خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 07:32:38

برند ال جی یکی از بهترین برندهای دنیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ می‌توانید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ


بررسی تلویزیون 55 اینچ ال جی 

تلویزیون 55 اینچ ال جی از جمله محصولات خوش ساخت و باکیفیت این غول بزرگ کره‌ای به شمار می‌رود. در ساختار این محصول از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها استفاده شده است. این مدل تلویزیون LG، نهایت وضوح و کیفیت تصویر را برای کاربر با خود به ارمغان می‌آورد. توانایی نمایش تصاویر با وضوح فوق العاده و طراحی منحصر به فرد را می توان از نقاط عطف خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ برشمرد. 

ویژگی‌های تلویزیون ال جی 55 اینچ

ارائه تصویر باکیفیت و دارای رزولوشن فوق العاده، از مهم ترین مشخصات خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ به حساب می‌آید. تلویزیون‌های ال جی متناسب با نوع و مدل، تصاویر را با کیفیت Full HD/Ultra HD/4K UHD به تصویر می‌کشند. همچنین، نمایشگر طراحی شده برای این دستگاه از نوع LED یا OLED می‌باشد.

رزولوشن و وضوح بالای تلویزیون 55 اینچ ال جی، تصاویری بی‌نظیر و باکیفیت را برای کاربران در معرض نمایش قرار می‌دهد. ضمنا، این مدل تلویزیون از گزینه‌های مناسب برای استفاده در فضاهای متوسط و نسبتا بزرگ به شمار می‌رود. قابلیت Resolution Upscaler (ارتقا دهنده کیفیت تصویر) ضمن بهینه سازی و ارتقای کیفیت، تصاویر شفاف، واضح و جذاب را به نمایش می‌گذارد. همچنین، فناوری Ultra Luminance، در افزایش روشنایی و شفافیت تصاویر بسیار تاثیرگذار است.

مجهز شدن به سیستم صوتی قوی و قدرتمند، دیگر ویژگی خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ را رقم می‌زند. تلویزیون 55 اینچ ال جی توانایی پخش صدا با کیفیت Dolby/Dolby digital plus را دارد. قابلیت Virtual Surround Plus، ضمن بهبود بخشیدن کیفیت صدا، تجربه شنیداری فراگیری را برای کاربر فراهم می‌آورد. کیفیت صدای خوب و مطلوب سیستم صوتی تلویزیون، صدایی فراگیر، شفاف و رسا را در محیط انتشار می‌دهد. ضمنا، قابلیت DTS Virtual X، موجب پخش صدای چند بعدی و شگفت انگیز از بلندگوهای تلویزیون می‌شود.   

سایر مشخصات تلویزیون 55 اینچ

از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی تلویزیون 55 اینچ LG می‌توان به فناوری HDR (High Dynamic Range)، اشاره نمود. این تکنولوژی نوعی استاندارد جدید برای ارتقای کنتراست و کیفیت تصاویر می‌باشد. در پرتو وجود فناوری HDR، امکان نمایش رنگ‌های طبیعی با جزئیات ظریف و دامنه کنتراست وسیع، به سادگی فراهم می‌گردد.

تلویزیون‌های هوشمند ال جی 55 اینچ به هوش مصنوعی LG AL ThinQ مجهز شده‌اند. این ویژگی قابلیت پشتیبانی از Google Assistant را با استفاده از فرمان‌های صوتی و کنترل جادویی برای کاربر امکان پذیر می‌سازد. ضمنا، این محصول از درگاه‌های ارتباطی متنوعی مانند پورت USB و HDMI برخوردار است. به واسطه درگاه ارتباطی USB می‌توان هارد اکسترنال و فلش مموری را به تلویزیون متصل نمود.

علاوه بر این، مجهز شدن تلویزیون 55 اینچ به یک گیرنده دیجیتال داخلی، قابلیت دریافت و پخش تمامی شبکه‌های دیجیتالی را برای کاربر محقق ساخته است. طراحی جذاب و چشم نواز تلویزیون، ظاهری زیبا و مدرن به دستگاه بخشیده است.

قابلیت پشتیبانی و پخش فرمت‌های صوتی و تصویری رایج، مجهز به پردازنده True color Accuracy (دقت رنگ واقعی)، زاویه دید گسترده، نمایش تصاویر با نرخ فریم بالا (HFR)، امکان کاهش نویز تصویر و قابلیت Local Dimming، دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ را شامل می شود. 

نحوه خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون LG 55 Inch، توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. در این فروشگاه انواع مدل‌های تلویزیون ال جی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به خریداران عرضه می‌شود. همچنین، برای متقاضیان امکان خرید لوازم خانگی به صورت نقد در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب محقق شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون ال جی 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین ظرفشویی ال جی قسطی

خرید ماشین ظرفشویی ال جی قسطی
امروزه افراد به قدری مشغله دارند که فرصتی برای ظرف شستن باقی نمی ماند و ماشین ظرفشویی به یک کالای اساسی تبدیل شده است. برای خرید اقساطی...

خرید قسطي پلوپز

خرید قسطي پلوپز
اکثر خانم‌های خانه‌دار ترجیح می‌دهند که غذاهای خود را در پلوپز بپزند و به شدت به این وسیله نیاز دارند. اگر تمایل به خرید اقساطی پلوپز دارید به ....