خرید مانیتور ایسوس اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/1/27 21:50:33

یکی از بهترین مانیتورهای دنیا متعلق به برند ایسوس می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیوتر ایسوس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید مانیتور ایسوس اقساطی

مانیتورهای خلاقانه ایسوس 

به طور حتم شعار معروف کمپانی ایسوس را در مورد مانیتورهای آن شنیده‌اید. خلاقیت در اینجا آغاز می‌شود! ایسوس یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا است که محصولات حرفه‌ای خود را با قیمتی مقرون به صرفه در بازار جهانی عرضه می‌کند. 

در ادامه به یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در مانیتورهای این شرکت اشاره می‌کنیم. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس یک گیمر حرفه‌ای در دنیای دیجیتال باشید! 

فن‌آوری بدون تاری یا ELMB در نمایشگرهای گیمینگ ایسوس چیست؟ 

دو دهه است که نمایشگرهای ال‌سی‌دی جایگزین نمایشگرهای حجیم، سنگین و پرمصرف ‌قدیمی شده‌اند. نمایشگرهای قدیمی واقعی بودند، اما ال سی‌دی‌های مدرن در همه مشخصات به جز یک مشخصه عالی‌ترند. مانیتورهای قدیمی فاقد تاری در حرکت می‌باشند. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس یک محصول نمایشگر بی‌نظیر خریداری نمایید.

معماری ال‌سی‌دی‌های قدیمی با اسکن پرتو فسفر از سمت بالا به پایین صفحه نمایش انجام می‌شود. تصاویر، با سرعت بسیار بالایی ایجاد می‌‌شوند. این تکنیک دارای یک اثر جانبی جالب توجه است، هر فریمی مجدد بر روی صفحه سیاهی کشیده شده است و از لحاظ ظاهری از همدیگر متمایز هستند.

نتیجه نهایی این است که حرکت بر روی نمایشگرهای قدیمی، تمیز و صاف به نظر می‌رسد و هیچ گونه تاری ندارد. با این حال نحوه نمایش مانیتور های ال سی دی باید با مشکل پاسخگویی در زمان مقابله کند. هر پیکسلی به صورت مجزا و جداگانه برای تغییر رنگ زمان لازم دارد و کل صفحه همیشه به صورت روشن است.

ممکن است ۴ میلی ثانیه مدت زمان بسیار کوتاهی به نظر برسد ولی هنوز چشم می‌تواند پیکسل‌های در حال تغییر رنگ را ببیند. در نتیجه تصویردر اطراف لبه های اشیا، کمی مبهم به نظر می‌رسد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس همراه با اعضای خانواده به تماشای فیلم‌های محبوب خود بپردازید.

پنل‌های TN، زمان پاسخگویی کمتری را ارائه می‌دهند، اما این امر، به قیمت تغییر زاویه دید است. از طرف دیگر واحدهای سریع IPS نیز بسیار گران هستند. این موضوع، برای پنل‌های پرسرعت رنگی یک موضوع پرهزینه است.

ایسوس برای کاهش این تاثیر اجازه می‌دهد تا گیمرها از رنگ‌های پرسرعت با قیمت مناسب بهره‌مند گردند. مانیتورهایی با استفاده از نور پس زمینه در نهایت کاهش تاری حرکت به نام ELMB را معرفی کرده است. 

با روشن و خاموش کردن مکرر نور پس زمینه صفحه نمایش، در عرض یک ثانیه، حرکات واضح و شفاف و با حداقل جابجایی انجام می‌شود. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس به صورت حرفه‌ای بازی کنید.

نمایشگرهای ELMB دارای زمان پاسخگویی کمتر از یک میلی ثانیه، به تصاویر متحرک می‌باشند. اندازه گیری میزان ماندگاری یک پیکسل بر روی صفحه MPRT نام دارد که هرچه عدد آن پایین تر باشد، تصویر متحرک، واضح‌تر به نظر می‌رسد.

این فن‌آوری یک راه حل بسیار عالی نیست، اما به دلیل محدودیت‌های فنی، امکان استفاده هم‌زمان از همگام‌سازی تطبیقی امکان پذیر نیست. بنابراین گیمرها مجبورند تا از بین انیمیشن‌های صاف، بدون تاخیر و با کاهش تاری استفاده کنند. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایسوس بر همه حریفان در بازی‌های دیجیتالی محبوبتان، غلبه کنید. 

خرید مانیتور ایسوس اقساطی 

شما می‌توانید مانیتورهای ایسوس را از فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب خریداری نمایید. این فروشگاه آنلاین، یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین پلتفرم‌های تامین کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز در ایران است. 

در این فروشگاه می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی اقدام به خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید اقساطی باید درخواست اعتبار خرید را به صورت اقساطی، به یکی از سه روش خرید اقساطی از بای‌چک، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان و خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور ایسوس از قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 سفته ای

خرید قسطی آیفون 14 سفته ای
اگر تمایل به خرید قسطی آیفون 14 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ

خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a12 است. برای خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...