خرید قسطی گوشي

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:19:38

انتخاب یک تلفن همراه مناسب و با کیفیت نیاز به بررسی و جستجو فراوان دارد. اگر تمایل به خرید قسطی گوشي دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشي


بررسی یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ 

در این مطلب قصد داریم به موضوع خرید قسطی گوشي بپردازیم و فروشگاهی معتبر را برای خرید انواع کالای دیجیتال معرفی کنیم. قبل از اینکه در مورد خرید اقساطی گوشي صحبت کنیم، بهتر است که با ویژگی‌های یکی از گوشی‌های سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

موبایل S9 محصولی از شرکت پرآوازه سامسونگ است. این گوشی، از نسل گوشی‌های گلکسی می‌باشد. گلکسی اس ۹ یکی از پرچمداران سامسونگ است که در سال 2011 میلادی رونمایی شد. در نگاه اول، بسیار مشابه گوشی S8 سامسونگ به نظر می‌آید. 

اما در پشت این ظاهر زیبا، ارتقا بخش‌های درونی آن قابل توجه است. در واقع گوشی اس ۹ سامسونگ از لحاظ سی پی یو، حافظه داخلی، سیستم عامل و موارد دیگر نسبت به اس ۸ از کیفیت بهتری برخوردار می‌باشد. رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و ارغوانی رنگ‌هایی هستند که در طراحی گوشی اس ۹ سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

مشخصات گوشي

برای تصمیم گیری بهتر در زمان خرید قسطی گوشي لازم است که از مشخصات آن مطلع باشید. بدنه این گوشی، ترکیبی از شیشه و فلز است که در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارد.

لبه‌های کناری بدنه آن، دارای اندکی خمیدگی هستند. یکی از تفاوت‌های ظاهری S9 با مدل‌های قبلی، ابعاد آن می‌باشد. علی‌رغم اینکه صفحه نمایش آن تغییری نداشته ولی اندازه گوشی کمی کوچکتر شده است. 

این تغییر، به خاطر کمتر شدن حاشیه‌های کناری صفحه نمایش می‌باشد. یکی دیگر از تغییرات انجام شده در ظاهر این گوشی، مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت می‌باشد. سنسور اثر انگشت گوشی S9 از کنار دوربین به زیر دوربین (پشت گوشی) جابجا شده است. در اینجا، قسمت‌های مختلف گلکسی اس ۹ را بررسی می‌کنیم.

ابعاد گوشی Galaxy S9 

 از لحاظ طول، نسبت به مدل S8 کوچکتر شده است. ابعاد Galaxy S9 برابر با 147*68.7*8.5 می‌باشد. البته، از لحاظ عرض و ضخامت، بزرگتر شده که باعث افزایش وزن آن گردیده است. وزن آن 163 گرم می‌باشد. صفحه نمایش آن 5.8 اینچ و با وضوح 2960*1440 (QHD+) نمایش است.

دوربین

دو عدد دوربین 12 Megapixel به عنوان دوربین اصلی گوشی Galaxy S9 در پشت گوشی قرار گرفته است. جالب است بدانید که برای اولین بار در خانواده Galaxy S از فناوری دیافراگم متغیر استفاده شده، همچنین دیافراگم متغیر، مانند چشم انسان عمل می‌کند. 

با این ویژگی گشودگی لنز دوربین در محیط‌های مختلف متغیر می‌شود و این تغییر متناسب با شدت نور انجام می‌گیرد، همچنین این موبایل جذاب دارای سیستم لرزه گیر اپتیکال (OIS) می‌باشد. علاوه بر این، در قسمت جلوی گوشی اس ۹ سامسونگ دوربین 8 Megapixel تعبیه شده است. این دوربین سلفی، دارای فوکوس خودکار و میدان دید 80 درجه‌ای می‌باشد.

CPU

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی، پردازشگر و حافظه رم آن است. پردازشگر گوشی Galaxy S9 در دو نوع snapdragon 845 و Exynos 9810 ارائه شده است. حافظه رم گوشی S9 برابر با 4 GB و حافظه داخلی دستگاه نیز 64 GB می‌باشد.

باتری

ظرفیت ذخیره سازی باتری گلکسی S9 مشابه S8 و برابر با 3000 میلی آمپر ساعت است. با این وجود، در زمان پخش آهنگ یا انجام مکالمه، باتری S9 مقاوم‌تر می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی گوشي

شما می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر قسطی کلاب، خرید انواع کالای دیجیتال، از جمله خرید اقساطی گوشي را انجام دهید. در این فروشگاه، طیف گسترده‌ای از انواع محصولات، مانند: لوازم خانگی، کالای دیجیتال، آرایشی بهداشتی، سرگرمی، وسایل نقلیه به صورت نقدی یا اقساطی به فروش می‌رسد. تمامی محصولات موجود در فروشگاه قسطی کلاب، دارای ضمانت هستند. 

برای خرید قسطی گوشی و سایر محصولات، می‌توانید بر روی آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com کلیک نمایید. خرید اقساطی موبایل، مثل کالاهای دیگر، دارای شرایطی می‌باشد. برای مطلع شدن از شرایط خرید اقساطی گوشي به بخش "خرید اقساطی" از منوی اصلی (سه خط بالا سمت راست) مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس
برای خرید اقساطي گوشی آیفون 13 پرومکس با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...