خرید اقساطی کنسول PS5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/9 09:57:55

کنسول پلی استیشن 5 جز برترین محصولات شرکت سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کنسول PS5 با چک


بهترین ps5 

حدود 7 سال از کنسول‌های نسل 8 گذشته بود که پلی استیشن 5 معرفی شد. اگر نام سونی یا پلی استیشن را شنیده باشید، قطعا با این محصول آشنایی دارید. پلی استیشن 5 با یک طراحی جدید، توانست توجه‌های زیادی جلب کند. همچنین بازی‌های انحصاری متنوع، رزولوشن بالا دیگر امکاناتی است که باعث پرفروش شدن این محصول شده است. با خرید قسطی کنسول PS5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

با توجه به قیمت فعلی این محصول، خرید اقساطی کنسول PS5 با چک یکی از گزینه‌های معقولانه به حساب می‌آید. البته باید در خرید این محصول دقت کافی داشته باشید و ویژگی‌های کامل پلی استیشن 5 را بدانید. کنسول بازی PS5 در کنار بازی سرگرمی، امکانات و قابلیت‌های جدیدی ارائه داده است که هرکدام‌شان یک پیشرفت در حوزه بازی محسوب می‌شوند و در بخش‌های مختلف به ویژگی‌ها و نکات مهم کنسول بازی PS5 پرداخته است.

بررسی کنسول بازی PS5

شاید بتوان اندازه کنسول بازی پلی استیشن 5 را اولین نکته مهم آن دانست. پلی استیشن جدید با اندازه و حجم بیشتری نسبت به کنسول قبلی یعنی PS4 معرفی شد. پلی استیشن 5 از وضوح تصویر Full HD در ابعاد 1440 پیکسل بهره می‌برد. کاربران برای اجرای بازی سرگرمی کننده‌های خود باید در اولین اجرای هر بازی مقدار کمی صبر کنند تا بازی‌ها بتوانند با این میزان کیفیت جدید تنظیم شوند. البته این میزان زیاد نیست چرا که در طول فرایند سرعت SSD به کمک شما می‌آید و در عرض کمتر از چند ثانیه بازی به طور کامل اجرا می‌شود. با خرید قسطی کنسول PS5 با چک از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

کنسول بازی PS5 دارای 825 گیگابایت حافظه SSD می‌باشد که باعث شده این کنسول از سرعت 5.5 گیگابایت بر ثانیه بهره ببرد. دسته‌های دوال سنس (Dual Sense) را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این کنسول بازی دانست. دسته‌های دوال سنس علاوه بر چشمگیر بودن، از تکنولوژی‌های زیادی استفاده می‌کند و ارگونومی راحتی ارائه داده است. 

سونی در این دسته از حسگر ژیروسکوپ استفاده‌های بیشتری برده و زمانی که از دسته استفاده می‌کنید تفاوت حسگرها را نسبت به نسل قبلی به خوبی احساس خواهید کرد. هنگامی که به بررسی این محصول نگاه می‌کنیم، خرید این کنسول بسیار معقولانه به نظر می‌رسد. برای خرید اقساطی کنسول PS5 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های پلی استیشن 5

اولین ویژگی که در محصول پلی استیشن 5 تغییر کرده است، رابط کاربری آن است. سونی برای تمامی بازی‌های انحصاری و همچنین بسیاری از بازی‌های دیگر، صفحه اختصاصی طراحی کرده است که کاربر از دیدن آن لذت می‌برد. پردازنده 8 هسته‌ای 2 AMD Zen از دیگر ویژگی محبوب این کنسول بازی محسوب می‌شود.

فرکانس‌های 3.5 گیگاهرتزی چنین پردازنده‌ای می‌تواند تمامی بازی‌های ممکن را در بهترین کیفیت نمایش بدهد. پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و قابلیت پشتیبانی از صداهای 3 بعدی را دارد. به همین دلیل صوت‌های بیشتری در بازی‌های انحصاری پلی استیشن به وجود آمده است که با صدای 3 بعدی تنظیم شده و حس بهتری به کاربر می‌دهد.

قابلیت پشتیبانی از بازی‌های کنسول قبلی در پلی استیشن جدید وجود دارد و کاربر می‌تواند بازی‌های دلخواهش را از بخش‌های جدا دانلود کرده و بر روی PS5 نصب کند. همچنین در نسخه دیسک خور پلی استیشن 5، می‌توان از سی دی‌های دو کنسول قبلی سونی نیز استفاده کرد. خرید اقساطی، نقدی یا هر روشی برای کاربری که می‌خواهد بازی هارا در بهترین کیفیت و سرعت اجرا کند، پیشنهاد می‌شود. 

خرید قسطی کنسول PS5 با چک و شرایط آن در قسطی کلاب

قسطی کلاب، یکی از بزرگ‌ترین مرجع‌های محصولات قسطی در ایران می‌باشد که خرید اقساطی با شرایط مختلفی ایجاد کرده است. در بخش محصولات سایت قسطی کلاب، دسته‌بندی‌های زیادی وجود دارد و برای تمامی محصولات خرید اقساطی مشخص شده‌ای وجود دارد. شما نیز می‌توانید در بخش خرید اقساطی کنسول PS5 با چک نیز از شرایط اقساط و قیمت این کنسول مطلع شوید. تمامی راهنمایی‌های لازم برای شما وجود دارد و می‌توانید از پشتیبانی برای راهنمایی خودتان هم استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو

خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو
یکی از بهترین کنسول‌های بازی توسط شرکت سونی تولید شده است. برای خرید اقساطی پلی استیشن4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید قسطی ps5 با درایو

خرید قسطی ps5 با درایو
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی سونی بی‌شک پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی ps5 با درایو به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...