خرید قسطی گوشیa23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 12:05:25

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشیa23 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی گوشیa23 سامسونگ


گوشی a23 سامسونگ

سامسونگ یکی از پرچمداران در تولید تلفن همراه در مدل‌های مختلف است. یکی از گوشی‌های اقتصادی و میان رده سامسونگ سری گلکسی A است. سامسونگ سری A مدل‌های مختلفی دارد که همگی آنها از مشخصات و ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند و از همه مهم تر در کنار ویژگی‌های خوب قیمت خیلی مناسبی دارند. گوشی a23 سامسونگ یکی از گوشی‌های قیمت مناسب با کارایی خوب است. مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن بوده و به عنوان یک تلفن همراه خوب گزینه مناسبی است. در ادامه مشخصات گوشی a23 سامسونگ را برای شما عنوان می‌کنیم. با ما همراه باشید. برای خرید قسطی گوشیa23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات تلفن همراه a23 سامسونگ

گوشی a23 سامسونگ در 25 مارس 2022 در  4 رنگ، آبی، سفید، مشکی و گلبهی به بازار عرضه شد. این گوشی صفحه نمایشگری به ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080 در 2408 دارد. صفحه نمایشگر آن مجهز به کورنینگ گوریلا گلس مجهز است. وزن کلی این تلفن همراه 195 گرم است و پشت و فریم این دستگاه از پلاستیک ساخته شده است.

سیستم عامل گوشی a23 سامسونگ، اندروید 12 و پردازنده مرکزی آن هشت هسته است. یکی از قابلیت‌های این گوشی داشتن درگاه اختصاصی حافظه است و علاوه بر این حافظه داخلی آن 64 گیگ با 4 گیگ رم، 64 گیگ با 6 گیگ رم، 128 گیگ با 6 گیگ رم و 128 گیگ با 8 گیگ رم می‌باشد. خرید اقساطی گوشیa23 سامسونگ این امکان را فراهم می‌کند تا تلفن همراهی با کیفیت را با شرایط مناسب خریداری کنید.

دوربین اصلی این گوشی به ترتیب، 50 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل است. قابلیت دیگر دوربین گوشی a23 سامسونگ فلاش LED، پانوراما، HDR می‌باشد. کیفیت فیلمبرداری گوشی a23 سامسونگ، 1083 پیکسل است. دوربین سلفی این تلفن همراه کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد.

باتری این مدل از گوشی سامسونگ غیر قابل تعویض و لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر در ساعت است. سرعت شارژ این گوشی بالا بوده و 25 وات در ساعت است. خرید قسطی گوشیa23 سامسونگ برای افرادی که به دنبال یک گوشی با کیفیت و قیمت مناسب هستند بهترین گزینه است.

مزایا و معایب گوشی a23 سامسونگ

همانطور که گفته شد این سری از گوشی‌های گلکسی دارای کیفیت مطلوبی هستند. داشتن دوربین با کیفیت و همچنین باتری پر قدرت این گوشی در مقایسه با قیمتی که دارد این تلفن همراه را در دسته کالای دیجیتال مرغوب قرار می دهد. سبک بودن وزن و داشتن گوریلا گلس 5 و روشنایی مناسب کار با این تلفن همراه را راحت می کند.

امکانات و قابلیت هایی این گوشی زیاد است و تنها عیب آن شارژر و یک سری مشکلات سخت افزاری است که ممکن است برای آن به وجود آید. شارژری که در جعبه قرار دارد 15 واتی است در صورتی که این تلفن همراه شارژر 25 واتی را به خوبی پشتیبانی می‌کند. در ادامه درباره خرید اقساطی گوشیa23 سامسونگ بیشتر توضیح می دهیم. 

شرایط خرید قسطی گوشیa23 سامسونگ از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک وب سایت معتبر در زمینه خرید و فروش انواع کالای دیجیتال به صورت نقد و اقساط است. این سایت فعالیت خود را از سال 1396 به صورت اینترنتی آغاز کرد. از مزایای قسطی کلاب داشتن شرایط اقساطی برای خرید محصولات مختلف است. قسطی کلاب مجموعه‌ای از فروشگاه‌های بزرگ محصولات مختلف است. 

یکی دیگر از مزیت‌های قسطی کلاب سفارش محصولاتی است که در صفحه اینترنتی آن‌ها موجود نیست. با پر کردن یک فرم از نام دستگاه، رنگ، گارانتی مد نظر و مشخصات خود از قسطی کلاب بخواهید تا آن محصول را برایتان موجود کند.

برای خرید اقساطی گوشیa23 سامسونگ کافی است وارد قسطی کلاب شوید و از نحوه فروش قسطی گوشی مطلع شوید. سایت قسطی کلاب دارای نماد الکترونیکی است و این نماد نشان از معتبر بودن آن می‌دهد و برای مشتریان اطمینان خاطر می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

کالای دیجیتال اقساطی

کالای دیجیتال اقساطی
کالای دیجیتال اقساطی با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت در قسطی کلاب را می‌توانید پیدا کرده و تهیه کنید. کالای دیجیتال شامل انبوهی از کالاهای ...

خرید اقساطی گوشی آیفون 15

خرید اقساطی گوشی آیفون 15
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی...