خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/18 17:55:14

برند امرسان یکی از برندهای معروف ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان


شرایط ویژه خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان از فروشگاه قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان را دارید ولی با ویژگی‌های آن آشنا نیستید حتما این قسمت از مجله فروشگاه قسطی کلاب را مطالعه بفرمایید. برند امرسان چندین سال است که نام آشنایی در تولیدات لوازم خانگی کشور است. محصولات این برند بسیار متنوع است. اما تولید انواع یخچال و فریزر (دو قلو و ساید بای ساید) یکی از اصلی‌ترین تولیدات این کارخانه بزرگ است. ما می‌خواهیم در رابطه با ویژگی‌های یخچال فریزر دوقلو امرسان امروز بیشتر با شما صحبت کنیم. 

ویژگی‌های یخچال فریزر دوقلو امرسان

لوازم خانگی امرسان دارای کیفیت بالا و البته تکنولوژی‌های به روزی است که می‌تواند جای لوازم خانگی با برند خارجی را در خانه‌ها بگیرد. یخچال فریزر دوقلو امرسان در اندازه‌های 15 فوت، 16 فوت و 20 فوت تولید شده‌اند. هر 3 این مدل‌ها دارای فریزر بدون برفک 7 طبقه‌ای هستند. البته با توجه به اندازه یخچال‌ها ابعاد کشوی فریزرها در این 3 مدل متفاوت است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

1) یخچال فریزرهای دوقلو امرسان دارای رنگ‌های مختلفی هستند. هر چه ارتفاع و پهنای این یخچال فریزرها بیشتر باشد، حجم آنها به طبع بیشتر خواهد شد. مثلا وقتی از یخچال فریزر دوقلو 20 فوتی صحبت می‌کنیم هم یخچال و هم فریزر 20 فوت‌اند. درحقیقت حجم کلی 40 فوت است.
2) خرید لوازم خانگی امرسان به صورت غیر نقد، می‌تواند این فرصت را به همه هموطنان عزیز بدهد تا لوازم تولید شده داخلی را خریداری نمایند. در حقیقت این نوع خرید می‌تواند تا حدودی فشار ناشی از پرداخت قیمت نهایی کالا را کمتر کند. با توجه به شرایط قیمت‌ها و نوسانات آن، خرید قسطی می تواند راه حل منطقی باشد.
3) رنگ بندی یخچال فریزرهای دوقلوی امرسان سفید و نقره‌ای هستند. رنگ طوسی و بدنه تیتانیوم.
4) روی درب یخچال آبسردکن وجود دارد. الزاما هم حتما به شیر آب متصل نمی‌باشد. دسته‌های یخچال و فریزر به شکل قرینه درکنار یکدیگر طراحی شده‌اند.
5) چینش و ارتفاع طبقات یخچال را می‌توان تغییر داد. یخچال دارای کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزی است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.
6) لوازم خانگی همچون یخچال فریزر دوقلو امرسان سیستمی بدون برفک دارند. به همین دلیل مشکلات وجود برفک و پاک کردن آنها دیگر وجود نخواهد داشت.
7) مدل یخچال فریزر دوقلو دارای قفل کودک است. به این ترتیب یخچال فریزر شما در معرض آسیب قرار نمی‌گیرد.
8) یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در این لوازم خانگی، سیستم عیب یاب هوشمند است. یعنی اگر یخچال دچار مشکلی شود به طور خودکار بر روی گوشی تلفن همراه با کمک برنامه‌ای مخصوص، نمایش داده می‌شود. این مشکل به شکل اتومات به مرکز پشتبانی امرسان انتقال داده شده و می‌توانید با کمک کارشناسان این مرکز، یخچال را مورد تعمیر قرار دهید.
9) طبقه‌های شیشه‌ای نشکن، مصرف پایین انرژی، فن آوری انجماد سریع، پنل تمام لمسی بر روی درب یخچال فریزر، سیستم گردش هوای تخصصی در طبقات فریزر، لامپ و زنگ هشدار همگی از ویژگی‌های این دسته یخچال فریزرهای امرسان می‌باشند.
10) جا لبنیاتی، جا بطری، پایه‌های قابل تنظیم، یخساز دستی پرتابل، کندانسور مخفی هم از دیگر ویژگی‌های مدل‌های امرسان دو قلو است. با خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی لوازم خانگی امرسان

خرید اقساطی لوازم خانگی امرسان را می‌توانید از فروشگاه قسطی کلاب تجربه کند. این فروشگاه با شرایط ویژه‌ای که برای خرید قسطی محصولات در نظر گرفته است، توانسته مقبولیت خوبی در مقابل خریداران لوازم خانگی مختلف به خود اختصاص دهد. یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو امرسان از فروشگاه قسطی کلاب این است که شما می‌توانید خرید خود را به شکل آنلاین داشته باشید. البته شما می‌توانید به شکل نقدی هم خرید انجام دهید و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

فروش قسطی در این فروشگاه به این شکل است که شما فقط کافی است در ابتدا پیش پرداخت درصدی از مقدار کل قیمت یخچال فریزر را داشته باشید. باقیمانده را می‌توانید در 12 قسط ماهیانه پرداخت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

مایکروویو اقساطی

مایکروویو اقساطی
اگر وسیله ای در دید شما ارزان ترین قیمت را داشته اما کیفیت خوبی نداشته باشد هیچگاه حاضر به...

خرید قسطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی

خرید قسطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای موفق ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی لباسشویی جی پلاس 10 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته...