خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 17:40:04

اگر علاقه مند به خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ چکی



نگاه کلی به خرید گوشی s23 سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ به دلیل برخورداری ویژگی‌های خارق العاده و قیمت بالای این محصول می‌تواند برای افراد زیادی جذاب باشد. بهترین گوشی سامسونگ تا به امروز با توجه به دلایل مختلف قطعا همین مدل می‌باشد. قیمت نسبتا بالای این محصول سبب می‌شود تا افراد نتوانند به صورت نقدی آن را خریداری کنند. خرید کالای دیجیتال قطعا خالی از لطف نخواهد بود و برای افراد تجربه‌های گوناگونی در پی خواهد داشت.

طراحی بسیار بی‌نظیر در کنار سخت افزار خارق العاده تنها بخشی از ویژگی‌های جذاب کالای دیجیتال است. قیمت گوشی جدید سامسونگ نیز با توجه به ویژگی‌هایی که دارد کاملا معقول می‌باشد. افرادی که قصد خرید یک گوشی کامل از هر نظر را دارند می‌توانند بر روی گوشی S23 کمپانی سامسونگ تمرکز کنند. 

قیمت گوشی جدید سامسونگ

لازم به ذکر است که این کالای دیجیتال در رنگ‌های مشکی، سبز، کرم، بنفش روشن، نوک مدادی، آبی و قرمز به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های این کالای دیجیتال

اولین موردی که می‌بایست در ارتباط با ویژگی‌های این کالای دیجیتال ذکر کرد مربوط به نمایشگر آن است. ابعاد نمایشگر گوشی سامسونگ S23 در حدود 6.1 اینچ بوده و این نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X می‌باشد. رزولوشن نمایشگر گوشی فوق 1080 در 2340 پیکسل است. باید ذکر کرد که حداکثر نرخ نوسازی تصویر در این محصول 120 هرتز است. تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی فوق نیز 500 پیکسل در اینچ است.

از جمله قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار برای این گوشی به کار رفته است. این کالای دیجیتال از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 برخوردار می‌باشد. تعداد هسته‌های پردازنده این محصول 8 تا بوده و به اصطلاح 8 هسته‌ای است. باید گفت که پردازنده گرافیکی این محصول از شرکت سامسونگ Adreno 740 می‌باشد.

حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت می‌باشد و حافظه رم آن 12 گیگابایت می‌باشد. گفتنی است که در برخی نسخه‌های این گوشی از حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده شده است. افراد می‌توانند با توجه به نیازهای خود اقدام به خرید مدل دلخواه خود نمایند. همچنین مدل‌هایی با حافظه داخلی 128 و 512 گیگابایتی توسط سامسونگ برای این مدل طراحی شده است. با خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

بهترین گوشی سامسونگ

دوربین این گوشی دارای 3 لنز مختلف می‌باشد. لنز اصلی از نوع عریض ساخته شده و 50 مگاپیکسلی است. قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز، بهره‌مندی از لرزش گیر اپتیکال و سایز سنسور 1.3/1 اینچی از جمله ویژگی‌های لنز اصلی دوربین گوشی فوق می‌باشد. لنز فوق عریض این گوشی 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این محصول دارای لنز عریض بوده و 12 مگاپیکسلی می‌باشد.

قابل ذکر است که باتری این محصول دارای ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت بوده از نوع لیتیوم یونی است. افراد در صورتی که به دنبال یک گوشی پرچمدار با کیفیت هستند و می‌خواهند توان شارژدهی گوشی در حد معمولی رو به بالا باشد این کالای دیجیتال می‌تواند جزو بهترین گزینه‌ها باشد. 

با توجه به ویژگی‌هایی که در ارتباط با این محصول ذکر گردید می‌توان گفت که این مدل از گوشی‌های سامسونگ جزو بهترین محصولات آن به شمار می‌آید و خرید آن کاملا ارزشمند می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ از قسطی کلاب!

قیمت این محصول به دلیل این که جزو محصولات وارداتی می‌باشد وابسته به قیمت ارز است. به دلیل نوسان قیمت ارز به صورت لحظه‌ای و عدم ثبات اقتصادی در کشور نمی‌توان قیمت دقیق این محصول را ذکر کرد.

نکته دیگری که در مورد قیمت این محصول وجود دارد مربوط به مدل‌های مختلف این گوشی می‌باشد. کمپانی سامسونگ این کالای دیجیتال را به مدل‌های متفاوت روانه ی بازار کرده است. برای مثال مدل‌های مختلف این گوشی دارای حافظه رم منحصر به فرد بوده و این موضوع بر روی قیمت محصول فوق تاثیر می‌گذارد.

افراد می‌توانند برای خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با مجموعه قسطی کلاب در ارتباط باشند. فروش قسطی این محصول توسط مجموعه فوق برای کسانی که قصد خرید اقساطی دارند انجام می‌شود. افراد می‌توانند یکی از شرایط خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ را در سایت قسطی کلاب انتخاب و اقدام به خرید محصول فوق نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ

خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل گلکسی s20 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8

خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8
یکی از محصولات جذاب و با کیفیت مایکروسافت تیلت‌های آن است. برای خرید قسطی تبلت سرفیس پرو 8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...