خرید قسطی a10s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:11:28

برند سامسونگ با توجه به اوضاع وخیم کرونا و آنلاین و مجازی شدن کلای‌های درسی، چند مدل از تلفن‌های هوشمند خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی a10s سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی a10s سامسونگ

گوشی هوشمند A10s سامسونگ

گوشی‌های هوشمند سامسونگ به دلیل تنوع بالا، سریع و قدرتمند بودن، کیفیت مناسب، قیمت‌هایی منصفانه و طراحی زیبا، زبان‌زد خاص و عام هستند و بیشترین فروش را در سرتاسر جهان دارند. 

در این میان گوشی جدید A10s که در سال 2019 به بازار عرضه شده است، خصوصیات ممتازی دارد. این گوشی با داشتن ویژگی‌های منحصر به فردی مثل اثر انگشت، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه متمایز می‌شود. این گوشی قابلیت استفاده تا دو سیم کارت را دارد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی a10s سامسونگ در سایت قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بی‌نظیر

این گوشی حاشیه شیشه‌ای دارد و در سه رنگ زیبای مشکی، آبی و سبز به بازار عرضه شده است. جنس بدنه این گوشی از شیشه و پلاستیک است و کم‌تر از 170 گرم وزن دارد. با خرید اقساطی a10s سامسونگ شیک و خوش‌استایل باشید و دیگران را مجذوب خود کنید!

صفحه نمایش دیدنی

گوشی A10s سامسونگ همراه با زاویه دیدی همه جانبه است! صفحه نمایش HD پلاس 6.2 اینچی این قابلیت را برای شما به وجود می‌آورد تا ویدیوهای مورد علاقه خودتان را با لذت نگاه کنید.

یک تجربه بازی عالی داشته باشید و با کمک تکنولوژی اینفینیتی V به راحتی با صفحه نمایش گوشی خود کار کنید. هم‌چنین، در این گوشی از فن‌آوری IPS نیز استفاده شده است.

دوربین خارق‌العاده

با تنظیم دوربین‌های دوگانه 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی، ویدیوها و عکس‌های استثنایی بگیرید. دوربین‌های دوگانه در عقب و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو برای داشتن یک تجربه هنرمندانه به شما کمک می‌کنند.

دوربین‌های این گوشی هوشمند، قابلیت فلش LED، گرفتن عکس‌های پانوراما و تصویربرداری با برد HDR را دارد. با خرید نقدی یا اقساطی a10s سامسونگ مانند یک ستاره معروف سینمایی همراه با عکس‌هایی هنری بدرخشید!

باتری بادوام

باتری ماندگار و قدرتمند این گوشی، 4000 میلی آمپر ساعتی است که استفاده طولانی مدتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید اقساطی a10s سامسونگ با خیالی آسوده و راحت به مسافرت و یا پیک‌نیک‌های طولانی مدت بروید.

استفاده آسان و ایمن به همراه قابلیت‌هایی ویژه

به راحتی می توانید با سنسور اثر انگشت، گوشی را در مقابل صورت خود قرار دهید و قفل آن را باز کنید. از ایمنی گوشی لذت ببرید، البته فراموش نکنید که سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه شما قرار دارد. 

در این گوشی از سنسورهای مجاورت، اثر انگشت و شتاب‌سنج استفاده شده است. یکی دیگر از خصوصیات این گوشی هوشمند، پشتیبانی آن از شبکه ارتباطی نسل چهارم است.

عملکردی حیرت‌انگیز

با برخورداری از دو گیگابایت رم، یک پردازنده فوق سریع 8 هسته‌ای، سیستم عامل اندروید و رابط کاربری، عملکردی شگفت‌انگیز را تجربه کنید. اگر نیاز به حافظه بیشتری دارید، می‌توانید از یک Micro SD 512 گیگابایتی بهره‌مند شوید. همه این‌ها، اضافه بر حافظه داخلی 32 گیگابایتی موجود در گوشی است.

امکانات صوتی و اتصالات

این گوشی حاوی یک فیش نیم میلی‌متری، بلندگو، بلوتوث، USB، وایرلس، Lan، اتصال هدفون، GPS و رادیو است. میکروفون تخصصی این گوشی نیز می‌تواند کلیه نویزهای فعال را حذف کند.

رضایت کاربران

بیشتر کاربرانی که این گوشی را خریداری نموده‌اند، از خرید خود رضایت زیادی داشته‌ و پیشنهاد می‌کنند تا این گوشی میانرده را خریداری کنید. با خرید نقدی یا اقساطی a10s سامسونگ شما نیز به جمع مشتریان وفادار شرکت بپیوندید!

خرید قسطی a10s سامسونگ

اگر مایلید تا یک گوشی سامسونگ A10s تهیه نمایید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است که خدماتی ارزنده را در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد. 

برای خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست ارتباط خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش خرید از بای‌چک، لیزینگ فرازاندیشان و یا لیزینگ پارسیان عمل کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی a10s سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی نوت 10 سامسونگ

گوشی نوت 10 سامسونگ
کمپانی سامسونگ با ظاهری استثنایی و کیفیتی عالی روز به روز در حال ارائه جدیدترین گوشی‌های هوشمند در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی...

خرید اقساطی گوشی M32 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی M32 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و باکیفیت سامسونگ، گوشی گلکسی m32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی M32 سامسونگ به بخش موبایل در...