خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/23 13:28:14

لوکس‌ترین گوشی موجود در سال 2022 بی شک آیفون 13 پرومکس است. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس



مشخصات کلی گوشی آیفون 13 پرومکس

در سال 2021 شرکت اپل سری جدید گوشی آیفون را به نام، آیفون 13 تولید و به بازار عرضه کرد. آیفون 13، قابلیت‌های بسیار پیشرفته و ظاهر زیبایی دارد. موبایل‌های تولید شده شرکت اپل کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل افراد زیادی تمایل به خرید گوشی‌های این شرکت را دارند. آیفون 13 در چهار مدل، آیفون 13 پرومکس، آیفون 13 پرو، آیفون 13 و آیفون 13 مینی تولید شده است. 

در ادامه مطلب به قابلیت‌ها و امکانات آیفون 13 پرومکس که از قدرتمندترین سری آیفون 13 است اشاره می‌کنیم و همچنین سایت معتبری که بتوانید از آنجا گوشی آیفون قسطی خریداری کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

رنگ‌های خاص و جذاب آیفون 13 پرومکس هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند. رنگ‌های گوشی آیفون 13 پرومکس شامل، آبی کم رنگ، طلایی، خاکستری، نقره‌ای است. جنس بدنه این گوشی از فولاد و شیشه ساخته شده است. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اتصالات قطعات موبایل آیفون 13 پرومکس به شدت ظریف و زیبا ساخته شده و این موبایل از متریال و ساخت بسیار با کیفیتی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون 13 پرومکس دوربین با کیفیت و پیشرفته آن است. بدون شک دوربین‌های موبایل شرکت اپل از بهترین‌ها است. لنز دوربین اصلی گوشی آیفون 13 پرومکس، 12 مگاپیکسل و بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. دوربین جلوی گوشی آیفون 13 پرومکس هم از کیفیت 12 مگاپیکسلی برخوردار است. 

از دیگر مشخصات آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرومکس دارای صفحه نمایشگر 6.7 اینچی می‌باشد و اسپیکر مکالمه آن در شکاف میانی محافظ نمایشگر و فریم دستگاه قرار گرفته است. صفحه نمایشگر یک شیشه سرامیکی مقاوم در برابر خط و خش است. برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عامل آیفون 13 پرومکس در زمان عرضه، ios 15 است و دارای پردازنده 6 هسته‌ای می‌باشد. آیفون 13 پرومکس فاقد درگاه حافظه بوده و حافظه داخلی آن شامل، 128 گیگابایت با 6 گیگ رم، 256 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 6 گیگ رم و یک ترابایت با 6 گیگابایت رم می‌باشد.

نوع باتری به کار رفته در آیفون 13 پرومکس لیتیوم یونی غیر قابل تعویض با ظرفیت 4352 میلی آمپر است و در هر ساعت 16.75 وات ظرفیت داشته و به سرعت در مدت یک ساعت شارژ می‌شود. امکانات دیگری مانند، مجهز بودن به حسگر فیس آیدی، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج، قطب نما و سنسور مجاورت از دیگر قابلیت‌های آیفون 13 پرومکس است. می‌توانید با خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس یک گوشی فوق هوشمند داشته باشید. 

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس کافی است به سایت قسطی کلاب سر بزنید و از شرایط ویژه آن مطلع شوید. قسطی کلاب، یک سایت اینترنتی فروش کالای دیجیتال است در این سایت شما می‌توانید قیمت و مشخصات انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را ببینید. 

قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است که محصول مد نظر خود را به صورت نقد یا اقساطی خریداری کنید. برای خرید کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و مشخصات خود را وارد کنید و محصول مورد نظر را انتخاب کنید. قسطی کلاب دارای نشانه الکترونیکی می‌باشد و این نشان، نماد اعتماد برای خرید معتبر مشتریان این سایت است. خرید گوشی از دم قسط را در سایت قسطی کلاب تجربه کنید.

با خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک گوشی فوق العاده را با شرایط عالی خواهید داشت. آیفون 13 یکی از گرانترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود و شرایط خرید اقساطی این امکان را فراهم می‌کند تا این موبایل فوق پیشرفته را قسطی و بدون ضامن خریداری کنید. خرید اقساطی گوشی موبایل در سایت معتبر قسطی کلاب بسیار آسان است و با خیال راحت موبایل خود را درب منزل تحویل می‌گیرید.  

برای آگاهی از شرایط اقساطی و بدون ضامن قسطی کلاب، وارد این سایت شوید و با خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرومکس موبایلی هوشمند با شرایط ویژه برای خود تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون

خرید قسطی گوشی آیفون
گوشی آیفون یکی از گوشی های پر طرفدار در تمامی کشورهای مختلف است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و عالی ...

فروش قسطی گوشی a12

فروش قسطی گوشی a12
گوشی a12 سامسونگ با ماژول مربعی که دارد توجه همگان را به خود جلب کرده است. اگر شما تمایل به خرید قسطی گوشی a12 دارید به بخش...