خرید اقساطی اره پروفیل بر

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:00:30

اگر به دنبال خرید اقساطی اره پروفیل بر با قیمتی عالی و شرایط پرداخت آسان هستید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی اره پروفیل بر


مهم ترین مشخصات اره پروفیل بر 

اره پروفیل بر از جمله ابزارهای برقی کاربردی بوده که برای برش انواع فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این محصول برای برش اجسام ساخته شده از شیشه، چوب، بتن و سرامیک نیز کاربرد دارد. خرید قسطی اره پروفیل بر از بهترین گزینه‌ها برای تهیه این محصول، با قیمت مقرون به صرفه تلقی می‌گردد. ضمنا، عملیات برش دستگاه توسط دیسک برش یا صفحه سنگ انجام می‌شود. دور موتور و سرعت، قدرت موتور، وزن، بدنه و کیفیت ساخت، از عوامل موثر در انتخاب اره‌های پروفیل بر به شمار می‌رود.

قدرت و توان موتور، از ویژگی‌های مهم خرید اقساطی اره پروفیل بر محسوب می‌شود. به طور معمول، موتور، از ارکان مهم و پایه‌ای در انتخاب ابزارهای برقی، به ویژه اره پروفیل بر به حساب می‌آید. قدرت موتور دستگاه بر اساس وات مشخص می‌گردد. علاوه بر این، میزان توان دستگاه در تعیین قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم دارد. بر این اساس، بالا بودن توان موتور، قیمت بیشتر اره پروفیل بر را در پی خواهد داشت.

ساختار بدنه پروفیل بر از یک بازوی متحرک و یک گیره نگهدارنده تشکیل گردیده است. همچنین، بر روی بازوی متحرک دستگاه، دیسک برشی و موتور اره قرار گرفته است. جنس بدنه دستگاه در مقاومت، استحکام و ماندگاری پروفیل بر نقش بسزایی ایفا می‌نماید. به منظور افزایش دوام دستگاه در برابر عوامل محیطی و فرآیندهای شیمیایی، غالبا جنس بدنه پروفیل بر از فلز باکیفیت ساخته می‌شود.

دقت برش، از دیگر معیارهای مهم در خرید قسطی اره پروفیل بر قلمداد می‌گردد. دقت بالای دستگاه در برش‌های مورب و مستقیم اجسام، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین، ثابت بودن و عدم لرزش دستگاه در هنگام برش، در افزایش دقت برش اره بسیار تاثیرگذار است. 

سایر ویژگی‌های اره پروفیل بر

مجهز شدن به گیربکس صنعتی و دنده‌های باکیفیت را می‌توان از دیگر مشخصات خرید اقساطی اره‌های پروفیل بر برشمرد. برخورداری دستگاه از گیربکس صنعتی، امکان انجام انواع برش کاری طولانی مدت و مداوم را به راحتی فراهم می‌آورد. دنده‌های پروفیل بر با فرآیندهای مختلف سخت کاری شده است. این ویژگی مقاومت و دوام دنده‌ها را در برابر سخت ترین برش‌ها، به میزان قابل توجهی افزایش داده است. برای خرید اقساطی اره پروفیل بر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی ارگونومیک و برخورداری از کلید ضد غبار صنعتی را باید از امتیازات برجسته دستگاه Cut Off Saw دانست. طراحی استاندارد و بهینه دستگاه، مانع از خستگی و اعمال فشار به دست های کاربر، در استفاده‌های بلند مدت می‌‍شود. ضمنا، دستگاه پروفیل بر به قفل کن شفت مجهز شده است. این قابلیت، تعویض آسان و راحت صفحه سنگ را برای کاربران به همراه داشته است. صفحه طراحی شده برای اره، از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. علاوه بر این، بازوی متحرک دستگاه، امکان برش با زاویه دلخواه را برای کاربر میسر می‌سازد.

اره‌های پروفیل بر متناسب با نوع نیاز و نحوه استفاده در توان‌های مختلف 1280 تا 2400 وات تولید می‌شوند. بهره مندی از سیستم برش زاویه‌ای، دارای گونیای قابل تنظیم، برخورداری از گیره قدرتمند جهت افزایش عملکرد برش، دوام و استحکام بالا و کارایی مطلوب، سایر مشخصات مهم خرید قسطی اره پروفیل بر را رقم می‌زند. 

نحوه خرید اقساطی اره پروفیل بر

طرح فروش قسطی اره پروفیل بر به وسیله فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، با قیمت مناسب به مرحله اجرا درآمده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.Ghesticlub.com اطلاعات لازم را از جزئیات و شرایط این طرح به دست آورند. همچنین، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید نقدی انواع ابزار برقی، برای مشتریان و متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

پیچ گوشتی شارژی اقساطی

 پیچ گوشتی شارژی اقساطی
امروزه استفاده از پیچ گوشتی شارژی فراگیر شده است و بسیاری از استادکاران برای انجام فعالیت های روزمره خود از آن استفاده می کنند، برای تهیه ........

خرید اقساطی موتور برق از قسطی کلاب

خرید اقساطی موتور برق از قسطی کلاب
شما می‌توانید به سادگی برای خرید اقساطی موتور برق از قسطی کلاب به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری مراجعه نمایید و از شرایط فروش...