خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/23 07:25:57

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ چکی


بررسی گوشی a54 سامسونگ

گوشی A54 سامسونگ با پردازنده به روز شده خود یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار است. مدل‌های قبلی گلکسی سری A جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان بوده‌اند. در سال 2023 گوشی A54 سامسونگ سری فایو جی جزو بهترین گلکسی‌ها در بین گوشی‌های میان رده به شمار می‌رفت. اگر قصد خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ دارید بهتر است بدانید که قیمت آن بین 490 تا 540 یورو متفاوت است. همچنین این دستگاه دارای ظاهری بسیار شیک و جذاب است، صفحه نمایشی با وضوح عالی به همراه نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد، عمر باتری قوی و طولانی مدت است و دوربین‌ها کیفیت خوبی دارند. برای آشنایی بیشتر قبل از خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید. 

طراحی و قاب گوشی A54 سامسونگ

گوشی A54 سامسونگ یک گوشی هوشمند شیک است که جزو زیباترین و شیک‌ترین دستگاه‌های میان رده موجود در بازار به حساب می‌آید. اگر چه از نظر ظاهری به نظر می‌رسد که شبیه نسل قبلی خود است اما تغییرات کوچکی در لبه‌ها و گوشه‌های گوشی دیده می‌شود، همچنین گوشی دارای پشت پلاستیکی و حفاظت IP67 است. چیدمان دوربین‌های جدید طراحی سوراخ پانچ دارد. این گوشی از دور شبیه به گلکسی اس 23 پلاس به نظر می‌رسد. برای خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قاب پشتی و قاب گوشی از جنس پلاستیک است و صفحه نمایش گوشی توسط گوریلا¬گلس 5 محافظت می‌شود. گوشی A54 سامسونگ ضد گرد و غبار و آب است. کیفیت ساخت این گوشی خوب است و در بازار تعداد کمی گوشی‌های میان رده وجود دارد که ضد آب و گرد و غبار هستند. وزن دستگاه نسبت به A53، 13 گرم افزایش پیدا کرده است که در نهایت وزن گوشی 202 گرم رسیده است. می‌توانید گوشی A54 سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید، آهکی و بنفش از فروشگاه‌ها تهیه کنید. 

صفحه نمایش و بلندگو

در این سری، سامسونگ اندکی اندازه صفحه نمایش را کاهش داده است. اندازه صفحه نمایش حدود 6.4 اینچ است. مانند سری قبلی خود دارای پنل AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ به روز رسانی صفحه در حدود 120 هرتز است. همانطور که از پنل AMOLED انتظار می‌رود رنگ‌ها و کنتراست در این گلکسی عالی است و تطبیق نور صفحه نمایش در فضای باز ( در نور شدید خورشید ) مناسب است. این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه دارد. از تشخیص چهره هم می‌توان برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کرد. گوشی A54 سامسونگ جک هدفون ندارد اما دارای بلندگوهای استریو است که به صدا وضوح خوبی می‌دهند. با خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین‌های گوشی A54 سامسونگ

طبق مشخصات، گوشی A54 سامسونگ یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی در پشت گوشی دارد همچنین دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل است. کیفیت دوربین‌ها مناسب است نباید از یک تلفن همراه با این رنج قیمت انتظارات بیش از حد مانند لنزهای تله فوتو را داشته باشید. 

به طور کلی دوربین اصلی در بسیاری از موقعیت‌ها عکس‌های عالی از سوژه می‌گیرد. همچنین دوربین دارای دیافراگم f/1.8 و از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است که برای جلوگیری از لرزش دوربین ناشی از دست استفاده می‌شود. ضبط ویدیو این گوشی خوب است و به لطف وجود لرزشگیر اپتیکال در این گوشی می‌توان ویدیو‌های باکیفیتی تهیه کرد. برای خرید قسطی گوشی A54 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

لنز ماکرو یکی از بهترین لنزهایی است که روی تلفن‌های همراه آزمایش شده است و در گوشی A54 سامسونگ این لنز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این لنز و با کمی صبر و حوصله عکس‌های بسیار خوبی از سوژه‌های خود تهیه کنید. همچنین می‌توانید از تنظیمات دوربین گلکسی گزینه‌های دیگری مانند حالت شب، پانوراما و حالت حرفه‌ای را پیدا کنید. اگر می‌خواهید عکس‌های بسیار با کیفیت در شب داشته باشید بهتر است به سراغ مدل‌های گران‌تر بروید.

عملکرد

تراشه گوشی A54 سامسونگ نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است. مدل تراشه به Exynos 1380 ارتقا یافته که کارایی آن دو برابر نسل قبلی خود است و پردازنده بسیار روان‌تر شده است. این تلفن همراه می‌تواند برای استفاده روزمره بسیار مناسب باشد و می‌توان بازی‌هایی مانند Asphalt 9 را با کیفیت بالا به راحتی اجرا کرد. همچنین می‌توان از microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا یک ترابایت نیز استفاده کرد. 

راهنمای خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ

اگر قصد خرید اقساطی گوشی A54 سامسونگ دارید توصیه می‌کنیم به سایت قسطی کلاب برای مشاهده و آگاهی از شرایط فروش قسطی این کالا مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در کنار گوشی سایر کالای دیجیتال را نیز به صورت نقدی و قسطی از این سایت خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل اپل

موبایل اپل
اپل یک برند معتبر در زمینه تولیدات کالای دیجیتال است که باکیفیت بسیار بالایی گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی...

خرید اقساطی گوشي poco x3 pro

خرید اقساطی گوشي poco x3 pro
یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی که قیمت عالی و کیفیت ساخت بالایی دارد، گوشی پوکو ایکس تری پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي...