فرش 700 شانه اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 03:41:15

برای خرید فرش ۷۰۰ شانه اقساطی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


 فرش 700 شانه اقساطی

فروش فرش ۷۰۰ شانه در قسطی کلاب

فرش 700 شانه اقساطی، از جمله فرش های پرطرفدار و در عین حال پر فروش در بین مدل های مختلف فرش به شمار می رود. فرش 700 شانه در مقایسه با فرش های 1200 و 1000 شانه، از تراکم کمتر و ضخامت بیشتری بهره می برد. ضخامت بیشتر این مدل فرش، سبب افزایش تقاضا برای بهره مندی از این محصول گردیده است. 

به طور معمول، هر فرشی در ساختار خود از دو بعد طولی و عرضی بهره می برد. این ابعاد در طراحی و تولید این محصولات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است که تراکم عرضی فرش نمایانگر شانه آن می باشد. تراکم طولی نیز تراکم بالای فرش را منعکس می کند. به طور کلی، ضخامت فرش با تراکم عرضی و طولی آن رابطه معکوس دارد. بر همین اساس، فرش دارای شانه یا تراکم بیشتر، ضمن برخورداری از بافت ریزتر و ظریف تر، از ضخامت کمتری نیز برخوردار می باشد. 

در ساختار فرش 700 شانه اقساطی، از الیاف درجه یک اکریلیک استفاده می شود. الیاف اکریلیک از نرمی، روشنی و لطافت قابل توجهی بهره می برند. همچنین در هنگام لمس کردن سطح فرش به راحتی دست بر روی سطح آن سر می خورد. ضخامت و دوام قابل توجه فرش ماشینی 700 شانه، همواره یکی از گزینه های خرید افراد به منظور پوشش و تزئین فضای دکوراسیون داخلی می باشد.

جذابیت و زیبایی تاثیر گذار فرش 700 شانه اقساطی، برای ارتقای زیبایی بصری محیط و متبلور ساختن پویای و سر زنده کردن فضای دکوراسیون، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، امروزه این مدل فرش در طیف گسترده و وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های حائز اهمیت فرش 700 شانه اقساطی

به طور کلی، فرش 700 شانه اقساطی، از لحاظ تراکم، در تراکم های 2100 تا 3000 طراحی و تولید می گردد که 2550 تراکم رایج و معمول این نوع فرش محسوب می شود. تنوع رنگ و نقش در نظر گرفته شده برای این محصول نیز بسیار زیبا و در عین حال چشم نواز می باشد. غالباً در بافت فرش ماشینی 700 شانه از هشت الی ده رنگ متفاوت و مختلف بهره برده می شود. دستگاه های تولید کننده این نوع فرش کاملاً به روز و پیشرفته می باشند. بر همین اساس، امروزه مدل های متنوع و گوناگون این نوع  فرش ماشینی را نظاره گر هستیم. 

مهم ترین و شاخص ترین ویژگی بارز فرش 700 شانه اقساطی، برخورداری از ضخامت بیشتر در مقایسه با سایر فرش ها می باشد. به طور معمول، برای بافت انواع فرش ماشینی، مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بسیار اهمیت و ضرورت پیدا می کند.

بر این اساس، از مواد اولیه اصلی و کلیدی که در بافت فرش مورد استفاده قرار می گیرد، نخ فرش می باشد. نخ فرش موجود در فرش های 700 شانه از دوام و کیفیت قابل توجهی بهره می برد. فرش 700 شانه اقساطی در سه دسته مختلف تولید و در اختیار خریداران قرار داده می شود. بر این اساس، فرش 700 شانه واقعی، فرش 700 شانه تبدیلی و طرح 700 شانه انواع مختلف این مدل فرش به شمار می روند. ناگفته نماند که فرش 700 شانه واقعی، در مقایسه با دو نوع دیگر از ضخامت، کیفیت، دوام و قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

قسطی کلاب و عرضه فرش 700 شانه اقساطی

از جمله طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی ویژه و حائز اهمیت در قسطی کلاب، فروش فرش 700 شانه اقساطی می باشد. تسهیلات طرح فروش اقساطی فرش در این مجموعه در اقساط سه الی دوازده ماهه در دسترس خریداران قرار می گیرد. به طور کلی، فروش اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب بر پایه روش آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری عملیاتی شده است.

بر همین اساس، افراد می توانند در هر لحظه نسبت به خرید فرش 700 شانه اقساطی، اقدامات لازم را به عمل آورند. ناگفته نماند که فروش اقساطی فرش در این مجموعه با لحاظ نمودن پایین ترین میزان سود اعمال می گردد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی زیرووات

خرید قسطی ظرفشویی زیرووات
برند زیرووات یکی از برندهای معروف و پرفروش در ایران است. برای خرید قسطی ظرفشویی زیرووات به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی یخچال فریزر دوو الکترونیک

خرید قسطی یخچال فریزر دوو الکترونیک
برندهای مختلفی در تولید یخچال فعالیت دارند که یکی از بهترین آن‌ها شرکت دوو است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوو الکترونیک به بخش...