خرید نقدی گوشی آیفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:32:42

شرکت اپل در سال 2020 قرار است که از تلفن همراه جدید خود رونمایی کند. خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 به زودی در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.



خرید نقدی گوشی آیفون 12

رونمایی از آیفون 12 

شرکت آیفون اعلام کرده است که در سال 2020 از آیفون جدید خود به نام آیفون 12 یا آیفون 2020 رونمایی خواهد کرد. البته شرکت آیفون قرار بود که از گوشی SE2 یا همان آیفون 9 نیز در این سال رونمایی کند، ولی با وجود شیوع ویروس کرونا مشخص نیست که شرکت آیفون چه زمانی شروع به رونمایی از تلفن های جدید خود خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده قرار است که در سپتامبر سال 2020 از گوشی آیفون 12 رونمایی شود، البته با وجود ویروس کرونا احتمال می‌رود که این رونمایی به تعویق بیافتد. 

در این مقاله سعی داریم که قبل از رونمایی از آیفون 12 اطلاعاتی از این گوشی جدید را در اختیار شما قرار دهیم. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر می‌باشد که قرار است به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 را امکان پذیر کند. 

تفاوت های عمده آیفون 12 

همان طور که اطلاع دارید، بسیاری از طرفداران گوشی آیفون از خرید آیفون 11 امتناع کردند و ترجیح دادند که تا زمان رونمایی از آیفون 12 صبر کنند. فروش کم آیفون 11 بیشتر به دلیل این موضوع بود که از لحاظ ظاهری و ساختاری فرق چندان و چشم گیری با آیفون 10 نداشت و همین موضوع سبب شد که فروش کمتری نسبت به بقیه داشته باشد.

این امر سبب شد که شرکت اپل تصمیم بگیرد که آیفون 12 را به طرز متفاوتی طراحی کند. به طور حتم در گوشی آیفون 12 از تکنولوژی 5G استفاده شده است و سرعت تبادل بسیار بالایی خواهد داشت، همچنین در طراحی آن از بریدگی صفحه نمایشگر استفاده نخواهد شد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 دارید، شرایط خرید به زودی در وبسایت قسطی کلاب مهیا خواهد شد. 

ویژگی های مثبت آیفون 12 

شرکت اپل اعلام کرده است که در طراحی روی صفحه نمایشگر آیفون 12 از ناچ استفاده نکرده است و قرار است اولین آیفون بدون حاشیه و ناچ را عرضه کند. همچنین قرار است که صفحه نمایشگر آیفون 12 به طور کامل از جنس OLED باشد. 

طبق گفته خبرگزاری های معتبر اعلام شده است که دوربین گوشی آیفون 12 سه بعدی خواهد بود و وجود قابلیت واقعیت افزوده در این گوشی دور از انتظار نیست. خوشبختانه قرار است که به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 در قسطی کلاب امکان پذیر شود. 

ویژگی های دوربین گوشی آیفون 12 

همان طور که اطلاع دارید، دوربین‌ های سه گانه در محصولات جدید برندهای مختلف استفاده شده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. دوربین های سه گانه شامل ترکیب لنزهای سوپر واید، واید و تله فتو می‌باشد که کیفیت تصاویر را افزایش می‌دهد. شرکت اپل اعلام کرده است که قرار است از دوربین ToF در ساخت آیفون 12 استفاده کند. 

جالب است بدانید که دوربین TOF یک دوربین سنجش می باشد. با استفاده از این دوربین قابلیت اسکن محیط به طور کامل به وجود می‌آید و به راحتی می‌توان آن را با محیط دیجیتالی انطباق داد. ناگفته نماند که این سنسور می‌تواند در بهبود تصاویر پرتره تاثیر گذار باشد. 

شرکت اپل بارها اعلام کرده است که علاقه زیادی به ایجاد واقعیت افزوده در تلفن های همراه خود دارد. به همین سبب به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 در قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از جمله فروشگاه های آنلاین در ایران می‌باشد که تمامی کالاهای جدید و به روز را در سایت خود قرار داده است. شما با مراجعه به وبسایت قسطی کلاب می‌توانید خرید کالای مورد علاقه خود انجام دهید. 

سایت قسطی کلاب اعلام کرده است که به محض رونمایی و توزیع گوشی جدید آیفون، خرید نقدی یا اقساطی گوشی آیفون 12 را امکان پذیر خواهد کرد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به کمک دو شرکت خرید از بای چک و خرید از لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها شرایط منحصر به فرد خود را دارا می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی redmi 10c

خرید اقساطی گوشی redmi 10c
اگر قصد خرید اقساطی گوشی redmi 10c را با شرایطی آسان دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...