خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/8 09:45:48

یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل گلکسی s20 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ


توضیحاتی در مورد گوشی s20 fe سامسونگ

گوشی s20 fe سامسونگ یکی از گوشی‌های بسیار باکیفیت و در عین حال اقتصادی محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ با تولید این گوشی توانست کاربران خود را با پرداخت هزینه نه چندان زیادی از یک گوشی حرفه‌ای بهره مند سازد. این گوشی برای اولین بار در 23 سپتامبر سال 2020 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد. با وجود اینکه مدل‌های بسیار زیادی بعد از این تاریخ توسط کمپانی سامسونگ تولید و روانه بازار شده، اما هنوز هم گوشی s20 fe یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود. با خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

گوشی سامسونگ s20 fe دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی بوده، این طراحی مناسب باعث شده تا بسیار خوش دست باشد. افرادی که از این گوشی استفاده کرده متوجه شده‌اند که استفاده طولانی مدت از این گوشی به هیچ وجه کاربران را اذیت نمی‌کند. بنابراین افرادی که به واسطه شغل خود و یا برای انجام بازی و سرگرمی مدت زمان زیادی از گوشی استفاده می‌کنند، بهتر است s20 fe را انتخاب نمایند. 

مشخصات و امکانات گوشی سامسونگ s20 fe

بهتر است قبل از اینکه برای خرید اقساطی گوشی s20 fe سامسونگ اقدامی انجام شود، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنید. این اطلاعات می‌توانند در تصمیم نهایی شما و موفقیت آمیز بودن این تصمیم تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. گوشی s20 fe سامسونگ دو سیم کارته بوده و قابلیت استفاده از حافظه جانبی یا کارت حافظه را نیز دارد. وزن این گوشی 195 گرم بوده که نسبت به گوشی‌های موجود در بازار وزن بسیار مناسبی به شمار می‌رود. وزن مناسب این گوشی باعث شده تا هنگام استفاده طولانی مدت، احساس خستگی نداشته باشید.

دوربین مورد استفاده برای گوشی سامسونگ s20 fe سه گانه بوده و این سه دوربین دارای کیفیت 12، 8 و 12 مگاپیکسل هستند. کیفیت دوربین سلفی این گوشی 10 مگاپیکسل است. فریم این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و قسمت جلوی آن نیز شیشه‌ای و از نوع گوریلا گلس 3 می‌باشد. برای قسمت پشتی این گوشی نیز از جنس پلاستیک استفاده شده است. حافظه داخلی گوشی s20 fe سامسونگ 128 گیگ و رم آن نیز 8 گیگابایت می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و سایز آن 6.5 اینچ است. این صفحه نمایش دارای قابلیت چند لمسی با ظرفیت 10 لمس همزمان می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر امکانات و مشخصات گوشی s20 fe سامسونگ

گوشی سامسونگ s20 fe از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند. با توجه به اینکه استفاده از اینترنت به سرعت در حال افزایش است، این موضوع دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد. گوشی s20 fe سامسونگ دارای گواهینامه IP68 بوده، این گواهینامه نشان دهنده مقاومت بسیار خوب این گوشی در برابر نفوذ گرد و خاک و آب است. داشتن گواهینامه IP68 برای افرادی که به واسطه شغل خود در شرایط نامتعارف نیز از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

باتری استفاده شده توسط شرکت سامسونگ برای گوشی سامسونگ s20 fe از نوع لیتیوم پلیمری است. باتری این گوشی هم مانند اغلب گوشی‌های روز دنیا غیر قابل تعویض می‌باشد. ظرفیت این باتری 4500 میلی آمپر است. با توجه به سخت افزار و ظرفیت باتری، معمولا یک روز کامل می‌توان از این گوشی بدون نیاز به شارژ کردن استفاده نمود. قابلیت شارژ سریع از دیگر امکاناتی بوده که برای گوشی s20 fe سامسونگ در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث شده تا برای شارژ شدن این گوشی زمان خیلی زیادی صرف نشود و همین موضوع باعث رضایت مصرف کنندگان می‌شود.

آشنایی با نحوه خرید اقساطی گوشی s20 fe سامسونگ

خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ برای بسیاری از افراد گزینه ای مناسب به شمار می‌رود. خرید اقساطی موبایل به عنوان یک کالای دیجیتال از هر فروشگاهی امکان پذیر نیست. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی گوشی موبایل به شمار می‌رود. شما همراهان عزیز با خرید اقساطی گوشی s20 fe سامسونگ از قسطی کلاب می‌توانید از شرایط بسیار مطلوبی بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s23 سامسونگ

خرید قسطی s23 سامسونگ
جذابیت، کیفیت و زیبایی همگی در گوشی جدید سامسونگ نمایان شد. برای خرید قسطی s23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشي a21

خرید اقساطی گوشي a21
برند سامسونگ محصولاتی منحصر به فرد و مدرنی دارد که تلفن همراه جز پرفروش‌ترین آن‌ها است. برای خرید اقساطی گوشي a21 به بخش موبایل در...