خرید اقساطی اپل واچ سری6

تاریخ انتشار:
1403/2/26 05:44:57

یکی از گجت‌های پوشیدنی پر فروش در کل دنیا مدل اپل واچ می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی اپل واچ سری6


مقدمه

در وصف کیفیت محصولات شرکت بزرگ اپل همین کافی که امسال هم مانند سال قبل به عنوان باارزش‌ترین شرکت جهان انتخاب شد. این رتبه و عنوان نشان دهنده کیفیت و عالی بودن محصولات این شرکت است. یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار این شرکت اپل واچ سری 6 می‌باشد که اگر امکان خرید قسطی اپل واچ سری6 فراهم باشد چقدر عالی و ایده آل خواهد بود. 

بررسی تخصصی اپل واچ سری 6

1.این محصول 15 سپتامبر 2020 به بازار عرضه شده است یعنی از جدیدترین محصولات این سری می‌باشد.

2.این ساعت هوشمند با وزنی برابر 30.5 گرم دارای ابعاد 10.4 × 34 × 40 میلی‌متر می‌باشد.

3.این ساعت در ورژن GPS + Cellular قابلیت استفاده از سیم کارت را دارد و در نتیجه می‌توانید از این دیوایس برای برقراری تماس هم استفاده کنید.

4.جنس بدنه این ساعت آلومینیومی بوده و قادر است تا عدم نفوذ آب تا عمق 50 متری را نیز تحمل کند. برای خرید اقساطی اپل واچ سری6 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

5.دارای یک نمایشگر 1.57 اینچی از نوع Retina LTPO OLED می‌باشد. که این صفحه نمایش دارای رزولوشن 324x394 پیکسلی می‌باشد.

6.WatchOS 7 سیستم عاملی می‌باشد که این ساعت هوشمند از آن استفاده می‌کند و یکی از جدیدترین نرم افزارهای موجود در این زمینه برای محصولات اپل می‌باشد.

7.این دیوایس از پردازنده اصلی گوشی آیفون 11 یعنی A13 Bionic بهره می‌برد که نشان دهنده قدرت سخت افزاری این ساعت می‌باشد. این پردازنده از نوع 2 هسته‌ای و 64 بیت و با یک GPU از نوع PowerVR مچ شده است. خرید قسطی اپل واچ سری6 برای دیوایسی با این امکانات سخت افزاری می‌تواند بسیار ایده آل باشد.

8.در بخش حافظه داخلی این ساعت از حافظه 32 گیگابایتی استفاده می‌کند که برای محصولی با این ابعاد بسیار مناسب و عالی می‌باشد.

9.سری 6 اپل واچ دارای بلندگو می‌باشد که این بلندگو نسبت به نسل قبلی 50 درصد قدرت و کارایی بیشتری دارد. که این مورد نشان دهنده جهش رو به جلوی این نسل نسبت به ورژن قبلی می‌باشد.

10.در بخش باتری این اسمارت واچ قادر است تا حداکثر 18 ساعت شارژ نگه دارد. که به نظر مناسب می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری6 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

11.در بخش حسگرها که مهمترین امکانات این دیوایس ها به حساب می‌آیند دارای پکیج کاملی از حسگرها از جمله: حسگر افتادن کاربر بر روی زمین، سنجش میزان اکسیژن خون، حسگر رکورد ضربان قلب الکتریکی و حسگر جدید و اپتیکال ضربان قلب نسل دوم، قطب‌نما، سنسور سنجش ارتفاع و سنسور آلارم افتادن و افزایش بیش از حد ضربان قلب کاربر، سنسور آریتمی قلب، قابلیت تشخیص و ساپورت ECG، قابلیت تماس اضطراری اتوماتیک 

اگر این کالای دیجیتال را بتوانید به صورت فروش قسطی اپل واچ خریداری نمایید بسیار می‌تواند مناسب باشد.

12.در بخش فناوری ارتباطی قابلیت استفاده از تکنولوژی LTE و UMTS را البته در نوع GPS + Cellular دارد. که این فناوری یکی از سریع‌ترین تکنولوژی‌های استفاده از دیتای تلفن همراه می‌باشد.

13.این اسمارت واچ در بخش فناوری‌های ارتباطی قابلیت استفاده از سیستم وای فای، فناوری نسل 5 بلوتوث و استفاده از GPS را دارد.

14.قسمت این ساعت هوشمند  در دو مدل برابر 399 و 499 دلار در بازارهای جهانی می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ سری6 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت اپل واچ سری 6

قیمت این ساعت در حال حاضر در بازار از 10 تا 13 میلیون تومان می‌باشد که این قیمت با توجه به نوسانات ارزی می‌تواند تغییر کند. با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم در حال حاضر  امکان خرید نقدی این ساعت ممکن است برای همگان میسر نباشد ولی سایت www.ghesticlub.com امکان خرید اقساطی ساعت هوشمند از جمله خرید اقساطی اپل واچ سری6 را برای همگان قرار داده است. با این روش حتی افراد با وضعیت نامناسب مالی هم می‌توانند از این دیوایس با کیفیت استفاده کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید جدیدترین گوشی اپل

 خرید جدیدترین گوشی اپل
شرکت اپل یکی از ثروتمندترین و بزرگترین شرکت تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل به بخش...

خرید اقساطی نوت 10 پلاس

خرید اقساطی نوت 10 پلاس
گلکسی نوت 10 پلاس یکی از گوشی‌های زیبا و پرفروش سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی نوت 10 پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...