خرید قسطی S22 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:50:15

اگر شما جز علاقه مندان به خرید قسطی S22 اولترا هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی S22 اولترا


گوشی S22 اولترا

برند سامسونگ یکی از برندهای مطرح و معتبر در زمینه تولید انواع گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد. این برند بار دیگر توانست با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا، مدلی دیگر از گوشی‌های خود را در فوریه 2022 با بهترین امکانات تولید و به بازار عرضه کند. s22 اولترا با نمایشگر 8/6 اینچی خود توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

با خرید قسطی S22 اولترا می‌توانید از ویژگی‌های یک گوشی هوشمند نهایت استفاده را ببرید. این مدل گوشی از برند سامسونگ مجهز به قلم بوده که درون بدنه گوشی جای می‌گیرد. گوشی‌های مدل اولترای سامسونگ، نسبت به گوشی‌های استاندارد و پلاسِ این برند، از قابلیت‌های بیشتری برخوردار بوده که طرفداران این برند را به خرید ترغیب می‌کند. برای خرید اقساطی S22 اولترا کافی است از بخش کالای دیجیتال سایت ما دیدن فرمایید و با شرایط خرید قسطی این محصول آشنا شوید. بدون تردید، این مدل، یکی از بهترین‌های سامسونگ بوده که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

با خرید قسطی S22 اولترا صاحب یک گوشی خوش دست شوید!

اگر زیبایی ظاهری گوشی برای شما اهمیت دارد، می‌توانید با خرید اقساطی S22 اولترا صاحب یک گوشی زیبا شوید. قاب پشتی این گوشی مات بوده و طراحی مدرن آن، نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. گذشته از آن، طراحی ضدآب این گوشی مزیتی است که آن را از سایر برندها متمایز می‌کند. لبه‌های S22 اولترا خمیده بوده و نمایشگر را به شکل حیرت انگیزی بزرگ جلوه می‌دهد. 

کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر، جلوه خاصی به این مدل گوشی بخشیده و باعث شده تا کاربر همه پنل جلویی را به صورت نمایشگر ببیند. طراحی مینیمال قاب پشتی از دیگر نقاط قوت این مدل گوشی سامسونگ بوده که از جنس شیشه است. همچنین، گوریلاگلس وکتور پلاس وظیفه محافظت از این نمایشگر را بر عهده دارد. 

لذت تجربه کیفیت با S22 اولترا

یکی از مزایای خرید قسطی S22 اولترا صفحه نمایش باکیفیت آن است. این صفحه نمایش دارای زاویه دید گسترده‌ای بوده و روشنایی فوق العاده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین، رزولوشن بالای تصاویر و عمق بالای رنگ، تماشای فیلم یا بازی را برای کاربران لذت‌بخش می‌کند. بعلاوه، حسگر اثر انگشتی که در این مدل بکار رفته از نوع اولتراسونیک بوده و سرعت بسیار بالایی دارد. 

طیف رنگ گسترده از دیگر ویژگی‌های گوشی S22 اولترا می‌باشد. وضوح صدا و تصویر، وجود قلم با ویژگی‌های بالا، عملکرد بالای سخت افزار، صدای استریو، رابط کاربری باکیفیت و جنس مرغوب این مدل گوشی سامسونگ، از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث شهرت سریع این گوشی در بازار شده اند. 

فروش قسطی گوشی سامسونگ در سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید نقدی یا قسطی گوشی‌های برند سامسونگ را دارید، سایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی S22 اولترا را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است. شما با خرید این مدل گوشی از برند سامسونگ می‌توانید از پردازنده قدرتمند این گوشی نهایت استفاده را کرده و از طراحی باریک و زیبای آن لذت ببرید. علاوه بر این، با دوربین فوق العاده‌ این گوشی، خاطرات لذت‌بخش خود را ماندگار کنید. همچنین، این مدل به اسپیکرهای قدرتمندی مجهز بوده که صدا را با قابلیت دالبی اتموس پخش می‌کنند. 

به کمک این اسپیکرها، حس تماشای فیلم در سینما برای کاربر تداعی می‌شود.  قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی کلیه مدل‌های گوشی برند سامسونگ را برای شما فراهم نموده است. با خرید از ما، از ضمانت کالاهای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید. کیفیت را با ما تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته

خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

فروش گوشی اپل از دم قسط

فروش گوشی اپل از دم قسط
فروش گوشی اپل از دم قسط یکی از ویژه ترین فرصت ها برای خرید گوشی های این برند محبوب و با کیفیت ...