خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:25:10

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 گلکسی a72 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ


معرفی گوشی گلکسی a72

گوشی گلکسی a72 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط برند سامسونگ شناخته می‌شود. در شرایط فعلی خرید قسطی گوشی a72 یکی از راه‌های دسترسی به امکانات این گوشی ارزشمند است. همانطور که می‌دانید سامسونگ یک برند فعال در کشور کره بوده که همه روزه محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه می‌نماید.

بخش عمده‌ای از محصولات برند سامسونگ را عموما کالای دیجیتال تشکیل می‌دهد. گوشی‌های هوشمند جزو یکی از پرطرفدارترین محصولات برند سامسونگ هستند که امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهند. امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند در میان جوامع مختلف با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. زیرا شمار زیادی از افراد از گوشی‌های هوشمند برای انجام امور روزمره و همچنین گشت‌و‌گذار در فضای مجازی استفاده می‌کنند. گوشی گلکسی a72 یکی از گوشی‌های هوشمند پرطرفدار، موجود در بازار بوده که این گوشی از امکانات بروز و جدیدی برخوردار است. 

سامسونگ به عنوان یکی از غول‌های صنعت گوشی‌های هوشمند، در طراحی این گوشی از ویژگی‌های قابل قبولی استفاده کرده است. این موضوع سبب شده تا شماری از افراد گوشی گلکسی a72 را برای خرید انتخاب نمایند. زیرا امکانات موجود در این گوشی، بخش عمده ای از نیازهای افراد را برآورده خواهد ساخت. به همین منظور خرید اقساطی گوشی a72 یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود جهت تهیه این گوشی است. همچنین با خرید قسطی گوشی a72 می‌توان بخشی از هزینه خرید این گوشی را به امور دیگری اختصاص داد. 

آیا گوشی a72 سامسونگ مناسب خرید می‌باشد؟

با مطالعه بخش ابتدایی این مطلب شاید این سوال به ذهن شما هم خطور کند که آیا گوشی a72 سامسونگ گزینه مناسبی برای خرید است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید این محصول سامسونگ از یک نمایشگر Super AMOLED بهره می‌برد. این نمایشگر از ابعاد 6.7 اینچ برخوردار بوده که قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را دارا می‌باشد.

 اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از دو سیم کارت به صورت همزمان استفاده می‌کنند، این گوشی مناسب شما خواهد بود. زیرا گوشی a72 سامسونگ به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. جدا از موارد سخت افزاری، این گوشی در هنگام خرید دارای سیستم عامل اندروید 11 می‌باشد.

یکی از موارد قابل توجه در بخش سخت افزاری گوشی a72 سامسونگ، وجود تراشه Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G است. همچنین در کنار این تراشه از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی Adreno 618 استفاده شده است. وجود این تراشه‌های سخت افزاری قدرت قابل قبولی را برای این محصول سامسونگ به ارمغان آورده که می‌توان به کمک آن به انجام انواع بازی‌های موبایل پرداخت. 

اگر شما هم علاقه‌مند به ثبت تصاویر مختلف هستید، باید بدانید که گوشی a72 سامسونگ دارای چهار دوربین اصلی است. میزان رزولوشن این چهار دوربین 64، 12، 8 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی از کیفیت 32 مگاپیکسل برخوردار است. 

شرایط خرید اقساطی گوشی a72

قبل از پرداختن به موضوع خرید قسطی موبایل a72، باید بدانید که این گوشی از سخت افزار قدرتمندی بهره‌می‌برد. بنابراین با خرید قسطی گوشی a72 دیگر نیازی به تهیه گوشی جدید تا چندین سال آینده نخواهد بود. زیرا سخت افزار این گوشی به طور میانگین تا چندین سال پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود.

به همین جهت شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی سامسونگ از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جدید بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید اقساطی موبایل شما می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید. شاید از خود سوال کنید که چرا قسطی کلاب؟ 

در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش قسطی موبایل سامسونگ است. این فروشگاه با تجربه با شناخت نیازهای مخاطبان خود، شرایط خوبی را برای خرید اقساطی گوشی a72 فراهم کرده است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید محصول مورد نظر خود را به صورت نقدی خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بیتس

خرید قسطی هدفون بیتس
همه چیز درباره خرید قسطی هدفون بتیس با پیشرفت تکنولوژی و رشد کسب و کار الکترونیک در سال های اخیر فروشگاه های اینترنتی زیادی ایجاد شده اند که به افراد

خرید قسطی گوشی s12 ultra

خرید قسطی گوشی s12 ultra
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s12 ultra دارید، پیشنهادویژه ما به شما خرید از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...