سونی جز بهترین کنسول های بازی در دنیا شناخته شده اند. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی پلی استیشن 4 پرو


بررسی خانواده جدید ps4 

شرکت سونی بعد از رونمایی از پلی استیشن 4 به طراحی و تولید 2 مدل دیگر از ps4 پرداخت که نتایج خوبی را در برداشت. شرکت سونی بعد از طراحی پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو دیگر مدل اولیه خود را تولید نکرد. 

مدل های جدید پلی استیشن 4 از نظر اصولی شبیه به پلی استیشن 4 اولیه هستند، ولی ساختار آن ها مدرن تر شده است. در این مقاله سعی داریم در مورد ps4 pro اطلاعات ویژه ای به شما بدهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

قابلیت های ویژه Ps4 pro 

سونی در طراحی کنسول های جدید خود سعی کرده است که شباهت هایی را در نظر بگیرد. پلی استیشن 4 پرو از لحاظ ظاهری و ساختاری، ترکیبی از ps4 و ps4 slim می‌باشد. پلی استیشن 4 پرو به گونه ای طراحی شده است که از لحاظ فیزیکی بزرگ و سنگین است. Ps4 pro با وزن 3.3 کیلو گرم از مدل ps4 اولیه به اندازه 500 گرم سنگین تر طراحی شده است.

جالب است بدانید که شرایط ویژه ای برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو در وبسایت قسطی کلاب در نظر گرفته شده است. رنگ به کار برده شده در پلی استیشن 4 پرو مشکی مات می‌‌باشد، این همان رنگی است که در ساخت پلی استیشن 4 اسلیم نیز از آن استفاده شده است.

 شاید برایتان جالب باشد که علت وزن بالای ps4 pro وجود سخت افزار قوی است که بازی های 4k را پشتیبانی می‌کند. در پشت کنسول پلی استیشن 4 پرو یک جایگاه اتصال هدست پلی استیشن VR تعبیه شده است که استفاده از آن بسیار بازی را جذاب و هیجان انگیز می‌کند. یکی از تغییرات مثبت ps4 pro بازگشت خروجی اپتیکال صدا می‌باشد که در نسخه قبلی حذف شده بود.

صدا تاثیر زیادی روی بازی می‌گذارد و کوچکترین مشکل در درگاه پخش صدا تمام هیجان ناشی از بازی را از بین می‌برد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور محبوبیت ویژه ps4 pro، خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو را آغاز کرده است. 

آیا خرید ps4 pro ارزش دارد؟ 

همان طور که اطلاع دارید، قیمت پلی استیشن 4 پرو نسبت به نسخه قبلی خود که پلی استیشن 4 اسلیم نام دارد، بسیار گران تر است. اگر شما پلی استیشن 4 اسلیم را در گذشته خریداری کرده اید و اکنون قصد خرید ps4 pro  را دارید، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.

اگر تلویزون شما 4k می‌باشد، پیشنهاد ما به شما خرید ps4 pro است، زیرا پلی استیشن 4 اسلیم از رزولوشن 4k پشتیبانی نمی‌کند و بازی ها را به خوبی ps4 pro  نمایش نمی‌دهد، اما اگر تلویزیون شما از رزولوشن 4k پشتیبانی نمی‌کند بهتر است که از پلی استیشن 4 اسلیم استفاده کنید و هزینه گزافی نپردازید، اما اگر شرایط مساعدی دارید، می توانید به راحتی خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو را از قسطی کلاب انجام دهید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از فروشگاه های آنلاین ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است و قصد دارد که بهترین کالا را برای مشتریان خود مهیا کند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب همواره سعی داشته است که بالاترین کیفیت را به همراه نازل ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند. 

نحوه خرید از قسطی کلاب به دو صورت مختلف است. روش اول، خرید نقدی کالا می‌باشد که با تخفیفات زیادی همراه است و روش دوم، خرید اقساطی کالا می‌باشد که شرایط مناسبی برای مشتریان خود فراهم کرده است. خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط دو شرکت بزرگ به نام‌های بای چک و لیزینگ فراز اندیشان صورت می‌پذیرد.

به سبب شیوع ویروس کرونا و اجبار به ماندن در خانه، کنسول های بازی گزینه بسیار مناسبی برای سرگرم شدن در این ایام هستند، از این رو فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط استثنایی را برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 پرو در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کنسول بازی اقساطی

خرید کنسول بازی اقساطی
یکی از ابزارهای بازی بسیار سرگرم کننده کنسول های بازی هستند که معروف ترین آن ها نیز ps4 می باشد. برای مشاهده و خرید اقساطی کنسول های بازی....

خرید قسطی کنسول بازی

 خرید قسطی کنسول بازی
کنسول بازی با مدل‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار وجود دارد. برای خرید قسطی کنسول بازی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت...