خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:18:02

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی عالی و فناوری 5G مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ


ویژگی های گوشی سامسونگ

گوشی a22 سامسونگ یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ در بازار است که با دارا بودن ظاهر فوق العاده شیک و همچنین قابلیت‌های ویژه توانسته مورد پسند عده زیادی از افراد قرار بگیرد و بیشترین فروش را در بازار گوشی به خود اختصاص دهد. اگر قصد خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روشی آسان و معتبر را برای خرید به شما عزیزان معرفی کنیم. 

گوشی مدل سامسونگ یکی از برترین برندها است که در بازار فروش گوشی جزو پرفروش ترین مدل‌ها است و مخاطبان و طرفداران بسیاری دارد. گوشی سامسونگ تاریخچه دیرین دارد که با قابلیت‌های ویژه خود در بین تمامی برندهای گوشی شهرت جهانی را کسب نموده و هر روزه بر تعداد طرفداران و مخاطبان آن افزوده می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در عصر حاضر سامسونگ پیشرفته ترین مدل‌های گوشی را با نام‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کند. یکی از مدل‌های نوین گوشی سامسونگ که در طی چند ماه اخیر وارد بازار گردیده گوشی سامسونگ a22 است که در حال حاضر پرطرفدارترین مدل گوشی معرفی شده است.

ما در ادامه این مبحث به شرح مشخصات و قابلیت‌های منحصر به فرد گوشی سامسونگ a22 می‌پردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. برای خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات گوشی سامسونگ a22

•در قاب پشت و فریم، پلاستیک مات به کار برده شده که بسیار خاص و جذاب است.
•وزن این نسبتا سنگین است و ضخامت بالایی دارد که در گروه گوشی‌های جمع و جور قرار نمی‌گیرد.
•لنزهای این مدل گوشی بر خلاف سایر گوشی‌ها برجسته نیست، زیرا ضخامت بدنه گوشی زیاد است.
•لنزهای دوربین گوشی چهار عدد می‌باشد که به صورت مربع کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.
•دارای حسگر انگشت در قسمت چپ بدنه است که سبب سهولت روشن و خاموش کردن گوشی شده است.
•از تنوع رنگ مشکی، سفید، سورمه‌ای، قرمز، آبی و خاکستری برخوردار است.
•دارای دو درگاه سیم کارت در قسمت چپ است که به صورت همزمان می‌توانید از دو سیم کارت استفاده نمایید.
•دارای یک درگاه برای کارت حافظه خارجی است که متصل به درگاه‌های سیم کارت می‌باشد.

آشنایی با قابلیت‌های گوشی سامسونگ a22

•کیفیت تصویر این گوشی Full HD می‌باشد که تصاویر و ویدیوها را با عالی‌ترین کیفیت نشان می‌دهد.
•میزان نور بسیار خوبی دارد که برای مشاهده محتوا هیچ مشکلی نداشته و چشم‌ها اذیت نمی‌شوند.
•رنگ‌ها را در ایده آل ترین کیفیت نمایش می‌دهد.
•دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که با اطمینان خاطر از داشتن فضا می‌توانید بازی، نرم افزار، تصویر، موزیک را دانلود و استفاده نمایید.
•دارای سنسور اثر انگشت می‌باشد که با قرار گرفتن انگشت شما روی سنسور در کوتاه ترین زمان ممکن قفل صفحه باز می‌شود.
•از سنسور چهره برخوردار می‌باشد که توسط دوربین جلو یعنی دوربین سلفی چهره شناسایی شده و قفل گوشی باز می‌شود.
•دارای یک اسپیکر در قسمت پایین گوشی است که قدرت زیادی برای پخش صدا دارد. 

خرید اقساطی گوشی A22 سامسونگ به صورت اینترنتی

از آنجایی که برخی از فروشگاه‌ها این محصول را اغلب به صورت نقدی به فروش می‌رسانند پایگاه اینترنتی حاضر با عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر فروش محصولات اقساطی سامسونگ یکی از مراکز شناخته شده در حوزه خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ با کیفیت و کاربردهای عالی و بسیار مطلوب در بازار است، این مدل گوشی با مشخصات و قابلیت‌های منحصر به فرد خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای در لیست برترین گوشی‌ها با قیمتی مقرون به صرفه به خود در این فروشگاه اختصاص دهد.

اگر قصد خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ را با قیمت تولیدی و همچنین دارا بودن ضمانت نامه پس از فروش دارید، می‌توانید از مجموعه بزرگ حاضر که متعلق به فروشگاه معتبر قسطی کلاب است، بهره مند گردید و به صورت آنلاین بدون خروج از منزل سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما ارسال گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لپتاپ ایسر

فروش اقساطی لپتاپ ایسر
در شرایط اقتصادی امروز خرید لپتاپ به خصوص از برند های معتبری چون ایسر بسیار سخت شده است. از این رو قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان...

خرید اقساطی می بند 6 شیائومی

خرید اقساطی می بند 6 شیائومی
اگر به دنبال داشتن یک ساعت هوشمند جذاب و اسپرت با قیمتی مناسب هستید، پییشنهاد ما به شما خرید اقساطی می بند 6 شیائومی از بخش...