خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/2/20 10:43:08

یکی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده یخچال فریزر، برند دیپوینت می‌باشد. برای خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت


شرایط خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت چگونه است؟

خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت به چه صورت است؟ همانطور که می‌دانید یخچال یکی از لوازم خانگی لازم و ضروری هر خانه و آشپزخانه‌ای به حساب می‌آید و مهم‌تر از همه دغدغه‌ نوعروس‌ها برای جهیزیه‌شان است. 

وجود این وسیله به قدری در خانه حیاتی است که تصور آشپزخانه‌ای بدون یخچال غیرممکن است. زندگی در خانه‌ای که یخچال ندارد بی‌گمان مشکل و یا حتی غیر ممکن خواهد بود. پس بهتر است برای خرید مهمترین وسیله آشپزخانه بیشتر دقت کنید و یخچالی را بخرید که از هر لحاظ (کیفیت، قیمت، مصرف انرژی و طراحی) متناسب با نیاز و سلیقه‌تان باشد.

مشخصات یخچال فریزر دیپوینت مدل  BOSS

• مجهز به کمپرسور اینورتر خطی

• دارای سیستم جریان هوا چندگانه و سیستم کنترل دما

• جنس بدنه استیل ضد زنگ

• دارای آبریز و یخساز دستی

• دارای هشدار باز ماندن درب

• دارای لامپ LED داخل یخچال

• دارای جایگاه میوه و سبزیجات مجهز به تکنولوژی تنظیم رطوبت

در متن زیر قصد داریم به طور کامل به مشخصات این یخچال زیبا و پرفروش بپردازیم:

یخچال دیپوینت مدل BOSS محصولی بسیار زیبا از شرکت دیپوینت است که شامل دو قسمت یخچال و فریزر است. طراحی آن به این شکل است که در قسمت بالایی یخچال و در قسمت پایین، فریزر قرار گرفته است. این یخچال با طراحی شیک و منظم در کنار ظاهر ساده‌ای که دارد قابلیت‌های بسیار خاصی دارد. ظرفیت این یخچال 520 لیتر است و به خاطر مجهز بودن به کمپرسور اینورتر دیجیتالی عمر طولانی دارد. 

صدای عملکرد این کمپرسور بسیار کمتر از مدل‌های قدیمی است، کم بودن صدای کمپرسور باعث محبوبیت بیشتر این محصول شده است. کاهش هزینه‌ها و کم شدن مصرف انرژی تا 36%، بی‌صدا بودن عملکرد دستگاه و همین طور ضمانت 10 ساله از نقاط قوت این کمپرسور می‌باشد. برای خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جایگاه میوه و سبزیجات این یخچال مجهز به تکنولوژی تنظیم اتوماتیک رطوبت است، این تکنولوژی موجب تازه و سالم ماندن بیشتر مواد غذایی در یخچال می‌شود. لامپ داخلی LED در این یخچال تعبیه شده است که روشنایی کاملی در هنگام استفاده از این یخچال به شما می‌دهد. این یخچال دارای فیلتر 4 مرحله ای است که 99.99٪ از باکتری‌ها، بوها، گرد و غبار را از بین برده و هوای یخچال را به طور کامل تمیز و پاک نگه می‌دارد. 

در صورتی که دنبال یخچال فریزری با ویژگی داشتن آبریز و علاوه بر آن با قابلیت یخساز دستی هستید با اطمینان خاطر یخچال فریزر دیپوینت مدل BOSS  را انتخاب کنید.

در نگاه اول شاید ظاهر یخچال فریزر دیپوینت کمی ساده به نظر برسد؛ اما وجود امکاناتی نظیر آبریز و یخ ساز دستی باعث رضایت شما از انتخابتان می‌شود. در نهایت جهت خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید. 

خرید قسطي یخچال فریزر دیپوینت

شما با خرید اقساطي یخچال فریزر دیپوینت در سایت قسطی کلاب از امکان خرید یک یخچال با کیفیت و زیبا بهره مند خواهید شد. با بازدید از این سایت امکان خرید اقساطی یخچال فریزر زیبا و با کیفیت، بدون نیاز به هیچ ضامنی و تنها با یک دسته چک برای خود فراهم کنید. این سایت فروش قسطی یخچال را به صورت آنلاین در هر زمان و مکانی از کشور انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است جهت خرید این یخچال حداقل باید 30 درصد از مبلغ آن را نقدی پرداخت کنید و مابقی مبلغ را طی یک چک که می‌تواند در فاصله زمانی 4 تا 14 ماه باشد آن را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون سام

فروش قسطی تلویزیون سام
برند سام یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات با کیفیت و مدرنی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سام به بخش تلویزیون در دسته...

فروش قسطی یخچال فریزر پاک شوما

فروش قسطی یخچال فریزر پاک شوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...