خرید قسطي کولر گازی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:08:24

اگر به دنبال خرید قسطي کولر گازی اسنوا با شرایطی آسان هستید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي کولر گازی اسنوا


اسنوا؛ برندی خوشنام در صنعت لوازم خانگی ایران!

برند اسنوا برای نخستین بار در سال 1384 نخستین محصول خود را به بازارهای داخلی عرضه کرد. نخستین محصولات این برند شامل کولر آبی و اجاق گاز بود. اما امروزه این شرکت با شعار روی ما حساب کنید، توانسته است تا بیش از 45 محصول را به بازارهای داخلی کشور عرضه کند. این برند در میان مردم به یکی از برندهای محبوب به دلیل کیفیت بالای محصولات و همچنین ظاهر شیک و مدرن آنها از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

همانطور که خدمت شما عزیزان نیز عرض کردیم برند اسنوا تولیدکننده طیف وسیعی از لوازم خانگی می‌باشد. یکی از محصولات با کیفیت و همچنین پرطرفدار این کمپانی کولر گازی آن می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی مشخصات یکی از کولرهای محبوب این شرکت یعنی SS24AKCH بپردازیم. پس تا انتهای این سری از مقالات خرید قسطي کولر گازی اسنوا همراه ما باشید. 

مشخصات کولرگازی اسنوا SS24AKCH

این سری از کولرگازی‌های کمپانی‌های اسنوا با رتبه انرژی B روانه بازار شده‌اند. کمپانی اسنوا نیز تصمیم گرفته است تا به دلیل هر چه با کیفیت‌تر شدن این محصول خود از کمپرسور روتاری اسکرول استفاده کند.

ظرفیت سرمایشی این کولر نیز 24 هزار می‌باشد. حین خرید اقساطي کولر گازی اسنوا مورد نظر خود، حتما به ظرفیت سرمایشی آن دقت کنید. چرا که شما نیاز دارید تا ظرفیت سرمایشی کولر خود را با توجه به مساحت اتاق انتخاب کنید. در صورتی که ظرفیت سرمایشی کمتر از مساحت اتاق باشد، فضای داخل خنک نخواهد شد. اما در صورتی که ظرفیت سرمایشی بیشتر باشد، موتور کولر شما تحت فشار قرار خواهد گرفت. 

نوع کاربرد این کولر به صورت سرمایشی و گرمایشی است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این مدل از کولرگازی‌های اسنوا توانسته‌اند تا استاندارد IPX4 را دریافت کنند. مطابق این استاندارد، کولرهای گازی اسنوا مقاومت خوبی در مقابل آب و سایر مایعات خواهند داشت. در صورتی که به ظاهر این کولر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این مدل از کولرهای گازی اسنوا در رنگ سفید یا Glossary White در بازار موجود هستند. ضمن اینکه لوله‌ها و سایر متعلقات این کولر نیز در جعبه محصول قرار دارد. برای خرید قسطي کولر گازی اسنوا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فناوری‌های به کار رفته در کولرگازی اسنوا مدل SS24AKCH

اسنوا همیشه سعی کرده است تا لوازم خانگی تولیدی خود را با مطابق آخرین فناوری‌های روز دنیا تولید و روانه بازار کند. کولرهای گازی این شرکت نیز از این قاعده جدا نیستند!  

قبل از خرید اقساطي کولر گازی اسنوا شما نیاز دارید تا با فناوری و قابلیت‌های کولرگازی مورد نظر خود آشنا شوید. برخی از قابلیت‌های این کولر عبارتند از فیلتر نانو کاتالیست، فیلتر کربن فعال، حالت خواب راحت، سیستم نظافت خودکار، سیستم تنظیم دمای هوشمند می‌باشد.

همچنین شما پس از انجام هر خرید نقدی کولرگازی اسنوا و یا قسطی آن، گارانتی نیز دریافت خواهید کرد. به جرات می‌توان گفت که گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از ویژگی‌های بارز کمپانی اسنوا می‌باشد. شما پس از خرید کولرگازی از این شرکت کارت گارانتی برای گارانتی 60 ماهه کمپرسور نیز دریافت خواهید کرد.  

قسطی کلاب، بهترین سایت خرید قسطي کولر گازی اسنوا!

امروزه که شرایط اقتصادی بسیاری از اقشار جامعه را تحت فشار قرار داده است، محبوبیت خرید اقساطی نیز نزد مردم افزایش یافته است. وبسایت قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط مردم اقدام به قرار دادن پلن‌های اقتصادی مختلفی برای تمامی اقشار جامعه کرده است. شما عزیزان می‌توانید به صفحات فروش قسطی سایت ما به منظور مشاهده پلن‌های مختلف مراجعه نمایید. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد. با خرید اقساطي کولر گازی اسنوا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ با چک

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ با چک
اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ با چک دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از...

خرید قسطی کولرگازی پاکشوما

خرید قسطی کولرگازی پاکشوما
برند پاکشوما به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده است. کولر گازی جز جدیدترین محصولات این برند ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید...