خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 20:33:28

برند شیائومی در تولید تلویزیون نیز نقش مهمی را ایفا کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ


تلویزیون استثنایی شیائومی!

تلویزیون 55 اینچ شیائومی با ویژگی‌های فوق العاده و قابلیت منحصر به فرد به خریداران عرضه می‌گردد. طراحی باریک و بدون فریم، کیفیت تصویر عالی و سیستم صوتی فراگیر و شفاف، ویژگی‌های جذاب خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ را شامل می‌شود. اندازه 55 اینچی نمایشگر تلویزیون، امکان استفاده از دستگاه را در فضاهای با متراژ حداکثر 40 متر مربع فراهم آورده است. 

نوع طراحی

اولین ویژگی خرید اقساطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ به سبک طراحی این ال ای دی مربوط می‌شود. تلویزیون‌های برند xiaomi از طراحی مدرن و بسیار جذابی برخوردار هستند. اطراف پنل دستگاه از فلز باکیفیت ساخته شده است. همچنین، طراحی بدون فریم و باریک کناره‌ها، زیبایی و جذابیت ظاهری تلویزیون را دو چندان ساخته است. ضمنا، برخورداری از پایه‌های باکیفیت، قابلیت قرار دادن تلویزیون بر روی سطوح مختلف را امکان پذیر نموده است. قسمت پشت تلویزیون نیز از پلاستیک باکیفیت تولید گردیده است.

وضوح تصویر فوق العاده

نسخه‌های جدید تلویزیون 55 اینچ برند شیائومی به پنل VA مجهز شده است. پنل va تصاویر را با کیفیت و رزولوشن و شفافیت بسیار بالا در معرض دید کاربر قرار می‌دهد. کنتراست باکیفیت و طبیعی، از مهم ترین مزایای پنل‌‎های VA محسوب می‌شود. وجود این پنل، کنتراست و شفافیت فوق العاده‌ای را برای ال ای دی های شیائومی به ارمغان آورده است. همچنین، رنگ‌ها به صورت زنده، واقعی و با جزئیات نمایش داده می‌شوند.

سیستم صوتی پیشرفته

مجهز شدن به سیستم صوتی پیشرفته و متمایز، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ به شمار می‌رود. برای تلویزیون های نسل جدید Xiaomi فناوری‌های Dolby audio و DTS HD در نظر گرفته شده است. این ویژگی صدای تولید شده از دستگاه را بدون نویز، با وضوح و کیفیت مثال زدنی به گوش کاربر می‌رساند. 

فناوری HDR 10

پشتیبانی از فناوری HDR10 یا داینامیک رنج بالا، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی تلویزیون XIAOMI به حساب می‌آید. این قابلیت با افزایش وضوح، رزولوشن و سطح روشنایی تلویزیون ارتباط مستقیم دارد. داینامیک رنج بالا، زمینه مناسب برای نمایش فیلم‌ها با رنگ اصلی و کنتراست دقیق و تنظیم شده را به سادگی فراهم می‌آورد. ایجاد طیف رنگی گسترده و تولید تصاویر به صورت زنده و واقعی و تنوع رنگی بالا، از مزایای فناوری HDR تلقی می‌گردد. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکانات و قابلیت‌های ارتباطی

دستگاه Xiaomi TV 55 Inch از درگاه‌ها و پورت‌های ارتباطی مختلفی برخوردار است. این مدل تلویزیون شیائومی به پورت‌های کاربردی USB و HDMI مجهز شده است. با استفاده از این درگاه‌ها امکان انتقال فایل‌های ذخیره شده در لوازم جانبی مانند هارد اکسترنال و فلش مموری بر روی نمایشگر تلویزیون محقق می‌شود. در ساختار دستگاه درگاه‌های ورودی مانند ورودی تصویر کامپوزیت، گیرنده دیجیتال و آنتن ورودی به چشم می‌خورد. همچنین، این محصول دارای درگاه شبکه و خروجی صدای اپتیکال است. با خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از دیگر مشخصات مهم ال ای دی های شیائومی می‌توان به قابلیت اتصال به دیوار، گیرنده دیجیتال، خروجی هدفون، پشتیبانی از Tele text و پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری رایج، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، اقدام به ارائه طرح خرید اقساطی تلویزیون‌های برند شیائومی نموده است. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. ضمنا، در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی برای خریداران و مشتریان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی

خرید اقساطی لباسشویی
یکی از وسایل بسیار پر اهیمت در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی با شرایطی استثنایی به بخش...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو
برند بکو یکی از برندهای موفق ترکیه‌ای است که محصولات متنوع دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی بکو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...