خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:45:57

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ بی شک مدل f23 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ با چک


گوشی f23 سامسونگ

samsung galaxy f23 یک گوشی شیک و قدرتمند است و برای کاربران مدرنی طراحی شده که می‌خواهند یک دستگاه همه کاره داشته باشند. تاریخ عرضه این کالا ماه مارس 2022 است. این کالای دیجیتال طراحی ظریفی دارد که به همین علت در دست بسیار راحت جای می‌گیرد. گوشی سامسونگ f23 ، دارای سه دوربین عقب و یک دوربین جلو برای گرفتن عکس‌های خیره کننده است. 

قدرت باتری آن، می‌تواند دستگاه را تا 24 ساعت با یک بار شارژ، روشن نگه دارد. پردازنده سامسونگ Galaxy f23 بدون توجه به کارهایی که با گوشی انجام می‌دهید، عملکردی روان را تضمین می‌کند. ظرفیت 128 گیگابایت حافظه داخلی، فضای کافی را برای ذخیره برنامه‌ها و فایل‌های شما فراهم می‌کند. سامسونگ F23 با قابلیت شارژ سریع ومقاومت در برابر گرد و غبار و آب، ویژگی‌های هیجان انگیز زیادی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی گوشی سامسونگ Galaxy f23

طراحی سامسونگ F23 شیک و مدرن است و بدنه‌ای نازک دارد که به راحتی در دست جای می‌گیرد. برای این گوشی، دو جایگاه سیم کارت در نظر گرفته شده است. ابعاد سامسونگ Galaxy f23، 165.5 در 77 در 8.4 میلی‌متر و با 198 گرم وزن است. صفحه نمایش گوشی، 6.6 اینچ، از نوعLCD و همچنین دارای رزولوشن 1080 در 2408 است، که تجربه‌ای با کیفیت را در هنگام بازی یا تماشای فیلم، برای کاربران فراهم می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کارایی

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، سامسونگ F23 قدرت زیادی دارد. از پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای Snapdragon تا حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم، این امکان را به شما می‌دهد تا چندین کار را بدون کاهش سرعت یا تاخیر انجام دهید. باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری گوشی، در طول روز بدون انجام شارژ مجدد، آن را روشن نگه می‌دارد. نوع شارژ دستگاه نیز از نوع شارژ سریع و از طریق درگاه USB نوع C است. از نظر نرم افزاری، این گوشی اندروید 12 را با رابط کاربری One UI اجرا می‌کند. به علاوه، برنامه Smart Things آن به شما امکان می‌دهد تا به راحتی دستگاه‌های مختلف را در خانه خود کنترل کنید. همچنین حسگرهای طراحی شده در این محصول، شامل حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما هستند. 

دوربین

از نظر فیلمبرداری، این گوشی دارای سه دوربین پشت، شامل دوربین اصلی عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهند از هر زاویه‌ای عکس‌های خیره‌کننده‌ بگیرید. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز امکان گرفتن سلفی‌های عالی و تماس‌های ویدیویی با کیفیت را فراهم می‌کند. با خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

امنیت

امنیت و حریم خصوصی در  سامسونگ Galaxy f23 بسیار مهم است. سامسونگ همچنین امکانات امنیتی مطلوبی را ارائه می‌دهد. این امکانات شامل یک سیستم تشخیص چهره پیشرفته، برای باز کردن سریع و ایمن قفل گوشی و سیستم حسگر انگشت است. علاوه بر این، این گوشی دارای Knox Security است که به طور مداوم، در برابر تهدیدات جدید به روز می‌شود تا از دستگاه شما در برابر حملات مخرب محافظت کند. 

سیستم صدا

بلندگوهای استریوی سامسونگ Galaxy f23، کیفیت صدای شفافی را از طریق سیستم صوتی مونو ارائه می‌دهند. بنابراین چه در حال گوش دادن به موسیقی و چه در حال تماشای فیلم باشید، کیفیت صوتی مطلوبی را خواهید شنید. برای خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ به فروشگتاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت گوشی f23

قیمت گوشی سامسونگ f23 نسبت به کیفیت ارائه شده، بسیار متناسب و بهینه است. چه بسا که می‌توان این کالای دیجیتال را به جای خرید نقدی، به صورت خرید اقساطی نیز تهیه کرد. سایت قسطی کلاب در این زمینه، با سیستم فروش قسطی کالا توانسته بسیاری از خواسته‌های مشتریان را تامین کند. بی شک خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ به صرفه‌ترین راه برای تهیه هر چه سریع‌تر این کالا می‌باشد. شما می‌توانید در قسمت خرید اقساطی گوشی f23 سامسونگ در سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و این محصول بی‌نظیر را تهیه کنید. آنلاین خرید کنید، قسطی پرداخت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی اپل واچ سری 7

فروش قسطی اپل واچ سری 7
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی اپل ساعت هوشمند آن است. برای فروش قسطی اپل واچ سری 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ مدل گلکسی m33 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...