خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:54:49

کمپانی سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است که با تنوع و کیفیت محصولات خود به شهرت رسید. برای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ


گوشی A23 سامسونگ

گوشی A23 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ چگونه است؟ بهترین فروشگاه کالای دیجیتال کجا است؟ شرایط خرید اقساطی گوشی A23 سامسونگ از قسطی کلاب را می‌دانید؟ گوشی A23 سامسونگ در لیست یکی از بهترین میان رده‌های سامسونگ قرار می‌گیرد‌. باتری خوب، حافظه داخلی راضی کننده، صفحه نمایش با کیفیت و طراحی مطلوب از بزرگترین ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

گوشی A23 سامسونگ در بیست و دوم مارس سال 2022 به بازار عرضه شد و در حال حاضر به عنوان یک میان رده محبوب شناخته می‌شود. این گوشی مزیت‌های خوبی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. سپس بهترین مرکز فروش اقساطی گوشی سامسونگ را معرفی می‌کنیم. 

طراحی، جنس بدنه و رنگ بندی

گوشی A23 سامسونگ مانند دیگر تولیدات این شرکت از متریال مشابه برخوردار است. بدنه پلاستیکی گوشی موجب شده است تا گوشی به نسبت رقبای خود سبکتر باشد‌. فریم گوشی نیز از پلاستیک است. علاوه بر این وجود چهار رنگ بندی مختلف انتخاب را برای خریدار آسان تر می‌کند. دوربین سلفی در بالاترین بخش نمایشگر قرار گرفته و حاشیه‌های گوشی به اندازه‌ای نیست که اذیت کننده باشد. 

در طراحی این گوشی از حسگر اثر انگشت نیز استفاده شده که در کنار گوشی دیده می‌شود. با تمام این تفاسیر می‌توان گفت که گوشی A23 سامسونگ به عنوان یک گوشی خوش دست و اقتصادی نمره خوبی را در بخش طراحی دریافت می‌کند. برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش و حافظه

اندازه نمایشگر گوشی 6.6 اینچ می‌باشد و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل، لذت نگاه کردن به یک نمایشگر فوق العاده را به شما هدیه می‌کند‌. گوشی A23 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال اقتصادی نیز شناخته می‌شود که با قیمت کم کار شما را تا حدود بسیار زیادی راه می‌اندازد. واقعیت این است که این گوشی برای بازی‌های سنگین طراحی نشده است، اما برای وب گردی، دیدن فیلم انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. وجود درگاه اختصاصی و دو مدل حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های گوشی A23 است.

با توجه به تنوع رم و حافظه داخلی گوشی، می‌توانید این گوشی را با 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگابایت رم یا 64 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و در نهایت 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم خریداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بهره مندی از دوربین قوی

یکی از پر اهمیت‌ترین بخش‌های یک کالای دیجیتال، دوربین آن می‌باشد که باید در کیفیت حرف اول را بزند. وجود لنز هشت مگاپیکسل در بخش سلفی گوشی، به همراه لنزهای پنجاه، پنج و دو مگاپیکسلی عکاسی را آسان تر می‌کنند.

استفاده از باتری قوی با خرید گوشی A23 سامسونگ

وقتی صحبت از باتری به میان می‌آید، افراد زیادی برای خرید قسطی گوشی A23 سامسونگ ترغیب می‌شوند. وجود یک باتری پنج هزار میلی آمپری غیرقابل تعویض برای استفاده روزانه بسیار مناسب خواهد بود. با استفاده معمولی می‌توان توقع کارایی مطلوب و بیست و چهار ساعته را از گوشی داشت. علاوه بر این شارژر بیست و پنج واتی گوشی نیز، عملکرد شارژدهی را سرعت بخشیده است.

خرید اقساطی موبایل سامسونگ از قسطی کلاب

یکی از بهترین فروشگاه‌های کالای دیجیتال، قسطی کلاب می‌باشد که اقدام به فروش اقساطی گوشی سامسونگ کرده است. این فروشگاه تمامی کالاها را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به خریداران عزیز عرضه می‌کند‌. علاوه بر اینکه امکان خرید نقدی فراهم می‌باشد، خرید اقساطی موبایل سامسونگ نیز امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی گوشی A23 سامسونگ می‌توانید به سایت مراجعه نمایید و با مطالعه شرایط درج شده، خرید خود را نهایی کنید‌.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S22 ULTRA چکی

خرید قسطی گوشی S22 ULTRA چکی
گوشی s22 اولتزا جز بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S22 ULTRA به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال..

خرید اقساطی گوشی nova 7i

 خرید اقساطی گوشی nova 7i
برند هوآوی در طراحی و تولید تلفن همراه بسیار پیشرو و با استعداد بوده است و محصولاتی قابل قبول و دوستداشتنی را تولید کرده است. برای خرید...