خرید قسطی گوشي آیفون13

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:11:05

یکی از جذاب ترین گوشی‌های شرکت اپل بی شک مدل آیفون 13 است. برای خرید قسطی گوشي آیفون13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي آیفون13


مشخصات گوشی آیفون 13 

آیفون 13 که در سال 2021 توسط اپل عرضه شد، نسخه بهینه شده آیفون 12 است و در بسیاری از موارد ارتقا پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم مشخصات و روش خرید قسطی گوشي آیفون13 را بررسی کنیم. 

در ابتدا مشخصات ظاهری این کالای دیجیتال را بررسی می‌کنیم. گوشه‌های نمایشگر آیفون 13 به صورت گرد و در قالب یک مستطیل استاندارد طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش آن 6.1 اینچ با رزولوشن 1170*2532 پیکسل است. همچنین نمایشگر آن بر اساس تکنولوژی Dolby Vision طراحی شده است. بنابراین نسل 13 آیفون صفحه نمایشی بسیار با کیفیت و حرفه‌ای دارد.

در مورد طراحی قاب آن باید گفت، قاب پشتی از جنس شیشه و فریم آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. وزن آن 174 گرم است که نسبت به نسخه‌های قبل کمی سنگین تر است. اپل 13 در رنگ‌های جذاب صورتی، آبی، میدنایت، نور ستاره‌ای و قرمز روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشي آیفون13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین آیفون 13 نسبت به قبل تغییرات قابل قبولی داشته است. این گوشی دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است. دوربین‌های اصلی آن دیافراگرم f 1.6 دارد. پردازنده آیفون 13 نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده و این مورد در ثیت تصاویر با کیفیت و جزئیات بالاتر موثر بوده است. یکی از ویژگی‌های جدید آن اضافه شدن قابلیت فوکوس خودکار به اولتراواید است. با عکاسی در حالت شب هم می‌توانید تصاویری بی‌نظیر و حرفه‌ای ثبت کنید.

نسل جدید آیفون از سینماتیک مود برخوردار است بنابراین امکان ثبت ویدئوها با فوکوس هوشمند و حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. آیفون 13 از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند و بنابراین در برابر آب مقاوم است به طوری که می‌تواند در آب با عمق 6 متر 30 دقیقه دوام بیاورد. همچنین نسبت به گرد و غبار نیز از مقاومت خوبی برخوردار است. البته این ویژگی دلیل نمی‌شود که گوشی را در معرض آب و گرد و غبار قرار دهید چراکه طول عمر آن کم می‌شود. برای خرید قسطی گوشي آیفون13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری، پردازنده و اسپیکر آیفون 13

ظرفیت باتری آیفون 13، تقریبا 3240 میلی آمپر ساعت برآورد شده که نسبت به نمونه‌های قبل ارتقا چیدا کرده است. این گوشی قابلیت شارژ مغناطیسی 7.5 واتی و همچنین شارژ سریع 20 واتی دارد. می‌توان گفت ادعای اپل در مورد کیفیت شارژدهی آیفون 13 درست است و واقعا عملکرد خوبی دارد. برای خرید اقساطی گوشي آیفون13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نماببد.

آیفون 13 مجهز به جدیدترین پردازنده تا زمان عرضه یعنی Apple A15 Bionic است و در سه نسخه 128، 256 و 512 گیگاباتی با رم 4 گیگابایتی طراحی و تولید شده است. کیفیت کارت صدا در آیفون 13 نیز حفظ شده است. این گوشی از پخش صدای استریو پشتیبانی می‌کند و صدایی با بلندی و کیفیت مناسب را به کاربران عرضه می‌کند.

شرایط خرید قسطی گوشي آیفون13

همان طور که ملاحظه کردید گوشی آیفون 13 نسبت به نسل قبل ارتقا قابل قبولی داشته است. شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 13 از امکانات این گوشی پرچم دار بدون پرداخت هزینه یک جا و سنگین، لذت ببرید. درواقع خرید اقساطی برای افرادی که به هر دلیلی امکان خرید نقدی آن را ندارند گزینه بسیار مناسبی است. سایت قسطی کلاب با 4 طرح مختلف اقدام به فروش قسطی انواع کالای دیچیتال کرده است. این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید تا سقف 150 میلیون کالاهای خود را به صورت قسطی خریداری کنید. بازپرداخت آن نیز با توجه به طرح انتخابی شما از 2 تا 24 ماه متغیر است. بنابراین برای خرید اقساطی گوشي آیفون13 و اطلاع از شرایط طرح‌ها فقط کافی است که به بخش خرید اقساطی، قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک‌ بوک 2021

خرید اقساطی مک‌ بوک 2021
اگر تمایل به خرید اقساطی مک‌ بوک 2021 با قیمتی عالی دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی گوشی mi 10t pro

خرید اقساطی گوشی mi 10t pro
برند شیائومی در عرصه تولید تلفن همراه بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید اقساطی گوشی mi 10t pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای...