خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:47:04

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت برند سامسونگ مدل A03 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ



گوشی A03 سامسونگ

امروزه دستگاه موبایل جز جدایی ناپذیر زندگی انسان می‌باشد. شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگی اقدام به تولید و فروش این کالای دیجیتال کرده‌اند که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها شرکت سامسونگ می‌باشد. با خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

در سال‌های اخیر شرکت سامسونگ اقدام به ساخت و فروش گوشی‌های گلکسی مدل A کرده است که بسیار محبوب و پرفروش بوده‌اند. از این رو شرکت سامسونگ تولید و توزیع مدل‌های A را با دقت بیشتری انجام می‌دهد. این گوشی‌ها نسبت به کارایی و دوام بالایی که دارند قیمت مناسبی نیز دارند.

در این مقاله شما را برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ راهنمایی خواهیم کرد. این کالای دیجیتال که در سال 2021 معرفی شده است بسیار خوش دست بوده و طراحی بی‌نظیری نسبت به قیمتش دارد. مانند اکثر گوشی‌های این رده، گوشی A03 نیز دارای پشتی پلاستیکی و در قسمت جلو شیشه‌ای می‌باشد. شرکت سامسونگ در طراحی این گوشی میان رده بسیار با دقت بوده است. 

در قسمت پشت گوشی، شاهد دوربین این کالای دیجیتال هستیم که سه دوربین به صورت عمودی در ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند که در قسمت بالایی مستطیل فلش LED دیده می‌شود. ضخامت بدنه این گوشی 9.1 میلیمتر است و وزنی حدودا 196 گرمی دارد. برای خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همانطور که در بخش مشخصات فنی ذکر شده است وضوح تصویر گوشی A03 سامسونگ 1600 در 720 پیکسل می‌باشد که به ازای هر اینچ دارای وضوح 270 پیکسل است. علاوه این وضوح تصویر بالا که کیفیت تصویر خوبی به ما ارائه می‌دهد این موبایل دارای حالت حذف نور آبی است که این حالت محافظ بسیار خوبی برای چشم‌ها است. این حالت نیروی کمتری از باتری مصرف می‌کند و برای محافظت از چشم‌ها گزینه مناسبی است. برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برخی از مشخصات فنی گوشی A03 سامسونگ

●رزولوشن 1600 در 720 پیکسل (تراکم پیکسلی: 270 پیکسل در هر اینچ)
●ابعاد صفحه نمایش : 6.5 اینچ (81.8 درصد آن صفحه نمایشگر است)
●ابعاد بدنه : 164.2 در 75.9 در 9.1 میلیمتر
●سیم کارت : در دو مدل تک سیم کارت (نانو سیم) و یا دو سیم کارت (همزمان یک سیم کارت فعال)
●سیستم عامل اندروید 11( با قابلیت بروزرسانی )
●پردازنده 8 هسته‌ای (2 ×1.6 گیگاهرتز و  1.6 × 6 گیگاهرتز)
●گوشی A03 دارای درگاه حافظه microSDXC است
●حافظه داخلی موبایل، در سه نوع 32 گیگابایت حافظه داخلی + 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی + 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی + 4 گیگابایت رم می‌باشد. و نوع حافظه آن eMMC 5.1 است
●دوربین پشت : 48 مگاپیکسل است (لنز واید، قابلیت فوکوس خودکار، f/1.8) همچنین دارای 2 مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق است
●قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080
●دارای فلش LED
●دوربین سلفی 5 مگاپیکسل (f/2.2)
●قابلیت  fast charge (قابلیت شارژ سریع)
●دارای حسگر شتاب سنج و حسگر سنسور مجاورت مجازی می‌باشد
●شبکه بی‌سیم: دارای هات اسپات، WI_FI 802.11 b/g/nT WI FI Direct می‌باشد
●بلوتوث: A2DP. LE. 5.1
● GPS: دارای فناوری GPS با A_GPS می‌باشد
●دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر و غیرقابل تعویض

خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ

در این مقاله گوشی A03 سامسونگ را بررسی کردیم. فروشگاه قسطی کلاب با سال‌ها فعالیت در زمینه فروش قسطی موبایل سامسونگ، شرایط خرید اقساطی گوشی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. با مراجعه به صفحه خرید محصول می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ و همچنین خرید نقدی از فروشگاه قسطی کلاب بکنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی A03

خرید اقساطی A03
گوشی‌های سامسونگ شهرت جهانی دارند و محصولات با کیفیت این برند دلیل شناخته شدن آن است. برای خرید اقساطی A03 به بخش موبایل در...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی

  خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با سفته الکترونیکی
گوشی آیفون 14 جز برترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که با وجود ریجستری نشدن باز هم فروش بالایی داشت. برای خرید اقساطی گوشی آیفون...