خرید قسطی خودرو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:34:26

اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو با شرایطی آسان و عالی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی خودرو با چک از بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو با چک


پیشنهاد خرید خودرویی مقرون به صرفه!

چرا خرید قسطی خودرو طرفداران زیادی دارد؟ امروزه افراد نیاز به وسایل و امکانات زیادی برای زندگی بهتر و راحت‌تر دارند. مثلا داشتن انواع مختلف لوازم خانگی، موبایل و خودرو به رفاه بیشتر خانواده‌ها کمک می‌کند. گاهی تهیه همه این وسایل به صورت نقدی بسیار مشکل است. اگر کمی هوشمندانه نگاه شود، با خرید اقساطی، می‌توان وسایل بیشتری را فراهم کرده و مورد استفاده قرار داد. 

خودرو یکی از مواردی است که در حال حاضر خیلی در زندگی افراد نقش مهمی دارد. این روزها فروش قسطی خودرو متداول است. شما نیز با خرید قسطی، راه داشتن خودرو را برای خود هموار خواهید کرد. در واقع خیلی سریع مالک خودرو خود می‌شوید، از مزایای داشتن آن بهره مند شده و به مرور زمان کل هزینه آن را پرداخت می‌کنید. 

اگر دوست دارید یک خودروی کراس ملی داشته باشید، با خرید اقساطی خودرو کوییک هرچه سریع‌تر لذت داشتن آن را تجربه کنید. شرکت سایپا سومین خودروی ملی خود را با تغییرات جزیی در خودرو تیبا چه از نظر طراحی ظاهری و چه از نظر ارتقا فنی، روانه بازار کرد. از جمله این تغییرات استفاده از المان‌های هاچ بک کراس‌ها است. این خودرو جدید کوییک نام گرفت.

کوییک جذابیت بیشتری نسبت به تیبا دارد. خانم‌ها و جوانان گرایش بیشتری به این خودرو دارند. البته گاهی اوقات کوییک را هاچ بک خودروی ساینا هم می‌گویند. کوییک یک خودرو میان رده است که برای رانندگی شهری مناسب است. قیمت مناسب این خودرو نسبت به خودروهای رقیب مثل پژو 206 تیپ 2، نیز قابل توجه است. برای خرید قسطی خودرو با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی

نوع موتوربنزینی خطی
حجم موتور 1.5 لیتر
تعداد سیلندر 4
تعداد سوپاپ 8
تنفس موتورطبیعی
قدرت 87 اسب بخار
گیربکس 5 سرعته دستی / 4 سرعته CVT
شتاب 0 تا 10013 ثانیه
حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر
ابعاد و ظرفیت
طول 3989 میلیمتر
عرض 1678 میلیمتر
ارتفاع 1532 میلیمتر
فاصله محورها 2412 میلیمتر
وزن خالص 1065 کیلوگرم
تعداد سرنشین 5 نفر
ظرفیت صندوق 225 لیتر
حجم باک 41 لیتر
قطر رینگ 14 اینچ 

تیپ‌های خودرو کوییک و مزایای این خودرو 

تیپ‌های مختلفی کوییک در بازار وجود دارد به نام‌های کوییک G، کوییک R، کوییک S، کوییک دنده‌ای، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R پلاس اتوماتیک. کوییک در مدل‌های مختلف خود، مزیت‌هایی دارد که به تعدادی از آنها اشاره می‌شود. کوییک در مقایسه با خودروهای هاچ بک مشابه، اتاق بزرگتری دارد، به نسبت قیمت، امکانات خوبی دارد. مصرف بهینه سوخت، موتور تقویت شده از دیگر مزیت‌های این خودرو است.

در مقایسه با خودروهای هم تراز امنیت بالاتر و طراحی مناسبی دارد. همچنین از سایر خودروهای اتوماتیک، ارزان‌تر است. با درنظر گرفتن انواع مختلف کوییک و مزایای آن، خرید قسطی این خودرو می‌تواند گزینه خوبی باشد. با خرید اقساطی خودرو با چک از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نمای داخلی خودرو کوییک 

امکانات در کوییک پایه بسیار ساده و ابتدایی است که متناسب با قیمت آن می‌باشد. البته در مدل اتوماتیک فول، به امکانات تکمیلی زیادی مجهز شده است. از این آپشن‌ها می‌توان استارت بدون کلید، نمایشگر 7 اینچی، فرمان برقی، دوربین دنده عقب، جعبه دنده خودکار، ترمز کمکی BAS، کامپیوتر سفری، چراغ‌های روشن در روز و کروز کنترل را نام برد. 

امکان خرید قسطی خودرو از سایت معتبر قسطی کلاب 

سایت قسطی کلاب، امکان خرید قسطی کالاهای مختلف از جمله خرید اقساطی خودرو را برای شما فراهم کرده است. در این سایت به صورت آنلاین خرید می‌کنید و پرداخت را قسطی انجام می‌دهید. سایت ما طرح‌هایی را برای کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد در نظر گرفته است. با جستجوی سایت قسطی کلاب در اینترنت، وارد سایت شده، از سایت ما دیدن کنید و شرایط مختلف خرید اقساطی را بررسی کنید. متناسب با شرایط خود، از فرصت‌های فروش قسطی کالاها استفاده کنید. تلاش ما در جهت تامین بیشتر رفاه شما مشتریان گرامی و جلب رضایت کامل شما است. در سایت قسطی کلاب، پرداخت اقتصادی، تحویل سریع، تجربه بهترین‌ها و تضمین سلامت مهیا شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو سمند سورن

خرید اقساطی خودرو سمند سورن
خودرو سمند یکی از بهترین و خودروهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو سمند سورن به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی ماشین mvm x22

خرید اقساطی ماشین mvm x22
کمپانی مدیران خودرو با همکاری شرکت‌های تولید کننده چینی تاکنون خودروهای بسیاری را وارد ایران کرده است، همچنین به مونتاژ این خودروها نیز...