خرید قسطی ظرفشویي جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/19 17:58:09

برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی ظرفشویي جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرفشویي جی پلاس


معرفی ماشین ظرفشویی جی پلاس 

در این محتوا قصد داریم به معرفی و نحوه‌ خرید قسطی ظرفشویي جی پلاس و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن بپردازیم. امروزه به دلیل سبک زندگی‌های شلوغ و مشغله‌ افراد، شستن ظروف تبدیل به یک دغدغه اساسی شده که افراد به علت کمبود وقت، از انجام آن باز می‌مانند. مطمئنا این اتفاق برای شما هم افتاده است که بعد از یک روز کاری طولانی و خسته کننده وارد منزل خود می‌شوید و ناگهان با انبوهی از ظروف کثیف مواجه می‌شوید که از شب قبل داخل سینک ظرفشویی بودند و تمیز نشده‌اند. 

در چنین مواقعی، شستشوی ظروف به کاری بسیار عذاب آور تبدیل می‌شود. بنابراین همواره لزومِ داشتن یک ماشین ظرفشویی در میان سایر لوازم خانگی منزل، احساس می‌شود. شما می‌توانید با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی، آرامش خاطر را برای خود و سایر اعضای خانواده به ارمغان بیاورید.

برند لوازم خانگی جی پلاس، همواره با در نظر گرفتن نیاز خانواده محصولاتی با کیفیتی استثنایی طراحی می‌کند. ماشین ظرفشویی جی پلاس، یک انتخاب عالی و کارآمد برای شستشوی ظروف شما در هر ساعت از شبانه روز می‌باشد. این دستگاه با قابلیت‌هایی که دارد، پاکیزگی ظروف را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه، به معرفی ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس و ویژگی‌هایی که دارند می‌پردازیم. 

به لطف تکنولوژی‌های بکار رفته در ماشین ظرفشویی جی پلاس، شستشوی با کیفیت ظروف دیگر چالش نخواهند بود. این دستگاه، با مصرف انرژی بهینه، ظرفیت شستشوی بالا و بهره مندی از برنامه‌های شستشوی مختلف برای انواع ظروف، برای خانواده‌های پرجمعیت، انتخاب فوق العاده‌ای می‌باشند. 

تکنولوژی‌های بکار رفته در سری ماشین ظرفشویی‌های جی پلاس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی نیازها و انتظارات مصرف کننده را برطرف کنند. به لطف این دستگاه شما هرگز نگرانی بابت ظروف به جا مانده از روز قبل نخواهید داشت. در ادامه، تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های بکار رفته در ماشین ظرفشویی جی پلاس را معرفی خواهیم کرد. 

برنامه‌های شستشوی ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس با بهره مندی از 6 برنامه شستشوی مختلف، پاکیزگی تمام ظروف شما را مهیا می‌سازد.

•برنامه شستشوی Mix Wash: این قابلیت برای شستشوی کلیه ظروف قابل استفاده می‌باشد.
•شستشوی سریع ظروف: شما با استفاده از این گزینه، امکان شستشوی کلیه ظروف خود را با بهترین کیفیت شستشو، در مدت 30 دقیقه خواهید داشت.
•برنامه شستشوی خودکار: ماشین ظرفشویی جی پلاس این قابلیت را دارد تا با سنجش میزان کثیفی ظروف، مدت زمان مناسب برای شستشو و همچنین درجه حرارت مناسب آب برای فرآیند شستشو را تنظیم کند.
•قابلیت شستشوی سنگین: این قابلیت برای شستشوی ظروف بسیار کثیف بکار می‌رود.
•قابلیت شستشوی نیمه ظرفیت: این قابلیت برای شستن تعداد کمی از ظروف بسیار کارآمد است و میزان مصرف آب و برق آن کمتر از هر حالت شستشوی دیگری می‌باشد.
•برنامه شستشوی ظروف حساس: این قابلیت برای شستن ظروف حساسی مانند انواع لیوان‌های شیشه‌ای و ظروف کریستالی بسیار موثر می‌باشد.

شرایط خرید قسطی ظرفشویي جی پلاس از قسطی کلاب

نقدی بودن شرایط خرید بسیاری از لوازم مختلف، منجر به نارضایتی همگان می‌شود. سایت قسطی کلاب، وبسایتی است که برای تسهیل فرآیند فروش قسطی محصولات مختلف با بهترین شرایط خرید می‌باشد. اگر به دنبال خرید مطمئن محصولات مورد نیازتان با اقساطی عالی می‌باشید، قسطی کلاب یک انتخاب فوق العاده می‌باشد. 

در قسطی کلاب، خریداران محترم می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و به صورت قسطی خریداری نمایند. قسطی کلاب، برای خرید تمامی محصولاتی که به فروش می‌رساند، شرایط مختلفی را برای خرید اقساطی آن‌ها در اختیار خریداران گرامی می‌گذارد. در ادامه مطلب، به معرفی طرح‌های خرید قسطی ظرفشویي جی پلاس که در قسطی کلاب وجود دارد می‌‍پردازیم.

•اولین طرح، طرح لیزینگ پارسیان می باشد که تا سقف 100 میلیون تومان می‌باشد.
•دومین طرح، طرح پایا بوده که تا سقف 80 میلیون تومان می‌باشد.
•سومین طرح، طرح هامرز (حامی) می‌باشد که تا 80 میلیون تومان است.
•چهارمین طرح، طرح بایچک بوده و تا سقف 150 میلیون تومان می‌باشد.

برای کسب اطلاعات مربوط به جزئیات و شرایط هر طرح، با کلیک بر روی نام هر طرح، می‌توانید از شرایط خرید اقساطی مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرف شویی کندی

خرید اقساطی ماشین ظرف شویی کندی
یکی از برندهای پر طرفدار در ایران برند کندی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی کندی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطی اجاق گاز فردار

خرید اقساطی اجاق گاز فردار
پخت و پز بسیاری از شیرینی‌ها و غذاهای استثنایی با کمک فر امکان پذیر خواهد شد. برای خرید اقساطی اجاق گاز فردار به بخش لوازم خانگی ...