خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:01:56

یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با امکانات پرچمداران بی شک مدل a73 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ با چک


A73 بهترین گوشی سامسونگ با قیمتی مناسب!

پس از پیشرفت علم و تکنولوژی انقلاب بزرگی در طراحی و تولید کالای دیجیتال و ابزارهای هوشمند ایجاد شد. بنابراین پس از گذشت مدت زمان اندکی کالاهای دیجیتال توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه شدند که برند سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبود. امروزه سامسونگ تلاش کرده است با طراحی و تولید گوشی‌های میان رده، سهم بسزایی را در صنعت تکنولوژی ایفا نماید. برای خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی A73 یکی از بهترین گوشی‌های سری A محسوب می‌شود که در طی چند وقت اخیر رونمایی و به بازار جهانی عرضه شد. در این مطلب صفر تا صد گوشی A73 را بررسی می‌نماییم. سپس بهترین فروشگاه برای فروش قسطی گوشی را معرفی می‌کنیم.

بررسی طراحی و نمایشگر گوشی A73

با خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ می‌توانید از یک گوشی متفاوت و خوش دست استفاده کنید چرا که شرکت سامسونگ از مطرح‌ترین شرکت‌هایی می‌باشد که در طراحی گوشی‌های هوشمند سنگ تمام گذاشته است. وزن گوشی در حدود 181 گرم می‌باشد و در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. ابعاد نمایشگر گوشی 6.7 اینچ می‌باشد و با نمایشگر Super AMOLED Plus کیفیت فوق العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. بنابراین با خرید گوشی A73 باید در انتظار رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل باشیم. 

استفاده از باتری و دوربین قوی

از دیگر مزیت‌های خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ استفاده از باتری قوی می‌باشد. باتری گوشی 5000 میلی آمپر است و در مقایسه با برخی تولیدات مشابه از ظرفیت فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد. این گوشی از شارژ سریع و توان شارژ 25 وات نیز پشتیبانی می‌نماید و با استفاده معمولی، یک روز کامل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. علاوه بر باتری یکی دیگر از امکانات جذاب گوشی، دوربین آن می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خوب و با کیفیتی را ثبت کنید.

دوربین اصلی گوشی از کیفیت 108 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. این درحالی است که دوربین‌های اولترا واید و واید به ترتیب از 12 و 5 مگاپیکسل برخوردار هستند. کیفیت فیلمبرداری گوشی نیز 4k می‌باشد و برای ثبت وقایع و فیلم‌های مختلف بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این در بررسی دوربین سلفی نیز می‌توان متوجه کیفیت 32 مگاپیکسلی شد که برای دوربین جلو، کیفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. 

حافظه و سایر امکانات گوشی A73

با خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ علاوه بر امکانات متعدد می‌توانید از حافظه بالایی نیز استفاده کنید. بنابراین این گوشی با دو حافظه 128 و 256 گیگ به بازار عرضه شده است. علاوه بر این در رم‌های 6 و 8 قابل خریداری می‌باشد. برخورداری از درگاه حافظه خارجی و پشتیبانی از یک ترابایت کارت حافظه نیز از مزیت‌های دیگر این گوشی محسوب می‌شوند. در کنار ویژگی‌ها و امکانات متعدد، استفاده از اندروید 12، پشتیبانی از سنسور اثر انگشت اپتیکال و اینترنت 5G، برخورداری از اسپیکر دوگانه، قطب نما، ژیروسکوپ و حسگر مجاورت نیز مزیت‌های دیگری هستند که در تولید این گوشی در نظر گرفته شده‌اند. 

خرید قسطی گوشی A73 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌هایی می‌باشد که علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی کالاهای مختلف را نیز فراهم نموده است. بنابراین پس از مطالعه شرایط خرید اقساطی در سایت این فروشگاه می‌توانید، خرید کالای دیجیتال را تجربه نمایید. در این صورت دیگر نیاز نیست که نگران بودجه زیادی برای خرید گوشی باشید چرا که با صرف بودجه اندک نیز می‌توانید خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی شیائومی note 9s

خرید گوشی شیائومی note 9s
برند شیائومی با قدرت بالا در حال پیشرفت و رقابت با برندهای بزرگ دنیا می‌باشد و بهترین محصولات خود را د رسال 2020 ارائه داده است. برای خرید ...

خرید قسطی گوشي هواوی

خرید قسطی گوشي هواوی
کمپانی هوآوی محصولات مدرن و زیبایی را روانه بازار کرده است و در حوزه دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از بهترین محصولات برند هوآوی موبایل...