خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری

تاریخ انتشار:
1403/2/29 17:14:55

پرینتر یکی از وسایل بسیار مهم و کارآمد در هر دفتر اداری و محل کار می‌باشد. برای خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری به بخش پرینتر و کپی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری


پرینتر چندکاره لیزری

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از پلتفرم‌های پیشتاز خرید اقساطی آنلاین کالا در کشور می‌باشد. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1396 با فروش کالای با دوام به هموطنان عزیز، آغاز نموده است. این فروشگاه انواع لوازم خانگی مانند: محصولات صوتی تصویری، لوازم اداری، کالای دیجیتال را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. اکنون می‌خواهیم توضیحاتی در مورد پرینتر چندکاره لیزری hp را خدمتتان عارض شویم. برای خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای خرید پرینتر چندکاره لیزری

اگر به فکر خرید اقساطی پرینتر چندکاره لیزری برای خانه خود به عنوان جزیی از لوازم خانگی می‌باشید، باید بگوییم که بهترین فکر را کرده‌اید. امروزه دستگاه‌های پرینتر جزو جدانشدنی شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات و حتی خانه‌ها شده‌اند. چاپگرهای hp، نسبت به قیمت و کارایی‌هایی که دارند، علاوه بر مواردی که ذکر شد، بسیار مناسب برای استفاده در خانه می‌باشند.

از مزیت پرینترهای لیزری hp، وجود سینی‌های کاغذ 250 برگ است که کاربر می‌تواند به راحتی اطلاعات خود را چاپ نماید. پرینترها به طور کلی به سه سایز متفاوت اطلاعات را چاپ می‌کنند. A3، A4 و A5. همچنین چاپگرها در رنگ بندی‌های سفید، مشکی و طوسی موجود هستند. وزن و جرم آنها نیز متفاوت است. برخی سبک‌تر و کوچک‌تر برخی سنگین‌تر و بزرگ‌تر می‌باشند.

از دیگر نکات مورد توجه برای خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری، وجود قابلیت بی‌سیم آن است. که به وسیله آن می‌توانید گوشی و یا لپ تاپ خود را بدون هیچ کابلی، به پرینتر متصل نموده و پرینت بگیرید.

شایان ذکر است که پرینتر لیزری می‌تواند بدون هیچ مشکلی، هزاران صفحه را در ماه چاپ کند. پرینترها انواع مختلفی دارند که می‌توان آنها را بر اساس قابلیت‌ها، رنگ، تکنولوژی چاپ دسته بندی کرد. در این قسمت قصد داریم تا پرینتر چندکاره لیزری hp، مدل Laser Jet Pro MFP M130nw را معرفی کنیم. 

ابعاد : 231*288*398 میلی متر
وزن : 6.8 کیلوگرم
تکنولوژی چاپ : چاپ لیزری
اسکنر : دارد
سرعت کپی تصاویر سیاه و سفید : حداکثر 22 کپی در دقیقه 

چاپگرها بر اساس تکنولوژی چاپ 

•پرینترهای جوهرافشان
•پرینترهای لیزری
•پرینترهای ضربه‌ای
•پرینترهای جوهر جامد
•پرینترهای سه بعدی 

چاپگرها بر اساس قابلیت 

•پرینتر چهار کاره
•پرینتر تک کاره
•پرینتر وایرلس دار
•پرینتر دورو زن 

پرینتر چندکاره لیزری

پرینتر چندکاره لیزری توانایی چاپ 20 برگ در دقیقه را دارد. اولین برگه پس از گذشت 9.5 ثانیه از زمان ارسال درخواست پرینت می‌گردد. شما می‌توانید با خرید اقساطی پرینتر چندکاره لیزری، که دارای پورت USB و LAN می‌باشد، چند کار را همزمان انجام داده و در زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین پرینتر hp توانایی دریافت فکس، و همینطور اسکن و کپی مدارک و اطلاعات را دارد. ناگفته نماند که، این نوع پرینتر، به وسیله بستر شیشه ای تخت، قادر است عکس‌ها را رنگی و یا سیاه و سفید چاپ کند. 

شرایط خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری از قسطی کلاب

کاربرگرامی، شما می‌توانید جهت خرید قسطی پرینتر مورد نظر خود، از سایت قسطی کلاب به صورت نقدی و یا اقساطی اقدام نمایید. آنلاین خرید کنید، اقساطی پرداخت کنید. این شعار سایت قسطی کلاب است. پس با خیال راحت می‌توانید خریدهایتان را به صورت قسطی انجام دهید و نگران هزینه پرداختی آن نباشید.

برای کسب اطلاع از شرایط و نحوه خرید اقساطی پرینتر چندکاره لیزری، فروش قسطی با پیش پرداخت کم و اقساط یک ساله، می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب و یا شماره‌های تماس موجود در سایت، اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایفون 14

خرید اقساطی ایفون 14
جدیدترین محصول برند اپل گوشی آیفون 14 می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی zfold 4

خرید قسطی گوشی zfold 4
اگر به گوشی‌های متفاوت و منحصر به فرد علاقه مند هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی zfold 4 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...