خرید قسطی آیپد پرو 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:20:02

اگر به دنبال خرید یک تبلت جذاب و پرفروش هستید، خرید قسطی آیپد پرو 2021 را از بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید قسطی آیپد پرو 2021


بررسی مشخصات آیپد پرو 2021 (16 اینچی)

اپل سال‌ها تلاش کرده تا دنیا را متقاعد کند که تبلت‌‌هایش می‌توانند جایگزین لپ‌تاپ‌های سنتی شوند. شما با خرید قسطی آیپد پرو 2021 از پشتیبانی مناسب از ماوس و صفحه‌کلید، افزایش ظرفیت حافظه، عملکرد متفکرانه Apple Pencil و حتی بهبود پشتیبانی از کنترلرهای بازی برای توسعه ‌دهندگان و سازندگان برخوردار می‌شوید.

آیپد پرو 2021 جدیدترین و بهترین تبلت اپل است، که بدون توجه به پیکربندی، از برخی مک بوک ها گران‌تر است، اما با خرید اقساطی آیپد پرو 2021 می‌توانید آن را تهیه کنید. در اینجا به معرفی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

بررسی مشخصات و خرید اقساطی آیپد پرو 2021 

طراحی

طراحی تمام فلزی و به طرز شگفت‌ آوری شیک این کالای دیجیتال، دارای گوشه‌های صافی است که به مقابله با هرگونه خستگی دست که ممکن است از وزن 680 گرمی آن وارد شود، کمک می‌کند. همچنین دارای صفحه ‌نمایش (LCD Liquid Retina) گرد مشابه است.

به دلیل کوچکتر بودن آن از یک لپ تاپ، هنگام خرید قسطی آیپد پرو 2021 به نوعی کیف دستی برای حمل و نقل آن نیاز دارید. اضافه کردن نوعی پایه به آن برای هنرمندان و طراحانی که از Apple Pencil استفاده می‌کنند بسیار ارگونومیک تر و برای کسانی که از آن به عنوان صفحه نمایش استفاده می‌کنند بسیار مفیدتر است. 

در دو سمت باریک یک چهارم اینچی آن، چهار بلندگو، سه میکروفون، کلیدهای تنظیم صدا، دکمه روشن/خاموش، یک درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده، و کانکتورهای هوشمند برای چیزهایی مانند پایه‌های صفحه‌کلید و جدیدترین اپل پنسل قرار دارد. 

نمایشگر

چیزی که آیپد پرو 2021 را بالاتر از برادر کوچکترش قرار می‌دهد، فقط اندازه صفحه نمایش نیست، بلکه فناوری صفحه نمایش آن است. به عبارت ساده‌تر، آنقدر کیفیت دارد که اپل آن را با مانیتور Pro Display XDR 6000 دلاری خود قابل مقایسه بداند.

با خرید اقساطی تبلت آیپد پرو 2021 می‌توانید از آن به عنوان صفحه ‌نمایشی با دقت کافی برای کارهای حرفه‌ای و حساس به رنگ، مانند تصاویر دیجیتال، عکاسی حرفه‌ای و فیلم ‌سازی سینمایی استفاده ‌کنید. تراکم پیکسلی 218ppi آن در فاصله کمتری از 264ppi قرار دارد که توسط بهترین مانیتور اپل استفاده می‌شود.

مشخصات و عملکرد

تراشه آیپد پرو 2021 از یک CPU و پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای مبتنی بر ARM و بسته به پیکربندی 8 یا 16 گیگابایت حافظه تشکیل شده است. این کالای دیجیتال رقبا را در بنچمارک‌ها شکست می‌دهد و در Geekbench 5 تکی و چندگانه، امتیاز 1713 و 7272 را کسب کرده که 44 درصد پیشرفت نسبت به تراشه A12Z در مدل سال گذشته دارد. همچنین قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 6 و 5G که در مدل‌های تلفن همراه است را دارد. 

عمر باتری

عمر باتری در این دستگاه  حدود 10 ساعت استفاده عمومی از وب، تخمین زده شده است. همچنین هنگام تماشای ویدیوی با کیفیت پایین در حالت هواپیما، شارژ آن حدود 13 ساعت و نیم دوام می‌آورد.

سخت افزار

فراتر از صفحه نمایش فوق العاده، آیپد پرو 2021 از نظر سخت افزار خارجی، تغییر گسترده‌ای ایجاد نکرده است. هنرمندان همچنان از همان Apple Pencil نسل دوم استفاده می‌کنند. مرور وب با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نیز برای این تبلت مناسب است. خرید قسطی آیپد پرو 2021 امکان استفاده از یک ماشین چند کاره فوق ‌العاده قابل اعتماد را فراهم می‌کند. 

دوربین

در مجموع سه دوربین را در آیپد پرو 2021 خواهید یافت. یک دوربین جلوی عملا نامرئی، که برای باز کردن قفل FaceID یا خرید و ردیابی خودکار تماس‌های ویدیویی "Centre Stage" مناسب است. دوربین‌های عریض و فوق عریض با قابلیت 4K (با فلش) نیز در پشت دستگاه قرار دارند.

شرایط خرید اقساطی آیپد پرو 2021

سایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین عرضه کننده انواع کالای دیجیتال در کشور است. این پلتفرم شرایط فروش قسطی تبلت اپل را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می‌توانید با خرید اقساطی تبلت آیپد پرو 2021 از آن به عنوان جایگزینی برای لپ تاپ استفاده کنید. علاوه بر نقدی بودن لوازم خانگی و دیجیتال در سایت قسطی کلاب امکان خرید به صورت اقساط ماهانه نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل اچ تی سی

خرید قسطی موبایل اچ تی سی
یکی از کاربردی ترین وسایل روزمره موبایل می باشد که همه ی اشخاص چه کودک چه نوجوان و بزرگسال نیاز....

خرید نقدی گوشی هوآوی

خرید نقدی گوشی هوآوی
شرکت هوآوی یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی به بخش کالای دیجیتال ...