خرید قسطی کولرگازی ایستاده

تاریخ انتشار:
1403/2/20 13:06:38

کولر گازی یکی از وسایل مهم در هر خانه و محل کار می‌باشد. برای خرید قسطی کولرگازی ایستاده به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولرگازی ایستاده


مشخصات کولرگازی ایستاده

کولرگازی ایستاده دستگاهی برای سیستم تهویه مطبوع است که به شکل ایستاده قرار می‌گیرد و اندازه آن از کولرگازی‌های دیواری بزرگتر می‌باشد. کولرگازی ایستاده سیستم قدرتمند برای ایجاد سرما و گرما در محیط‌های بزرگ می‌باشد و برندهای زیادی این دستگاه را در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌کنند.

این دستگاه دو پنل‌های خارجی و داخلی دارد که با یک لوله مسی به هم متصل می‌باشند. کولرگازی ایستاده در دو مدل اینورتر و معمولی تولید می‌شود و تفاوت آنها در میزان مصرف برق است. اسپلیت‌های اینورتر به دلیل حجم کمپرسور و طراحی خاص موتور برق بسیار کمتری مصرف می‌کنند و قیمت بیشتری نسبت به نوع معمولی آن دارند. در ادامه درباره شرایط خرید اقساطی کولرگازی ایستاده و مشخصات این محصول پرکاربرد بیشتر صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید. 

اسپلیت ایستاده چه کاربردی دارد؟

برای محیط‌های بزرگ مانند تالارها، مساجد، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها که نیاز به دستگاه تهویه پرقدرت دارند از اسپلیت ایستاده استفاده می‌شود. اصولا فضاهای بزرگ امکان نصب یونیت داخلی را ندارند و نصب کولرهای دیواری برای فضاهای بزرگ کارآمد نیست به همین دلیل استفاده کولرگازی ایستاده بهترین گزینه محسوب می‌شود. قدرت سرما و گرمایی که این کولرهای گازی دارند نسبت به نوع دیواری بسیار بیشتر است. با خرید قسطی کولرگازی ایستاده از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

برای فضاهای بزرگ نیاز به نصب چند یونیت داخلی است که این کار علاوه بر نمای بدی که ایجاد می‌کند هزینه بیشتری را هم دربر دارد. خرید اقساطی این محصول پرکاربرد برای افرادی که به تازگی مجموعه بزرگی را افتتاح کرده‌اند و یا خانه بسیار بزرگی دارند شرایط ویژه‌ای محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی کولرگازی ایستاده به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از مزایای اسپلبت ایستاده میتوان به ظرفیت بالای سرما و گرمای آن اشاره کرد. اسپلیت ایستاده در 4 جهت پرتاب باد انجام می‌دهد به همین دلیل کل فضای یک سالن بزرگ را گرم یا خنک می‌کند. درجه دمای محیط را می‌توان از صفحه نمایشگری که بر روی کولر قرار دارد مشاهده کرد. 

نکاتی که هنگام خرید کولرگازی باید به آنها توجه شود!

اطلاع از میزان برق منطقه یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. برق مصرفی اسپلیت ایستاده در دو ظرفیت بالا سه فاز 380 ولت و پایین تک فاز 220 ولت می‌باشد. امروزه کولرهای اینورتر تک فاز هستند.

کمپرسور کولرهای ایستاده باید در محیط بیرون قرار بگیرد تا حرارت تولید شده توسط آن وارد محیط نشود. محل قرارگیری یونیت داخلی کولر گازی ایستاده بر روی زمین بوده و یونیت خارجی در تراس یا حیاط قرار می‌گیرد. باید محل قرارگیری یونیت داخلی و خارجی از قبل مشخص شود. خرید قسطی کولرگازی ایستاده تنها از وب سایت قسطی کلاب ممکن است که در ادامه نحوه خرید را عنوان می‌کنیم.

شرایط خرید اقساطی کولرگازی ایستاده

همانطور که گفتیم کولرگازی در برندها و با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شود و امروزه یکی از لوازم خانگی‌های پرفروش محسوب می‌شود. وجود یک کولرگازی ایستاده در سالن‌های بزرگ عملکرد 5 اسپلیت دیواری را دارد و برای هر فضای بزرگی مناسب است. در فضاهای بزرگ افراد زیادی رفت و آمد می‌کنند و وجود هوای مطبوع یکی از نکات مهم و اصلی است.

خرید قسطی کولرگازی ایستاده این امکان را به افراد می‌دهد تا برای محل کار خود وسیله‌ای پرکاربرد را با شرایط عالی خریداری کنند. قسطی کلاب با شرایط فروش قسطی عالی برای انواع لوازم خانگی یکی از معروف ترین وب سایت‌ها است.

برای خرید انواع لوازم خانگی و دیجیتال به صورت نقد یا اقساط می‌توانید وارد وب سایت قسطی کلاب شوید. بعد از انتخاب کالای مورد نیاز و ثبت سفارش از شرایط پرداخت مطلع می‌شوید. یکی از مزایای خرید از قسطی کلاب سفارش کالای ناموجود می‌باشد. اگر کالای مد نظرتان در سایت موجود نبود می‌توانید درخواست بدهید تا کالا در سایت موجود شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپرسوساز گوسونیک

خرید اقساطی اسپرسوساز گوسونیک
اسپرسوساز یکی از وسیله‌های لازم در آشپزخانه است که می‌تواند خستگی تمام روز شما را التیام بخشد. برای خرید اقساطی اسپرسوساز گوسونیک به...

بخارشوی قسطی

بخارشوی قسطی
خانم های خانه دار که معمولاً به تمیزی و زیبایی منزل خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و این موضوع...