خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:06:03

گوشی جذاب و پرفروش s23 با ظاهری استثنایی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ


گوشی S23 سامسونگ و مشخصات ظاهری آن 

خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ یک گزینه فوق العاده برای دوستداران یک گوشی دو سیم کارته پیشرفته با برند SAMSUNG است. این گوشی با حافظه داخلی خوب، دوربین با کیفیت، سنسورهای متعدد و مناسب یکی از موبایل‌های پرطرفدار شرکت سامسونگ به حساب می‌آید. گوشی گلکسی اس اول فوریه 2023 به بازار جهانی معرفی و عرضه شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این گوشی از نسخه 13 اندروید پشتیبانی می‌کند. 

با خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ یک گوشی زیبا و خوش دست برای خود فراهم کرده‌اید. این گوشی دارای ابعاد 6/7 در 9/70 در 3/146 میلی متر و وزن 168 گرم است. در قسمت جلو و پشت گوشی گلکسی اس 23 سامسونگ شیشه با تکنولوژی محافظتی گوریلا گلس 2 Victus تعبیه شده است. فریم این محصول از آلومینیوم است و در رنگ‌های سبز، مشکی، کرم و بنفش روشن، لیمویی و نوک مدادی در بازار به فروش می‌رسد.  

بررسی مشخصات حافظه گوشی اس 23 سامسونگ

با خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ می‌توانید یک گوشی با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت داشته باشید. این گوشی از حافظه رم 8 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی گلکسی اس 23 درگاه حافظه ندارد.

گوشی S23 سامسونگ و بررسی باتری آن

باتری گوشی اس 23 سامسونگ از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3900 میلی آمپر است. این باتری با پشتیبانی سریع در 30 دقیقه حدود 50 درصد شارژ می‌شود. شارژ باتری گوشی مذکور 10 وات بدون سیم، 25 وات با سیم و 5/4 وات بی‌سیم معکوس است. باتری گوشی سامسونگ اس 23 از نوع جدانشدنی است.

مشخصات صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ اس 23

با خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ یک صفحه نمایش به اندازه 1/6 اینچ یا 1/90 سانتی متر مربع برای شما فراهم می‌شود. در این گوشی نسبت سطح صفحه نمایشگر به بدنه در حدود 8/86 درصد است. وضوح نمایشگر و رزولوشن آن 2340 در 1080 پیکسل است. از این صفحه نمایش فن آوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس 2 Victus پشتیبانی می‌کند. 

درباره دوربین‌های گوشی S23 سامسونگ

شما با خرید قسطی گوشی S23 سامسونگ دوربین‌های باکیفیت و خوبی تهیه می‌کنید. دوربین پشت این گوشی دارای سه لنز مجزا است و دوربین جلوی آن یک لنز دارد. با دوربین جلوی این گوشی می‌توان فیلم برداری 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه انجام داد و دوربین پشت آن قابلیت فیلم برداری 1080P با سرعت 960 فریم در ثانیه دارد.

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ و سایر امکانات آن

گوشی سامسونگ اس 23 سنسورهای متعددی دارد. در این گوشی سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. گوشی‌های سامسونگ S23 علاوه بر سنسور اثر انگشت مجهز به حسگرهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، مجاورتی، فشارسنج و قطب نما نیز هستند. این گوشی دارای سی پی یو هشت هسته‌ای است و از اندروید نسخه 13 پشتیبانی می‌کند. چیپست گوشی سامسونگ اس 23 از نوع AC Snapdragon 8 Gen 2- Qualcomm SM8550 است. این گوشی یو اس بی تایپ سی 2/3، OTG دارد. گوشی سامسونگ اس 23 رادیو ندارد و مجهز به بلوتوث LE, A2DP, 3/5 است. 

فروش قسطی انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از پیشگامان و مراکز عرضه و فروش انواع اقلام مهم و مورد نیاز مردم به صورت اقساطی است. در این فروشگاه انواع گوشی‌های موبایل و ملزومات آنها به دو روش نقدی و قسطی عرضه و به فروش می‌رسند. شما می‌توانید علاوه بر کالای دیجیتال انواع لوازم خانگی، وسایل نقلیه، لوازم اداری، وسایل بازی و سرگرمی را نیز از این مرکز خریداری کنید. با خرید اقساطی کالا می‌توان اقلام مورد نیاز خود را امروز خریداری کرده و در اختیار داشت و هزینه آن را در چند قسط در ماه‌های آینده پرداخت کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سري 6

خرید اقساطی اپل واچ سري 6
یکی از ساعت‌های هوشمند مدرن شرکت اپل، سری 6 می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سري 6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید کامپیوتر قسطی لنوو

خرید کامپیوتر قسطی لنوو
لنوو را می توان جزء بهترین برند های فعال در زمینه کالاهای دیجیتال نام برد. برای مشاهده و خرید کامپیوتر های لنوو به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی...