خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:41:45

یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ a12 نام دارد که بسیار پرطرفدار است. برای خرید اقساطی گوشی a12 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ


بررسی گوشی سامسونگ a12

سامسونگ بعد از سال‌ها فعالیت و عرضه گوشی‌های رقابتی پرچم‌دار و میان رده تصمیم گرفته است تا بازار گوشی‌های ارزان قیمت را نیز بیشتر از پیش تصاحب کند.

بنابراین، به تازگی گوشی a12 را روانه بازار کرده است. این گوشی مقرون به صرفه در چهار رنگ زیبا و همه‌پسند سفید، مشکی، آبی روشن و قرمز تولید می‌شود.

ابعاد این گوشی برابر 164 × 75.8 × 8.9 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 205 گرم می‌باشد. جنس بدنه این دستگاه به جای ترکیب فلز و یا شیشه از پلاستیک است. قابلیت خرید اقساطی گوشی a12 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

یک باتری با ظرفیت بالاتر

در مورد این گوشی، گفته می‌شود که قرار است تا یک نسخه جانشین از a11 به بازار عرضه شود. در مورد باتری این گوشی نیز گفته می‌شود که 1000 میلی آمپر ساعت نسبت به a11 افزایش ظرفیت پیدا کرده است. 

a11 سابقه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی داشت که از یک شارژر پر سرعت 15 واتی استفاده می‌کرد. a12 نیز قرار است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و با همان شارژر 15 واتی به سرعت شارژ شود. با خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ همیشه پرشارژ باشید!

دوربین‌های چهارگانه

در مورد مشخصات دوربین نیز گفته می‌شود a12 دارای یک دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی می‌باشد. یک لنز فوق گسترده 5 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز در در کنار دوربین اصلی وجود دارد.

در کنار این دوربین‌ها، یک فلاش LED نیز قرار دارد. از جمله خصوصیات این دوربین‌ها امکان فوکوس خودکار و بزرگنمایی دیجیتالی تا 10 برابر می‌باشد. هر چند که این دوربین، فاقد لرزشگیر اپتیکال است. 

فیلمبرداری نیز با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت فول اچ دی و همچنین با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل انجام می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a12 سامسونگ هنرمند بودن را در عکاسی و فیلمبرداری تجربه کنید!

صفحه نمایش

از نظر مشخصات نمایشگر نیز گفته می‌شود، این گجت هوشمند از یک نمایشگر 6.5 اینچی استفاده می‌کند که دارای کیفیت TFT می‌باشد و یک ناچ قطره‌ای نیز وجود دارد که در آن یک سلفی 8 مگاپیکسلی جاسازی شده است. رزولوشن صفحه نمایش در این گوشی 720 در 1560 پیکسل است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی برابر 83.4 درصد می‌باشد.

این صفحه نمایش قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را را به تماشا بگذارد. به علاوه از تکنولوژی pls و ال‌سی‌دی نیز برخوردار است. نوع صفحه نیز به صورت HD+ است. با خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه نیز از یک تراشه Exynos 850 استفاده خواهد کرد. پردازنده هشت هسته‌ای موجود در تراشه این گوشی نیز قرار است با فرکانسی برابر 1.8 گیگاهرتز عمل کند. به علاوه پردازنده گرافیکی نیز یک پردازنده قدرتمند از نوع Adreno 506 می‌باشد.

گفته شده است که این دستگاه از ورژن مختلف رم 3 یا 4 یا 6 گیگابایت و همچنین از سه نسخه متفاوت حافظه داخلی 32 ، 64 و یا گیگابایتی 128 بهره‌مند می‌شود.

البته در گوشی‌های سامسونگ امکان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز، همیشه وجود دارد. با خرید قسطی گوشی a12 سامسونگ یک گوشی مقرون به صرفه و ایده‌آل داشته باشید!

سنسورها

این گوشی از سنسور اثر انگشت و کلید پارو استفاده می‌کند. همچنین، دارای حسگرهای مجاورتی، حسگر نور مجازی و شتاب سنج نیز می‌باشد. به علاوه، دارای بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری صدا است.

خرید گوشی سامسونگ a12

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید قسطی مراجعه نمایید و از خدمات و تسهیلات ارزنده این فروشگاه اینترنتی در زمینه ارائه کالاهای دیجیتالی اقساطی بهره مند شوید.

به راحتی از لیزنیگ‌های کهتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد، گوشی مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a12 سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از قسطی کلاب
یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل با قیمتی عالی مدل آیفون 14 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی می‌بند 6

خرید اقساطی می‌بند 6
ساعت هوشمند شیائومی از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی می‌بند 6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...