خرید قسطی لپ تاپ legion 5

تاریخ انتشار:
1403/2/20 14:35:22

خرید یک لپتاپ خوب و با کیفیت تصمیم سختی است. برای خرید قسطی لپ تاپ legion 5 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپ تاپ legion 5


بررسی مشخصات لپ تاپ لنوو Legion 5

لپ تاپ لنوو legion 5 یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های حال حاضر در بازار است. خرید قسطی لپ تاپ legion 5 آن را به یکی از گزینه‌های لپ تاپ‌های مقرون به صرفه تبدیل کرده است. در اینجا به معرفی این دستگاه می‌پردازیم.

طراحی و کیبورد

دستگاه لنوو شبیه لپ تاپ‌های مخصوص بازی نیست. درب و بدنه از فلز و پلاستیک مشکی مات ساخته شده و یک بخش گسترده در عقب، برای قرار دادن تجهیزات خنک‌کننده اضافی وجود دارد. با خرید اقساطی لپ تاپ legion 5 می‌توانید از ویژگی‌های این دستگاه استفاده کنید. تنها طراحی مناسب برای بازی، لوگوی درب لژیون است که درخشش رنگین کمانی زیبایی دارد. طبق معمول، لنوو صفحه‌ کلید عالی ارائه داده است. دکمه‌ها تعادل عالی بین سرعت مناسب برای بازی و نرمی مورد نیاز برای جلسات تایپ طولانی ‌را ایجاد کرده‌اند.

این کالای دیجیتال دارای چهار پورت USB 3.2 Gen1 با اندازه کامل و دو کانکتور USB 3.2 Gen 2 Type-C است که اکثر آنها در پشت قرار دارند. با خرید قسطی لپ تاپ legion 5 می‌توانید به پورت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. علاوه بر این تمیز کردن کابل نیز آسان است، همچنین صفحه ‌کلید دارای نور پس‌ زمینه LED RGB چهار منطقه‌ای است.

وزن 2.4 کیلوگرمی و ضخامت بدنه 25.7 میلی متری لنوو به این معنی است که این لپ تاپ ضخیم تر و سنگین تر از اکثر دستگاه‌های موجود در بازار است. این لپ تاپ بلندگوهای بهتر و همچنین ظاهری زیباتر دارد. 

صفحه نمایش

صفحه نمایش 15.6 اینچی لنوو دارای وضوح 1080p و نرخ رفرش سازی 165 هرتز است و این مشخصات، برای بازی ایده آل است. نرخ تازه سازی در این کالای دیجیتال به اندازه کافی سریع و سطح روشنایی 328 نیت قابل قبول است.

اما نقطه سیاه 0.46 نیت، عملکرد آن را تضعیف می کند، به این معنی که صفحه نمایش عمق یا ظرافت زیادی ندارد. با خرید اقساطی لپ تاپ لنوو می‌توانید سطح روشنایی، وضوح و نرخ به روز رسانی رضایت بخشی را تجربه کنید، اما فقدان کنتراست و دقت رنگ، قابل قبول نیست.

کارایی

جدیدترین تراشه‌های گرافیکی لپ تاپ Nvidia در سطوح مختلف قدرت، اجرا می‌شوند تا سطوح متفاوتی از عملکرد و کارایی را ارائه دهند. لپ تاپ Legion 5 دارای هشت هسته چند رشته‌ای در کنار پایه و سرعت‌های تقویت کننده 3.2 گیگاهرتز و 4.4 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه دو کاناله، 512 گیگابایت SSD در کنار Wi-Fi 6 دو بانده و بلوتوث 5 است.

با خرید اقساطی لپ تاپ legion 5 شما قادر خواهید بود بدون لطمه زدن به تنظیمات گرافیکی، بزرگترین بازی‌های تک نفره امروزی را روی این لپ تاپ اجرا کنید و همچنین این دستگاه سرعت اجرای عناوین eSports را با نرخ فریم سه رقمی مورد نیاز صفحه نمایش 165 هرتزی دارد. پردازنده هشت هسته‌ای AMD نیز توانایی ویرایش عکس، ویدیو و سایر کارهای سنگین را دارد. 

قطعه نهایی این پازل SSD است که سرعت خواندن و نوشتن مناسبی معادل 3594 و 1681 مگابایت بر ثانیه را دارد، به این معنی که می‌تواند داده‌ها را با سرعتی مناسب روی درایو فیزیکی ذخیره و بارگذاری کند. legion 5 سر و صدای زیادی ایجاد نمی‌کند. صدای فن هنگام بازی و کار سنگین وجود دارد، اما آزار دهنده یا مشکل ساز نیست. برای خرید قسطی لپ تاپ legion 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عمر باتری

باتری طول عمر قابل قبولی را ارائه می‌دهد، اما عالی نیست. در طول تست برای بازی، بعد از 1ساعت و 19 دقیقه و هنگام اجرای کار روزمره، بعد از 5 ساعت و 42 دقیقه شارژ دستگاه تمام شد. نتیجه پخش ویدیوی آن نیز، 90 دقیقه بیشتر از میزان شارژ، در زمان اجرای کار روزمره بود. بنابراین زمان بازی، بهتر است به برق اصلی متصل باشد.

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ legion 5

سایت قسطی کلاب پلتفرم برتر در زمینه فروش قسطی لپ تاپ در کشور است. این فروشگاه سهولت خرید اقساطی لپ تاپ را برای مشتریان فراهم کرده و شما می‌توانید کالای دیجیتال خود را به صورت اقساط ماهانه از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو
گوشی‌های شیائومی جز برترین محصولات این برند استثنایی هستند. برای خرید قسطی گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی هدفون هایلو

خرید اقساطی هدفون هایلو
یکی از هدفون‌های بی سیم معروف در ایران از برند هایلو است. برای خرید اقساطی هدفون هایلو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...