خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:17:37

گوشی جذاب آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین محصولات برند اپل است. شما می‌توانید برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس


گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی آیفون 13 پرومکس چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین مرکز فروش اقساطی موبایل کجا است؟ شرایط فروش اقساطی موبایل چیست؟ آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین تولیدات اپل است که با شارژدهی فوق العاده و دوربین‌های معرکه، محبوبیت زیادی را کسب کرده است. خبر خوب این است ‌که امکان خرید قسطی این شاهکار در داخل ایران نیز وجود دارد. برای اطلاع از شرایط خرید و آشنایی با ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی

با خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرو مکس، یک طراحی بی نظیر را در دستان خود می‌گیرید. شاید یکی از مهمترین تفاوت‌های اپل با دیگر شرکت‌ها، توجه به بخش طراحی گوشی باشد که اهمیت بسزایی دارد. بدنه شیشه‌ای حس خوب استفاده از یک گوشی با کیفیت را به خوبی منتقل می‌کند. وجود یک پوشش مات و یکدست زیبایی گوشی را تا حد بسیار زیادی افزایش داده است، اما رد اثر انگشت را به جا می‌گذارد.

نمایشگر بی نظیر در یک کالای دیجیتال

ابعاد نمایشگر 6.7 اینچ است که برای این گوشی اندازه بسیار خوبی محسوب می‌شود. رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل حرف اول را در این گوشی می‌زند. میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی نیز ویژگی قابل توجه دیگری است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته حتی در طول شب نیز رضایت بخش خواهد بود و چشم را اذیت نمی‌کند. برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری

به نظر می‌رسد 4352 میلی آمپر ساعت بهترین ظرفیت ممکن است که برای باتری غیرقابل تعویض آیفون 13 پرومکس در نظر گرفته شده است. با خرید این کالای دیجیتال می‌توان انتظار یک شارژر بیست و هفت واتی را داشت که در سی دقیقه پنجاه درصد باتری را پر می‌کند‌. با توجه به ظرفیت باتری می‌توان یک روز کامل از گوشی استفاده کرد. وب گردی، فیلم برداری، بازی نمونه‌هایی از فعالیت‌هایی هستند که با استفاده از آیفون 13 پرومکس به راحتی انجام می‌شوند. این درحالی است که بازی‌های سنگین نیز به خوبی در این گوشی بی‌نظیر اجرا خواهند شد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

دوربین‌های 12 مگاپیکسلی گوشی آیفون 13 پرومکس، این کالای دیجیتال را تبدیل به غول بزرگی کرده است که از نظر کیفیت در جایگاه اول قرار می‌گیرد. رنگ‌ها به واقعیت نزدیک است و جزئیات به خوبی مشخص می‌شود‌. علاوه بر این عکاسی در شب نیز با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. با این تفاسیر با خرید گوشی آیفون 13 پرومکس، به خودی خود تبدیل به یک عکاس نیمه حرفه‌ای می‌شوید. 

دسترسی به حافظه بی‌نظیر با خرید گوشی آیفون 13 پرومکس

حافظه‌ای که برای گوشی آیفون 13 پرومکس در نظر گرفته شده، به اندازه‌ای می‌باشد ‌که نیازی به درگاه حافظه نبوده است. بر همین اساس این گوشی را با 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم یا 256 گیگابایت با 6 گیگابایت رم می‌توان تهیه کرد. بخش جذاب ماجرا از جایی آغاز می‌شود که اپل به این دو حافظه اکتفا نکرده است‌. بر همین اساس گوشی آیفون 13 پرومکس را با 512 گیگابایت و 6 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه و 6 گیگابایت رم نیز می توان خریداری کرد‌‌. برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی قسطی از قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بزرگترین مراکز فروش کالای دیجیتال است که اقدام به فروش اقساطی موبایل کرده است. این فروشگاه تمام کالاهای موجود را با نازلترین قیمت به فروش می‌رساند و خرید گوشی قسطی برای هموطنان گرامی مقدور می‌باشد. علاوه بر فروش اقساطی موبایل، فروش نقدی نیز در قسطی کلاب انجام می‌شود. 

جزئیات و شرایط فروش قسطی در سایت درج شده است و برای اطلاع از شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس می‌توانید به سایت مراجعه نمایید. هدف ما جلب رضایت شما می‌باشد به همین دلیل خرید را برای همه تسهیل کرده‌ایم. با خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسمارت واچ

خرید اقساطی اسمارت واچ
یکی از گجت‌های پوشیدنی جذاب در دنیا ساعت هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساطی اسمارت واچ به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ از قسطی کلاب

خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ از قسطی کلاب
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای لپ تاپ مدل گیمینگ آن است. برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...