خرید اقساطی گوشی هواوی y9

تاریخ انتشار:
1403/2/21 11:22:30

گوشی‌های هوآوی دارای کیفیت و تنوع بالایی می‌باشند و در سال گذشته بیشترین فروش را داشته‌اند. برای خرید اقساطی گوشی هواوی y9 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی هواوی y9


معرفی گوشی هوشمند هواوی y9

گوشی هوشمند هواوی y9 یکی از تلفن‌های هوشمند ساخته شده توسط شرکت هوآوی بوده که این تلفن از ویژگی قابل توجهی برخوردار است. در وضعیت کنونی بسیاری از افراد خرید اقساطی گوشی هواوی y9 را برای تهیه این تلفن هوشمند انتخاب می‌کنند. قبل از ظهور تلفن‌های هوشمند کمتر کسی فکرش را می‌کرد که روزی بتوان با یک وسیله کوچک با هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کرد.

اما امروزه با ظهور تلفن‌های هوشمند این تصور به واقعیت تبدیل شده است. در حال حاضر استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند به یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده است. در وضعیت کنونی بسیاری از افراد بخشی از امور و فعالیت‌های خود را به صورت مجازی از طریق گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند.

یکی از این تلفن‌های همراه مشهور در دنیا، هوآوی y9 بوده که استفاده از آن بخش عمده‌ای از انتظارات افراد را برآورده خواهد ساخت. هوآوی y9 برای اولین بار در سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه گردید، پس از آن نمونه‌های تغییر یافته دیگری از این تلفن همراه به بازارهای جهانی راه یافت. بهتر است بدانید شرکت هوآوی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت کالای دیجیتال داشته است.

به گونه‌ای که با ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمتی ارزان بخش زیادی از بازار را نصیب خود کرده است. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی هواوی y9 یک نمونه از این گوشی را برای خود تهیه نمود. زیرا خرید قسطی گوشی هواوی y9 شرایط ایده آل را برای تهیه این تلفن همراه فراهم می‌کند. 

ویژگی های گوشی هوشمند هواوی y9 

تلفن همراه هوآوی y9 از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار بوده که این موارد انتخاب این تلفن را به گزینه ایده آلی تبدیل کرده است. شرکت هوآوی در این محصول خود از پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای همراه با تراشه Hisilicon Kirin 710 استفاده کرده است. برای خرید اقساطی گوشی هواوی y9 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

وجود پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 قدرت قابل قبولی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. شرکت هواوی برای گوشی همراه y9 خود از سیستم عامل اندروید 8.1 استفاده کرده که این نسخه از اندروید قابل ارتقا می‌باشد. این تلفن همراه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که امکان استفاده از حافظه میکرو اس دی تا 400 گیگابایت را دارا می‌باشد.

علاوه بر آن دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و 2 مگاپیکسلی با سنسور تشخیص عمل تصویر یکی دیگر از قسمت‌های این تلفن هوشمند است. بهتر است بدانید باتری استفاده شده در تلفن هوشمند هوآوی y9 از نوع باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر می‌باشد. این موارد تنها بخشی از امکانات و قابلیت‌های تلفن هوشمند هواوی y9 بوده که استفاده از آن را به موردی ایده آل تبدیل کرده است. 

شرایط خرید قسطی گوشی هواوی y9

با توضیحات ارائه شده در قسمت بالا اگر شما هم به دنبال تهیه این تلفن هوشمند هستید می‌توانید خرید اقساطی هواوی y9 را برای این منظور انتخاب نمایید. زیرا با خرید اقساطی هواوی y9 می توان این تلفن هوشمند را با شرایط قابل قبولی تهیه نمود. 

بنابراین برای خرید اقساطی گوشی هواوی y9 ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر و فعال در زمینه عرضه کالای دیجیتال بوده که امکان فروش قسطی موبایل هوآوی را برای همگان فراهم کرده است. به همین منظور شما می‌توانید جهت خرید قسطی گوشی هواوی y9 به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی موجود در سایت قسطی کلاب تماس حاصل نمایید. پس زمان را از دست ندهید و همین الان محصول مورد نظر خود را از قسطی کلاب سفارش دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی note 10 پلاس

خرید قسطی گلکسی note 10 پلاس
یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ گلکسی note 10 پلاس است که بسیار جذاب و زییبا طراحی شده است. برای خرید اقساطی note 10 پلاس به بخش ....

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته به بخش...